AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har allerede en IG konto. Men fikk fra psykolog beskjed om at jeg kanskje burde prøve å lage en dagbok. Beskrive tanker om psyke. Tenkte om jeg skulle prøve å lage en ig konto, som en slags dagbok. Smådrypp til meg selv. Ta bilder av vektutvikling. Dagsfølelse, tanker ja. Livsstilsendring og psykisk selvutvikling, komme seg ut av depresjon osv. Litt sånn min vei. Men, jeg er IKKE klar for å dele dette. Ikke med kolleger, naboer, venner osv. Det er kun familie og mine nærmeste venner som vet hva jeg sliter med og prøver på. Ikke klar for at andre skal få innsikt helt enda. Er det mulig? Anonymkode: 44b87...cb8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Skriv heller en dagbok! Anonymkode: bbd3f...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Det går ann å lage en privat instagram profil der du godkjenner kun de du vil. Til info. Da må du gå inn på innstillinger på kontoen og gjøre det. Anonymkode: 57971...9f2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Anbefaler alt annet enn instagram. Hvis du på død og liv må gjøre det på instagram; privat konto, anbefaler da å opprette en helt ny, med en helt annen e-postadresse. Anonymkode: 2174c...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå