Gå til innhold

Tidspunkt og lengde barnebursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Bursdag for 8/9åringer på en ukedag, når pleier de å begynne og hvor lenge pleier de og vare? 
Om det blir gjort i en helg, når og hvor lenge er det vanlig da? Tenker ikke familiebursdag, men sånn med venninner fra klassen. 

Jeg spør fordi jeg nabojenta vegg i vegg har bursdag denne uken og været er ikke meldt så bra, og da blir de nok inne, så jeg planlegger når jeg skal være ute 🤣🙈 De skal få kose seg så mye de vil, jeg kan tilpasse meg 🥳💛  Nei jeg kommer ikke til å spørre dem selv, så tette er vi ikke. 

Takk for hjelpen 🥰🙏🏼

Anonymkode: 13c5c...dbc

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når naboene dine skal ha bursdag kan selvsagt ingen her svare på.... Og nei, det er ikke universalregler for dette. Noen inviterer i uken rett etter skolen, noen inviterer i helgene og da til ymse tidspunkt. Pleier vare 2-3 timer. 

Hvorfor må du være ute fordi de skal ha barnebursdag....? Og kan du ikke bare gå ut når og OM det blir et problem, da..? 

Anonymkode: b47d7...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Bursdagene varer nesten alltid to timer, men det varierer en del når de begynner. En del henter i SFO-tid på skolen og blir ferdig til fire, andre begynner fire eller til og med fem. Ikke senere enn til klokka sju i hvert fall. Håper det hjelper litt!

Anonymkode: 9044e...c6d

• Liker 1
Skrevet

I den alderen tror jeg 99% av bursdager varer i to timer. Når de blir litt eldre og ikke er så viltre samt at man kanskje skal ha tid til film eller noe annet spesielt varer de kanskje en time til, men du kan nok være temmelig sikker på at det er to timer denne gang. Imidlertid kan du jo ikke vite når bursdagen starter og i en helg kan det være alt fra kl 10 og langt utover ettermiddagen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere! Da har jeg en slags pekepinn. Jeg gjør dette basert på erfaring. Jeg har kronisk migrene, og tar meg heller en våt tur ut når jeg hører de kommer/er i gang, enn å utfordre hodet mitt. De skal få kose seg så mye de vil, og da vet jeg at det mest sannsynlig ikke blir så sent, eller varer si 4 timer. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei! 
Bursdag for 8/9åringer på en ukedag, når pleier de å begynne og hvor lenge pleier de og vare? 
Om det blir gjort i en helg, når og hvor lenge er det vanlig da? Tenker ikke familiebursdag, men sånn med venninner fra klassen. 

Jeg spør fordi jeg nabojenta vegg i vegg har bursdag denne uken og været er ikke meldt så bra, og da blir de nok inne, så jeg planlegger når jeg skal være ute 🤣🙈 De skal få kose seg så mye de vil, jeg kan tilpasse meg 🥳💛  Nei jeg kommer ikke til å spørre dem selv, så tette er vi ikke. 

Takk for hjelpen 🥰🙏🏼

1,5-2 timer. 17.30-19.00 ca

Anonymkode: d320c...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...