Gå til innhold

Har dere sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja.. har blødning i hytt og vær . har begynt med ny P-piller.

Blir sprø av det , menlegenmener det BØR gå seg til etter tre mnd.. :sur:

Er i begynnelsen av ett forhold to dette er ikk egøy

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nei. I går fikk jeg mensen 2 min etter vi var ferdige! Grøss!

Skrevet
Nei. I går fikk jeg mensen 2 min etter vi var ferdige! Grøss!

Rakk det akkurat da.. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Vel - når jeg ikke har mensen tenker jeg at det er vel null problem, men når jeg får mensen, feiger jeg ut. :ler: Synes det er litt småekkelt, ja.

Skrevet

Gjaldt ikke spørsmålet SEX? Og det kan jo være så mangt! Høres ut som svarene her går på samleie i skjeden!!

Mitt svar er at jeg ikke tenker på om kjæresten har mens eller ikke. Forøvrig har det nok forekommet at vi har hatt vanlig samleie siden hun ikke har så store blødninger.

Gjest -eline-
Skrevet

For det meste så får han nyte godt av at jeg "ikke kan", men det endre stort sett opp med at vi har sex etterpå likevel...jeg kan ikke gi han bj uten at jeg blir opphissa så, mensen eller ikke mensen... ;)

Skrevet

Mye sex, men lite samleie..;)

Bruker å gi han bj nesten hver dag jeg når jeg har mensen...han liker det, og jeg liker det... Dessuten synes jeg det er godt med en liten pause for min del, og så blir det så mye bedre igjen når jeg er klar...:)

Skrevet

Nå mener jeg ikke når det er MYE, men når det holder med truseinnlegg.

Skrevet

Helst ikke når det står på som verst, men ellers har verken jeg eller kjæresten min noe i mot det. Det blir liksom mye mer spennende når jeg først tenker at jeg ikke bør eller kan ;)

Skrevet
Helst ikke når det står på som verst, men ellers har verken jeg eller kjæresten min noe i mot det. Det blir liksom mye mer spennende når jeg først tenker at jeg ikke bør eller kan ;)

Enig.

Skrevet

Ja, ser ingen grunn til å la være.

Skrevet

et par ganger i dusjen, men ikke noe mer enn det. Vil ikke la det bli altfor grisete heller.

Skrevet

Har egentlig ingentng i mot å ha sex når jeg har mensen.

Dessuten får det igang blodsirkulasjonen i hele kroppen + en masse endorfiner noe som hjelper veldig mot menssmerter :)

Men det skjer jo ikke hele tiden. Det er heller unntaket enn regelen at vi har sex når jeg har mensen (man føler seg jo ikke altid i superduper form :( )

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

N ei, da er det rødt lys!

Blod er full avtenning for oss begge. Dessuten føler jeg virkelig ikke for å ha sex når jeg har vondt i magen, er oppblåst, har vann i kroppen, ømme pupper og masse kviser, og forøvrig føler meg skikkelig ulækker.

Skrevet

Er helt enig. Ingen brannbil. Som hun skrev over så føler man ikke sååå mye for sex når man er oppblåst og full av ekle "ting" i kroppen:)

Men når det er gått over til at det holder med truseinnlegg da er det helt i orden..

Men i dusjen osv går det jo an da..

Da føler man seg jo litt renere også.

Skrevet

Har skjedd, men kan det unngås så unngås det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...