AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Jeg er en jente på 25 år som er sammen med en gutt på 27 år. Litt bakgrunn om oss: Jeg jobber 100%, har ingen barn. Han jobber 60% og tar videre utdanning på 50% dette gjør han ofte hjemme fra og gjerne på kveldstid, han ble ung pappa og har en sønn på 8 år som han da har 50/50. Vi har vært sammen 5 mnd og jeg er så skuffet over hvor lite tid han har til meg. Ukene han ikke har sønnen sin kommer han av og til å besøker meg, da lager jeg mat, vi ser film og sover sammen. Han inviterer også meg til å komme til han og vi gjør da det samme. Problemet er at han aldri har tid til meg i helgene. Forrige helg var han med besteforeldrene på hytta fordi de spurte om han kunne hjelpe dem litt med noe oppussing de driver med der. Nå er det pappauke så helga som kommer har han sønnen. Helgen etter det ble han invitert i en kompis sin bursdag, da ble jeg synlig lei meg. Han sa at det kan hende jeg også kunne komme, og han sa han skulle tenke på det og snakke med kompis. Jeg er så sint og skuffet! Han prioriteret meg ikke Hvem vil ikke ha kjæresten med på fest? Hvem velger oppussing med besteforeldre foran kjæresten sin?? Han sier han elsker meg men det kan han ikke gjøre. En som elsker deg bruker all mulig tid med deg. Jeg skrev til han i går kveld at jeg vurderer å avslutte forholdet. Da sa han at om jeg ønsket å slå opp kan jeg si det nå så slipper han få flere følelser for meg. Hva slags følelser? Han viser jo ikke å ha NOEN følelser for meg Er dette verd det? Burde jeg bare slå opp? Anonymkode: 261e5...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Vet ikke helt, jeg. Det kan godt hende at han er glad i deg, men det er jo tydelig at han ikke prioriterer deg slik du ønsker. Han har mye annet som skjer i livet sitt, kanskje det ikke er plass nok til en kjæresterelasjon som du ønsker deg. Anonymkode: 1d369...09e 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 hvem vil ha en kjæreste som er needy og krevende og ærlig talt litt "fjortiss" i sutringen sin,,, Anonymkode: 61865...190 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke helt, jeg. Det kan godt hende at han er glad i deg, men det er jo tydelig at han ikke prioriterer deg slik du ønsker. Han har mye annet som skjer i livet sitt, kanskje det ikke er plass nok til en kjæresterelasjon som du ønsker deg. Anonymkode: 1d369...09e Ja det er nettopp det med prioritering. Men jeg synes det er så synd han lyver til meg om at han vil ha forhold med meg og ser for seg fremtid, og lyver om følelser. Anonymkode: 261e5...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hvem vil ha en kjæreste som er needy og krevende og ærlig talt litt "fjortiss" i sutringen sin,,, Anonymkode: 61865...190 ALLE som elsker noen vil være med denne personen ved hvert anledning. Og det er kjipt han ikke kan være ærlig om at han ikke har følelser, det er mer fjortiss enn meg. Anonymkode: 261e5...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Han er på et annet sted i livet enn deg. Med barn er det viktig å pleie forholdet til foreldre og besteforeldre. Vil anta at de også hjelper kjæresten din med barnepass etc. Finn deg noen uten barn og forpliktelsene som følger med det? Anonymkode: f2482...49e 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Han har ganske mye gående, og er på et annet sted i livet enn deg. Det er ikke sikkert at han har tid til en kjæreste som vil ha så mye kjærester. Anonymkode: 5653c...236
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ganske mye gående, og er på et annet sted i livet enn deg. Det er ikke sikkert at han har tid til en kjæreste som vil ha så mye kjærester. Anonymkode: 5653c...236 Kjærestetid, skulle det stå. Anonymkode: 5653c...236
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er på et annet sted i livet enn deg. Med barn er det viktig å pleie forholdet til foreldre og besteforeldre. Vil anta at de også hjelper kjæresten din med barnepass etc. Finn deg noen uten barn og forpliktelsene som følger med det? Anonymkode: f2482...49e AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ganske mye gående, og er på et annet sted i livet enn deg. Det er ikke sikkert at han har tid til en kjæreste som vil ha så mye kjærester. Anonymkode: 5653c...236 Men burde jeg bare slå opp da? Synes det er så stygt og dårlig gjort av han å lyve senest i går om at han kommer til å utvikle enda mere følelser, når han tydeligvis har ingen Anonymkode: 261e5...ba4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men burde jeg bare slå opp da? Synes det er så stygt og dårlig gjort av han å lyve senest i går om at han kommer til å utvikle enda mere følelser, når han tydeligvis har ingen Anonymkode: 261e5...ba4 Nei🤦♀️ Det var jo ikke det han sa, at