Gå til innhold

Vår sønn har oppgitt hele livet sitt for en dame i Thailand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en sønn som bare er 26, og hadde fremtiden foran seg, jeg vet at han hadde flere tilbud fra store selskaper om en god, og en god venn av familien som har eget revisjonsselskap tilbød ham stilling med god lønn. Han hadde muligheter til å gjøre en drømme-karriere, nå har han gitt opp alt og flyttet sammen med en dame i Thailand og jobber som lærer dernede og må vende en hver øre to ganger. Han spør oss stadig penger Jeg har sagt at han ikke får en krone herfra all den tid han fikk et godt jobbtilbud fra vår venn som gjerne vil ansette ham.

Anonymkode: d1f5e...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å være lykkelig en rik. Om det er det han ønsker, bør han gjøre det. Vi har ett liv! 

Anonymkode: 828f5...c5a

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det damen som er problemet eller jobben her?

Anonymkode: 2b834...95d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, han er voksen. Dette må han finne ut av selv. Inkludert det økonomiske.

Anonymkode: b9dd1...7a2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig oppvekst.

Anonymkode: 1210c...93a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende det var viktigere for ham å finne kjærligheten? Vil denne damen bli med ham tilbake til Norge da, slik at han kan tjene nedre og dermed også forsørge dem bedre?

Anonymkode: a657f...8f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er hans liv og han er voksen. Det er ikke noe godt å se barna velge et annet liv, enn det man hadde sett for dem. Men like fult ut, er det deres rett å bestemme dette selv. Jeg støtter deg i og ikke gi penger. Han må stå for sine egne valg. Det innebærer at han må ta ansvar og finne ut hvordan han skal forsørge seg selv. 

Anonymkode: c0c1d...808

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet