Gå til innhold

Ny lader

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har denne gode gamle kompisen men finner ikke lader og lurer på om noen har en med lignende lademåte (eller kanskje den samme) og vet hvor lader skaffes? 

Mvh Anonym 😇

16836449554916006487894365283265.jpg

Anonymkode: 257e9...e2e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ladeporten vises vel ikke på bildet, så det er ikke godt å si.

Anonymkode: 0e75e...a79

Skrevet

Kan hende Biltema/Clas Ohlson har. Se husker du hvordan den ser ut, den enden som skal i dildoen er det en mulighet.

AnonymBruker
Skrevet

Om det er usb, kan alle brukes.

Anonymkode: 9c217...117

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke usb osv lade delen er den sorte der har to metall prikker på enden. Laderen var ikke slik moderne du kan putte i alt men av den "gamle" typen hvor alt var i ett. Husker laderen var hvit og den sto oppi laderen 🤔Aldri i verden om jeg tør spørre på clas etc😂

Husker ikke hvilken nett butikk den er kjøpt på heller 🤔

Spurte kondomeriet på kundervice👍🤞

Tenkte jeg kunne spørre her kanskje noen har en lignende 🤭Aldri i verden om jeg tør spørre familie eller venner 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hel eske full med ladere, sikkert en som passer

Anonymkode: 12c34...2b8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har en hel eske full med ladere, sikkert en som passer

Anonymkode: 12c34...2b8

Takk for tanken ❤️men da kan jeg ikke være anonym 🤭en hel skuff jeg og. Kastet mye sexleketøy etter mitt siste samboerskap. Denne er min første alene leketøy 🤭Angrer litt nå på alt jeg kastet🤔men på den tiden var det så mye følelser relatert. 

Denne jeg har nå er så gøy den går liksom ut og inn av seg selv i tilegg til å vibrere, har masse funksjoner 🎉høres ut som jeg kjøpte den i gamle dager men tror det var før korona eller noe 🤔årene går så fort så henger ikke helt med 🤭husker den var ganske dyr så vil jo helst ikke kvitte meg med den. Kjekk som dildo også men bare så ekstremt kjedelig i forhold til alt jeg vet den kan🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Takk for tanken ❤️men da kan jeg ikke være anonym 🤭en hel skuff jeg og. Kastet mye sexleketøy etter mitt siste samboerskap. Denne er min første alene leketøy 🤭Angrer litt nå på alt jeg kastet🤔men på den tiden var det så mye følelser relatert. 

Denne jeg har nå er så gøy den går liksom ut og inn av seg selv i tilegg til å vibrere, har masse funksjoner 🎉høres ut som jeg kjøpte den i gamle dager men tror det var før korona eller noe 🤔årene går så fort så henger ikke helt med 🤭husker den var ganske dyr så vil jo helst ikke kvitte meg med den. Kjekk som dildo også men bare så ekstremt kjedelig i forhold til alt jeg vet den kan🤭

Men ta bilde av selve ladeporten, så kan det være lettere å hjelpe. Selv om man ikke har akkurat samme apparatet, så kan man ha et apparat med samme lader og derfor være til hjelp. 

Anonymkode: affda...1f9

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Har denne gode gamle kompisen men finner ikke lader og lurer på om noen har en med lignende lademåte (eller kanskje den samme) og vet hvor lader skaffes? 

Mvh Anonym 😇

Jeg så det var et Fun Factory produkt😇 ..den heter "Fun Factory Stronic Drei Dildo Pulsator Candy Rose" og da er det ikke vanlig en usb-port.. Stemmer den med linken under koster den ikke stort.

https://www.kondomeriet.no/tilbehor/fun-factory-ladekabel-usb-port/

Endret av Bamseklemmer
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for god hjelp! 💯🎉Stemmer det at den er fun-factory! Lå bak i hodet en plass men kom liksom ikke på det før jeg så navnet 🤔🤭Tusen takk❤️🥳🥳

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...