han har null følelser? Du må ikke overdrive. Det som er problemet er jo at han ikke prioriterer det. Og du kan ikke forandre han. Du kan mase og styre, men da blir det bare negativt og uvilje utav det. Du burde si det som det er: at du ønsker deg noe mer, som han ikke kan tilby. Og derfor avslutter du nå. Hva er alternativet? Å la det skure og gå i 6mnd til, 1 år til, hvor du er ulykkelig og føler deg nedprioritert, evt. føler at du blir bare brukt for sex når det passer inn i hverdagen hans? Anonymkode: 1d369...09e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men burde jeg bare slå opp da? Synes det er så stygt og dårlig gjort av han å lyve senest i går om at han kommer til å utvikle enda mere følelser, når han tydeligvis har ingen Anonymkode: 261e5...ba4 Tenker du at han ikke kan ha sterke følelser for deg fordi han også ønsker å tilbringe tid med andre mennesker han har i livet sitt? Anonymkode: 5653c...236 2 2
Blåttvann Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja det er nettopp det med prioritering. Men jeg synes det er så synd han lyver til meg om at han vil ha forhold med meg og ser for seg fremtid, og lyver om følelser. Anonymkode: 261e5...ba4 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): ALLE som elsker noen vil være med denne personen ved hvert anledning. Og det er kjipt han ikke kan være ærlig om at han ikke har følelser, det er mer fjortiss enn meg. Anonymkode: 261e5...ba4 Det er ikke normale holdninger det du kommer med her. Så flott at han hjelper sine besteforeldre med oppussing! Og nei, ikke alle voksne folk oppfører seg som fjortiser som må være sammen 24/7. 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 Om det hadde blitt så mye styr fordi jeg hjalp besteforeldre med oppussing en helg, og dro i bursdag til en venn, da hadde jeg avsluttet. Selv om jeg er oppover ørene forelsket, så hjelper jeg mine besteforeldre, og jeg stiller opp i bursdag til venner. Om jeg hadde vært med en person ofte, laget mat, sovet sammen, og slikt, og så fått slengt i tryne at jeg ikke brydde meg bare fordi jeg ville i bursdag til en venn eller hjalp besteforeldrene mine, så hadde jeg blitt forbannet... Trusler om å slå opp fordi jeg sier ja til en bursdag? null stress, hadde slått opp først jeg da. Jeg orker ikke den typen trusler, anklagelser og slikt bare fordi jeg har familie og venner også... Det er ingenting som dreper følelser og forelskelse mer enn trusler, anklagelser og eiersyke... Anonymkode: e9b9c...a22 4 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei🤦♀️ Det var jo ikke det han sa, at han har null følelser? Du må ikke overdrive. Det som er problemet er jo at han ikke prioriterer det. Og du kan ikke forandre han. Du kan mase og styre, men da blir det bare negativt og uvilje utav det. Du burde si det som det er: at du ønsker deg noe mer, som han ikke kan tilby. Og derfor avslutter du nå. Hva er alternativet? Å la det skure og gå i 6mnd til, 1 år til, hvor du er ulykkelig og føler deg nedprioritert, evt. føler at du blir bare brukt for sex når det passer inn i hverdagen hans? Anonymkode: 1d369...09e Nei, han sa at om jeg ønsker å slå opp burde jeg gjøre det så han slipper å utvikle enda sterkere følelser for meg. Hadde han sakt at han har null følelser hadde det vært bra for det er jo det som er sannheten ut i fra oppførselen hans. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker du at han ikke kan ha sterke følelser for deg fordi han også ønsker å tilbringe tid med andre mennesker han har i livet sitt? Anonymkode: 5653c...236 Tenker at om man har en kjæreste og EKTE følelser så vil man jo være med personen ved hver anledning! Man godtar ikke å gå på fest om kjæresten ikke er med. Man prioriterer ikke hytta til gamlingene foran kjæresten sin. Anonymkode: 261e5...ba4
Jacuzzi Skrevet 9. mai 2023 #15 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han sa at om jeg ønsker å slå opp burde jeg gjøre det så han slipper å utvikle enda sterkere følelser for meg. Hadde han sakt at han har null følelser hadde det vært bra for det er jo det som er sannheten ut i fra oppførselen hans. Tenker at om man har en kjæreste og EKTE følelser så vil man jo være med personen ved hver anledning! Man godtar ikke å gå på fest om kjæresten ikke er med. Man prioriterer ikke hytta til gamlingene foran kjæresten sin. Anonymkode: 261e5...ba4 Jo, det gjør man. Jeg hadde blitt skuffet over kjæresten min om han hadde sagt nei til å hjelpe besteforeldrene sine på hytta. Det er en fantastisk fin ting å gjøre. Du må skjerpe deg! 6 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #16 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er en jente på 25 år som er sammen med en gutt på 27 år. Litt bakgrunn om oss: Jeg jobber 100%, har ingen barn. Han jobber 60% og tar videre utdanning på 50% dette gjør han ofte hjemme fra og gjerne på kveldstid, han ble ung pappa og har en sønn på 8 år som han da har 50/50. Vi har vært sammen 5 mnd og jeg er så skuffet over hvor lite tid han har til meg. Ukene han ikke har sønnen sin kommer han av og til å besøker meg, da lager jeg mat, vi ser film og sover sammen. Han inviterer også meg til å komme til han og vi gjør da det samme. Problemet er at han aldri har tid til meg i helgene. Forrige helg var han med besteforeldrene på hytta fordi de spurte om han kunne hjelpe dem litt med noe oppussing de driver med der. Nå er det pappauke så helga som kommer har han sønnen. Helgen etter det ble han invitert i en kompis sin bursdag, da ble jeg synlig lei meg. Han sa at det kan hende jeg også kunne komme, og han sa han skulle tenke på det og snakke med kompis. Jeg er så sint og skuffet! Han prioriteret meg ikke Hvem vil ikke ha kjæresten med på fest? Hvem velger oppussing med besteforeldre foran kjæresten sin?? Han sier han elsker meg men det kan han ikke gjøre. En som elsker deg bruker all mulig tid med deg... Er dette verd det? Burde jeg bare slå opp? Anonymkode: 261e5...ba4 Dere har data i noen mnd, slapp av...Er jo super at han hjelper besteforeldre og støtter venner. Hvorfor gjør ikke du det samme? Jeg bruker IKKE all mulig tid med kjæresten min, jeg har familie, venner og hobbier utenom forholdet. Anonymkode: a2929...95f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, han sa at om jeg ønsker å slå opp burde jeg gjøre det så han slipper å utvikle enda sterkere følelser for meg. Hadde han sakt at han har null følelser hadde det vært bra for det er jo det som er sannheten ut i fra oppførselen hans. Tenker at om man har en kjæreste og EKTE følelser så vil man jo være med personen ved hver anledning! Man godtar ikke å gå på fest om kjæresten ikke er med. Man prioriterer ikke hytta til gamlingene foran kjæresten sin. Anonymkode: 261e5...ba4 Uff, nå fikk jeg litt vondt på dine vegne. Jeg tror ikke han er den som kommer til å gi deg det du er ute etter. Jeg unner også han å slippe å være sammen med en som ikke synes det er greit at man gjør ting på egenhånd. Jeg opplever deg som kvelende uten engang å kjenne deg. Det at han stiller opp for de eldre i familien er en nydelig fin egenskap, og det sier noe om han som person. Men jeg tror ikke det er en sånn person du er på jakt etter. Han hadde vært perfekt for meg! 😄 Anonymkode: 5653c...236 7
Gjest theTitanic Skrevet 9. mai 2023 #18 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men burde jeg bare slå opp da? Synes det er så stygt og dårlig gjort av han å lyve senest i går om at han kommer til å utvikle enda mere følelser, når han tydeligvis har ingen Anonymkode: 261e5...ba4 Det kan ikke du vite at er løgn. Du kan ikke vite om andre har følelser. Han har endel jern i ilden og vil sikkert ikke at du skal være så mye med sønnen før han er sikker på deg. Nå forsvinner du så han gjorde rette med å beskytte sønnen fra å møte mange kjærester før han finner en fast. Han har sønnen 50% så fest, hjelpe til på hytta etc faller utenom den tiden. Han har ikke mye tid til overs. Jeg hadde nok også hatt lyst til både å hjelpe besteforeldre og å feire venn sin bursdag i tillegg til å ha sønn og kjæreste. Etterhvert kanskje det hadde blitt samboerskap og tiden sammen ville blitt mye mer, deriblant tid med sønnen hadde også blitt tid sammen dere tre. Per nå så syntes jeg han virker som en bra mann med gode prioriteringer. Noe som kunne blitt en bra fremtid. Vær tålmodig. Men også forberedt på at sønnen tar noe av tiden hans.
Blåttvann Skrevet 9. mai 2023 #19 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, han sa at om jeg ønsker å slå opp burde jeg gjøre det så han slipper å utvikle enda sterkere følelser for meg. Hadde han sakt at han har null følelser hadde det vært bra for det er jo det som er sannheten ut i fra oppførselen hans. Tenker at om man har en kjæreste og EKTE følelser så vil man jo være med personen ved hver anledning! Man godtar ikke å gå på fest om kjæresten ikke er med. Man prioriterer ikke hytta til gamlingene foran kjæresten sin. Anonymkode: 261e5...ba4 Der ble det vel bare veldig tydelig at du faktisk var et troll, noe man forsto ut i fra HI. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #20 Skrevet 9. mai 2023 Jævlig rart å gå etter ts når man ikke vet hvordan sjeldent de treffer hverandre. Det gir HI ingen indikasjon om. Neida, i stedet kommer folk inn for å fortelle av ts er meedy for hun skal være med ham 24/7 og hun tåler ikke at han gjør ting på egenhånd, og alle kritikerene leker dritkule og selvstendige kjærester. Anonymkode: f7615...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå