Gå til innhold

Menn som har golf som hovedinteresse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Golf, er det en «rikmannssport»? Hvilke typer menn er glade i golf? Er det en myte at mennene ofte er 45+ og driver med golf?

Har matchet med en mann som er veldig golfinteressert, så det er derfor jeg er nysgjerrig! 

Anonymkode: dfd5e...669

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1679044-menn-som-har-golf-som-hovedinteresse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pappa driver med golf. Ufør mann på 65. Kompisene hans som også spiller er heller ikke de jeg vil kalle «rikmenn». Min opplevelse er at alle typer menn spiller golf, unge som gamle, rike som "fattige".

Anonymkode: 0ae0c...126

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Golf, er det en «rikmannssport»? Hvilke typer menn er glade i golf? Er det en myte at mennene ofte er 45+ og driver med golf?

Har matchet med en mann som er veldig golfinteressert, så det er derfor jeg er nysgjerrig! 

Anonymkode: dfd5e...669

Du lurer på om han er rik?

Anonymkode: dad66...230

• Nyttig 1
AnonymBruker

Ikke nødvendigvis en «rikmannssport» selv om en del «rike» spiller golf. 
Eneste jeg tenker kan være verdt å vite er at golf er en interesse som tar mye tid. En runde tar alt fra 4-5 t, og så er det gjerne oppvarming, sitte litt ned etterpå etc. 

Noen vil vel gjerne helst spille «golf med gutta» men golf kan være en hyggelig aktivitet å gjøre sammen også hvis du er villig til å lære/han vil vise/lære det.

Anonymkode: 78297...875

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For alle uansett økonomi og bakgrunn egentlig. Men en utrolig kjedelig sport. Som tar laaaaaang tid.

Anonymkode: 64529...cb5

Helt enig! Ikke kan man banne høylytt heller, krise for meg som ikke har filter når jeg utøver idrett.

Og det er i hvert fall ingen rikmannssport. 

Anonymkode: fc4a1...733

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du lurer på om han er rik?

Hva er galt med det? Hvis det gjør deg sint så får du heller klage på alle mennene som promoterer tradwife idealet her inne. Da MÅ man ha en rik mann. Det er menn som skaper kvinners behov for en rik mann når de (mennene) ønsker hjemmeværende damer eller f eks 10/10poeng utseende damer, for et sted må hun jo få penger til ukentlig hudpleie, hårextensions og botox fra. 

Anonymkode: 65304...7b6

• Liker 3
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er galt med det? Hvis det gjør deg sint så får du heller klage på alle mennene som promoterer tradwife idealet her inne. Da MÅ man ha en rik mann. Det er menn som skaper kvinners behov for en rik mann når de (mennene) ønsker hjemmeværende damer eller f eks 10/10poeng utseende damer, for et sted må hun jo få penger til ukentlig hudpleie, hårextensions og botox fra. 

Å ja, det er deg ja. Nei, det er du som har starter tråder om at du vil være husmor. Kan ikke si jeg har sett menn fronte det her. 
Tjen dine egne penger. 
Jeg er kvinne forresten. 

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Å ja, det er deg ja. Nei, det er du som har starter tråder om at du vil være husmor. Kan ikke si jeg har sett menn fronte det her. 
Tjen dine egne penger. 
Jeg er kvinne forresten. 

Jeg har ikke startet noen sånne tråder nei og kunne aldri vært husmor. Tradwife er et ideal skapt av konservative og kvinneundertrykkende menn, men ironisk nok er de mennene som fronter det her inne ikke engang skikket til å forsørge en familie helt selv. Men de får hva de ber om, en golddigger som vil bli forsørget og velger de bort for rikere menn 

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke startet noen sånne tråder nei og kunne aldri vært husmor. Tradwife er et ideal skapt av konservative og kvinneundertrykkende menn, men ironisk nok er de mennene som fronter det her inne ikke engang skikket til å forsørge en familie helt selv. Men de får hva de ber om, en golddigger som vil bli forsørget og velger de bort for rikere menn 

Men hvor finner du tråder ang dette startet av menn her på KG? 
Dette er en oppkonstruert sannhet av deg. 

• Liker 1
Annonse
Gjest Maatte_ha_konto

Golf trenger ikke koste mye. Kjøp brukt golfsett på Finn.no

Meld deg inn i en klubb som har fin pris for medlemskap og fritt spill så Ila månedene blir ikke det mye penger.

baller kan koste litt dog, men de kjøper du billige typer eller gode brukte baller på golfshop.no

Reiser du mye rundt kan spill koste 6-1200kr vil jeg regne med stemmer bra for 18-hull men da er du lei og.

Kjempeaktivitet! det er bra trening for kropp, sinn og da helse generelt. Idag er golfere veltrente og ser bra ut, ikke som de gamle gutta.

nydelig på banen i fint vær er det og. Kan prate og ha det hyggelig.

mange her vet ikke hva de snakker som.

AnonymBruker

Kompisgjengen til mannen (27-31) golfer hver helg om sommeren. Alle tjener mellom 450 og 800, så ingen rikmenn akkurat. Ikke er de snobber heller, for ingen av de virker å bruke sånn teit hanske på ene hånden :fnise:

Anonymkode: f0ed0...e73

AnonymBruker

Golf var rikmannssport før, men ikke nå lengre. Det er en sport for de med mye fritid, for det tar jo halve dagen å gå en runde. Derfor er det nok ikke så mange i alderen 30-40 som driver aktivt med det, for da er man opptatt med familie. Ellers kan vel alle drive med det. Pensjonister har mye tid, derav mange golfere der.

Anonymkode: d408b...4b0

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kompisgjengen til mannen (27-31) golfer hver helg om sommeren. Alle tjener mellom 450 og 800, så ingen rikmenn akkurat. Ikke er de snobber heller, for ingen av de virker å bruke sånn teit hanske på ene hånden :fnise:

Anonymkode: f0ed0...e73

Hansken er for å slippe blemmer inni hånda. 

Anonymkode: b4554...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...