AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 hei hvis du finner en leiligehet og leien er litt billig men det er ikke inkludert Kabel-TV/internett og vann hvor mye iitilegg må du betale for dette? jeg vet ikke hvor mye Kabel-TV/internett og vann til vanlig koster. I tilegg er ikke strøm inkludert Anonymkode: efba3...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Del Skrevet 9. mai 2023 Vann er det ikke lov å ta betalt for, les deg opp på husleieloven og sett deg inn i leietakers rettigheter før du tenker på å leie ut…0 Anonymkode: 93423...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 Kabel-TV og Internett er som regel inkludert i leia. Ingen leietakere som skal betale for installering av det, heller ikke binde seg til s innrammet som varer lengre enn leia. Anonymkode: 93423...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Del Skrevet 9. mai 2023 Vann- og avløpsavgifter, dvs kommunale avgifter, faktureres ikke den enkelte leilighet, men sameie eller borettslag, så jeg skjønner ikke hva du tenker med at vann ikke er inkludert. Anonymkode: b6c45...8ae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vann- og avløpsavgifter, dvs kommunale avgifter, faktureres ikke den enkelte leilighet, men sameie eller borettslag, så jeg skjønner ikke hva du tenker med at vann ikke er inkludert. Anonymkode: b6c45...8ae Er vel en utleier som tenker å karre til seg mest mulig penger og å utnyttte stakkars leietakere… Anonymkode: 93423...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kabel-TV og Internett er som regel inkludert i leia. Ingen leietakere som skal betale for installering av det, heller ikke binde seg til s innrammet som varer lengre enn leia. Anonymkode: 93423...b0d Nei jeg har spurt de sa at Kabel-TV og Internett ikke er inkludert og at jeg må betale for dette. Ja det er litt rart og jeg har ikke vært borti det før derfor spør jeg hvor mye dette koster Anonymkode: efba3...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel en utleier som tenker å karre til seg mest mulig penger og å utnyttte stakkars leietakere… Anonymkode: 93423...b0d TS her jeg leter etter leilighet men jeg tror vann er inkludert. Men han sa Kabel-TV og Internett ikke er inkludert Anonymkode: efba3...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg har spurt de sa at Kabel-TV og Internett ikke er inkludert og at jeg må betale for dette. Ja det er litt rart og jeg har ikke vært borti det før derfor spør jeg hvor mye dette koster Anonymkode: efba3...a7c Kommer an på hvor raskt nett men det kommer seg vel på minimum 1300kr i mnd. Anonymkode: 93423...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer an på hvor raskt nett men det kommer seg vel på minimum 1300kr i mnd. Anonymkode: 93423...b0d hvor mye tror du kabel tv koster?? Anonymkode: efba3...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Del Skrevet 9. mai 2023 Vann og kommunale avgifter skal utleier betale. Det er forskjellig om tv og internett er inkludert eller ikke. Jeg leier og betaler ca. 700 kr i måneden for internett wifi. Det er lagt opp til lyse altibox hos oss, men vi ser ikke på tv, så det vil jeg ikke betale for. Det er lett å bestille om vi ombestemmer oss. Strøm er ca. 2000 kr i måneden. Stor leilighet på ca.118 kvadrat Så utenom leien betaler vi 2700 kr. Anonymkode: 29471...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hvor mye tror du kabel tv koster?? Anonymkode: efba3...a7c Kan du ikke sjekke nettsiden til tv-leverandør istedenfor kg? Så får du et sikkert svar. Anonymkode: cb08e...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): hei hvis du finner en leiligehet og leien er litt billig men det er ikke inkludert Kabel-TV/internett og vann hvor mye iitilegg må du betale for dette? jeg vet ikke hvor mye Kabel-TV/internett og vann til vanlig koster. I tilegg er ikke strøm inkludert Anonymkode: efba3...a7c Det er så varierende, strøm f.eks kan koste ganske lite hvis du har naboer som "varmer" deg opp og få kvm kan være noen hundrelapper da, mens om huset står alene for seg selv og kulda er på alle fronter og eventuelt dårlig isolert blir det fort mange tusen i måneden, så kan det kommer ekstremtilfeller som strømmangel og strømpris eksplosjoner og da kan prisen mangedobles eventuelt. For internett og TV kan du prøve å sjekke tilbydere, de lar deg vel skrive inn adresse og for eventuelt husnummer bare ta et tilfeldig ett så får du se priser de tilbyr. Men tipper det er dyr, alt er dyrt nå til dags. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kabel-TV og Internett **** heller ikke binde seg til s innrammet som varer lengre enn leia. Anonymkode: 93423...b0d Hvordan mener du dette skal foregår i praksis, internettleverandører krever som regel lengre binding enn utleieren krever, hvem sitt ansvar er det da mener du, litt utydelig skrevet Anonymkode: 2c8ac...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vann er det ikke lov å ta betalt for, les deg opp på husleieloven og sett deg inn i leietakers rettigheter før du tenker på å leie ut…0 Anonymkode: 93423...b0d Ved vannmåler er det lov 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå