Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #21 Skrevet 7. januar 2006 Nei, det har vi ikke. Liker ikke tanken på det i det hele tatt. Kan da klare å styre oss de få dagene det står på. (nå er jeg så velsignet at jeg bare har mensen i knappe to dager, så det er ikke noe stort problem)
Impala Skrevet 9. januar 2006 #23 Skrevet 9. januar 2006 Vi har hatt sex under mensen en gang, og det var i starten på forholdet når vi var skikkelig nyforelsket og kåte. Nå føler jeg ikke for det i det hele tatt, selv om jeg tror mannen ikke hadde hatt noe mot det
Phantasy Skrevet 16. januar 2006 #24 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har ikke samleie når jeg har mensen. Men kan godt gjøre det godt for typen for det. Liker jo å gi han nytelse så også er jeg enig i det med at man føler seg ikke så veldig lækker når man er oppblåst, og alt. Selv er jeg ikke noe fan av blod, så jeg takler jo ikke tanken på å ha han med meg i dusjen engang.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #25 Skrevet 16. januar 2006 Jøss! Javel. Synes knapt det finnes noen god unnskyldning for ikke å ha sex, jeg da. I hvert fall ikke mensen. Den er jeg vant til.
Tinken Skrevet 16. januar 2006 #26 Skrevet 16. januar 2006 N ei, da er det rødt lys! Blod er full avtenning for oss begge. Dessuten føler jeg virkelig ikke for å ha sex når jeg har vondt i magen, er oppblåst, har vann i kroppen, ømme pupper og masse kviser, og forøvrig føler meg skikkelig ulækker. ← Hehe, helt enig med deg! Det får gå med noen dagers pause. .
Bekkeblom Skrevet 16. januar 2006 #27 Skrevet 16. januar 2006 Jeg vil gjerne ha besøk av Hallvard, men kjæresten min tåler ikke tanken på alt blodet Hallvard må velte seg i, dessverre Men sex, det har vi. Jeg får lov å gi ham bj
Gjest marthepia Skrevet 17. januar 2006 #29 Skrevet 17. januar 2006 Nei..det vil ikke jeg! da føler jeg meg ikke særlig attraktiv og sexy..
LilleMy28 Skrevet 21. januar 2006 #31 Skrevet 21. januar 2006 Er singel nå...., men i forhold: Jepp! Men starter gjerne med en BJ for resten av akten er gjerne litt kortere enn vanlig. Men det forutsetter at jeg ikke har mens-smerter, og det har jeg sjelden. Skjønner at det er litt kjipt i begynnelsen av et forhold, men det er bare å spørre gutten rett ut. Gutter er som regel ganske direkte og vil gi deg et greit svar. Mitt siste forhold så sa han bare: "tullball, jeg syns ikke det er ekkelt, jeg skal hente et håndkle vi kan legge over lakenet!"
Gjest Malina Skrevet 21. januar 2006 #32 Skrevet 21. januar 2006 Det varierer vel litt hva gutter mener om dette, men selv har jeg ikke lyst på sex når jeg har mensen. Føler meg ofte mindre tiltrekkende og ikke så på humør! Å ha det i senga eller badekar synes jeg bare er ekkelt- og å få oralsex hadde ikke kommet på tale!!! I dusjen går til nød om jeg hadde hatt veldig lyst!
Sulosi Skrevet 21. januar 2006 #33 Skrevet 21. januar 2006 Liker egentlig ikke å le brannbilen kjøre så jeg står helst over. Til gjengjeld så har jeg enorm apetitt på sex når jeg har mens og våkner minst en gang i løpet av perioden av at jeg har fått orgasme i søvne....
Lassie Skrevet 22. januar 2006 #34 Skrevet 22. januar 2006 Kun de siste dagene muligens, men ikke alltid det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå