Gå til innhold

Endelig fikk han sjanse til å date meg, men ble helt tørr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ee utenfor ligaen min har fått sjanse til å date meg. Han er kanskje 5-7 år eldre enn meg, opprinnelig fra Utlandet, men prater flytende Norsk. Han har vist interesse en god stund og har faktisk jobbet hardt for å bli kjent med meg, men nå begynner ting å bli forvirrende for meg, Nå som det er hans tur og etter all den ventingen virker han ikke helt gira?, derimot gir han en slags følelse at ikke kan gi mer blaffen om datingen er over?

Noe forklaring på det?

Kvinne 28

Anonymkode: e50cb...579

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nå som det er hans tur

Det gjør meg opprørt at kvinner idag oppfører seg som en gratis lollipop pinne for lang kø med ivrige Is-elskere. 

Anonymkode: e227c...e08

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Karma is a bitch, tenker jeg.

Høres ut som at du har en litt vel usunn holdning og syn på menn, de står ikke akkurat i kø og venter til du er klar. Da har du litt vel høye tanker om deg selv, og den utstrålingen kan andre sense. Han er nok ikke interessert, kanskje han aldri var det heller, men du tenker alle som er hyggelige og som ønsker et vennskap - er interesserte. 

Anonymkode: 77cae...c8f

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

[..]

Nå som det er hans tur og etter all den ventingen virker han ikke helt gira?

[..]

Tja… kanskje han forstod at det var "hans tur"…?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

- Utenfor din liga? (Hva slags liga er det og hva gjør at du dater utenfor den nå)?

- Må man virkelig jobbe hardt for å prate med deg?

- Hans tur? (Er det kø for folk som smake?)

Hele tankegangen din ved dating er villedende og derfor ender det rart. 

Anonymkode: be2a9...424

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er vel ikke så gira på deg som du hadde håpet. Han har vel noen andre i kikkerten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

kanskje han aldri var det heller, men du tenker alle som er hyggelige og som ønsker et vennskap - er interesserte. 

Forstår det slik at de dater nå etter at han poppet opp på ventelista. Så han er nok villig.

Anonymkode: be2a9...424

Skrevet

nå som det er hans tur?? 

WTF? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han jaktet på deg, han fikk deg, fant ut at du var oppskrytt, og mistet interessen.

Anonymkode: 9fda4...2ae

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå som det er hans tur og etter all den ventingen

Hans tur for å humpe deg?

Anonymkode: 72d0f...363

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uffda. Du får hoppe videre til nestemann?

Anonymkode: e7402...6f4

• Liker 3
Skrevet

I din liga?: står de håpefulle i kø utenfor døra di? Lurer litt på hva du har å by på? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen behandler damer litt dårlig for å gjøre dem ekstra interessert

Anonymkode: a3372...642

Skrevet

Han ble vel oppmerksom på personligheten din, tenker jeg 🤣

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ee utenfor ligaen min har fått sjanse til å date meg. Han er kanskje 5-7 år eldre enn meg, opprinnelig fra Utlandet, men prater flytende Norsk. Han har vist interesse en god stund og har faktisk jobbet hardt for å bli kjent med meg, men nå begynner ting å bli forvirrende for meg, Nå som det er hans tur og etter all den ventingen virker han ikke helt gira?, derimot gir han en slags følelse at ikke kan gi mer blaffen om datingen er over?

Noe forklaring på det?

Kvinne 28

Han har kanskje gått videre? Ikke så rart hvis du tror du er bedre enn ham.

Anonymkode: 3b5b3...ecf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noe forklaring på det?

Kvinne 28

Hvilken liga er det du snakker om? 

Anonymkode: 8207e...46d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjør meg opprørt at kvinner idag oppfører seg som en gratis lollipop pinne for lang kø med ivrige Is-elskere. 

Anonymkode: e227c...e08

Hva vet du om det? Kanskje ts har vært i sølibat i flere år fordi hun har satt utdanning og karriere først og ikke villet bli distrahert eller har hatt nok med å passe på syke foreldre eller vært lykkelig som enslig og ikke rørt en eneste mann? 

Misogynistiske holdninger tar deg ingen steder. 

Anonymkode: 785d0...de7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva vet du om det? Kanskje ts har vært i sølibat i flere år fordi hun har satt utdanning og karriere først og ikke villet bli distrahert eller har hatt nok med å passe på syke foreldre eller vært lykkelig som enslig og ikke rørt en eneste mann? 

Misogynistiske holdninger tar deg ingen steder. 

Muligens fordi TS skriver at nå var det hans tur? For meg høres det ut som hun har datet seg igjennom ventelisten, "ned til hans liga", ikke at hun endelig er klar for dating etter å ha fokusert på utdanning.

Hun omtaler han som ett stakkarslig, noe som burde være hoppende glad for at hun nå ser hans vei, fordi hun er så mye bedre enn han.

Å være negativ til TS sine holdninger handler ikke om kvinnehat, men at mna er negativ til TS sin nedlatende holdning mot menn. Og nei, jeg er ikke mann.

Anonymkode: 54bcb...9a7

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ee utenfor ligaen min har fått sjanse til å date meg

Om du ikke er god nok for han, så er det ikke noe du får gjort med det. Sånn er det å prøve å date folk i en liga over seg selv. Du snakker om tur, så da har du vel litt mannfolk å velge mellom på ditt eget nivå? Glem han her. Sånne folk (i øvre liga) er gjerne veldig overfladiske også og forventer at folk skal være perfekt. Husk du er god nok som du er ❤️ 

Anonymkode: 2625d...0d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Muligens fordi TS skriver at nå var det hans tur? For meg høres det ut som hun har datet seg igjennom ventelisten, "ned til hans liga", ikke at hun endelig er klar for dating etter å ha fokusert på utdanning.

Hun omtaler han som ett stakkarslig, noe som burde være hoppende glad for at hun nå ser hans vei, fordi hun er så mye bedre enn han.

Å være negativ til TS sine holdninger handler ikke om kvinnehat, men at mna er negativ til TS sin nedlatende holdning mot menn. Og nei, jeg er ikke mann.

Anonymkode: 54bcb...9a7

Det kan like gjerne være at nå er det dating og kjærlighetens tur etter å ha levd et liv hvor dette ikke har vært prioritert. Men du tenker hun er en slut som har pult seg gjennom halve byen (og hva så hvis) og måtte kommentere kvinnehatende og nedsettende, da er man en misogynist uavhengig av hvilket kjønn du er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...