Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg var unge og vokste opp trivdes jeg best i mitt eget selskap eller med en eller to nære venner. Er gift med en ensom ulv som meg og vi er intime, ser serier går tur osv og så holde vi på med våre interesser som håndverk og håndarbeid.  Vi har barn som er normalt sosiale har venner på overnatting, er ute og leker men selv kjenner jeg på den at det sosiale jeg har med familien og mine nære barndoms venner er nok. På jobb har vi et par veldig sosiale sjeler og hun ene er etter meg hele tiden bli med på ditt bli med på datt osv, og hun blir sur og hissig når jeg sier nei, gnir inn etterpå hvor gøy det var og hvor mye jeg går glipp av, men den lønning pils med bowling er ikke meg, båttur der folk blir godt brisne ikke meg osv, er ofte mye alkohol inni bilde.  Er det bare jeg som er rar evt hvordan får jeg vedkomne til å chille litt.. ? 

Anonymkode: 92046...585

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at du ikke er typen til å delta på ting der alkohol står i fokus? Det er jo en frivillig greie. Dersom du ikke drikker (du trenger ikke si at du tar et glass vin hjemme med mannen f.eks) alkohol, så er det jo faktisk ganske kjedelig å være med på tilstelninger der alle andre tyller i seg og blir både brisne og fulle.

Anonymkode: 56935...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...