Gå til innhold

Antall sprøytedager kort protokoll

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er nå på sprøytedag 9 og skal ha 2 til dager med sprøyter før jeg skal til ny kontroll. På forige kontroll var ikke eggene store nok, men jevne. 

Kan dere som har vært gjennom ivf forsøk med kort protokoll si noe om hvor mange dager dere tok sprøyter. 

Jeg skal alltså ha 11 dager med sprøyter ihvertfall før ny kontroll, og keg synes det er mye mtp min lave alder som er 28 år og helt normale prøver (vi går gjennom ivf med donor fordi mannen min har dårlige svømmere)

Anonymkode: 94aaf...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Om det er lenge eller ikke kommer jo litt an på dosen medisiner du har fått, jeg vet de er forsiktige når man er under 30 og ikke har noen kjente problemer med eggløsning. Så kan jo være dosen er litt lav

Jeg har akkurat hatt egguttak og vi er i samme situasjon som dere, med mannlig faktor. Jeg hadde kort protokoll med gonal f 125 per kveld og fyremadel på morgenen fra dag 5. Hadde én kontroll på sprøytedag 8 og da målte de litt forskjellig størrelse på folliklene og jeg skulle ta sprøyter tre dager til, dvs t.om. dag 10

Satte ovitrelle dag 11 og hadde uttak på dag 13 ☺️

Det kan jo godt hende de sier at det ser bra nok ut på dag 11 og at du får egguttak bare noen få dager etter. Så du ligger fremdeles etter skjema

Endret av sommerfugl154
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil varierer fra person til person hvor lenge de trenger behandling på kort protokol. Jeg hadde 9 dager med rekovelle, UL kontroll dag 5 og dag 9 på sprøyter. Satt ovitrelle 2 dager etter sprøyte slutt, og uttak 2 dager etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...