Natalie91 Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg ønsker tips om hva som kan gjøres for å få det glatte håret mitt permanent tråere. Ikke ved hjelp av hårprodukter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 9. mai 2023 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 Saltvannsspray 👍🏼 Anonymkode: 661ce...5c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Del Skrevet 9. mai 2023 Bleking Anonymkode: c2a62...c6a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Saltvannsspray 👍🏼 Anonymkode: 661ce...5c6 Ja men helst noe som ikke er hårprodukt, for jeg har prøvd alt og alt glir ut 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mai 2023 #6 Del Skrevet 9. mai 2023 Natalie91 skrev (26 minutter siden): Ja men helst noe som ikke er hårprodukt, for jeg har prøvd alt og alt glir ut 🙈 Okei? Hva skal til da,mener du? Om du ikke vil ta noe i håret.. Du kan jo prøve å tupere det,da blir det tråere/mere bustete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Del Skrevet 9. mai 2023 flusa skrev (3 minutter siden): Okei? Hva skal til da,mener du? Om du ikke vil ta noe i håret.. Du kan jo prøve å tupere det,da blir det tråere/mere bustete.. Men det må jo gå an å få håret tråere enn bare å bruke noe styling i det? Andre folk har jo tykt og trått hår. Anonymkode: c742e...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Del Skrevet 9. mai 2023 Saltvannsspray og styling glir da ikke ut? Jeg bruker gjerne en mousse i vått hår før det fønes. Innimellom også litt saltvannsspray. Eller volumpudder/spray. Det holder en uke. Anonymkode: a0ca2...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det må jo gå an å få håret tråere enn bare å bruke noe styling i det? Andre folk har jo tykt og trått hår. Anonymkode: c742e...c23 Ja, fordi jeg står med rundbørste, føner og tre stylingprodukter hver uke. Ellers er det paddeflatt, glatt, og jeg får ikke en hårstrikk til å sitte i det en gang. Anonymkode: a0ca2...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, fordi jeg står med rundbørste, føner og tre stylingprodukter hver uke. Ellers er det paddeflatt, glatt, og jeg får ikke en hårstrikk til å sitte i det en gang. Anonymkode: a0ca2...a65 Men det må jo gå an å få tråere hår enn å bruke masse produkter i håret?! Anonymkode: c742e...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mai 2023 #11 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det må jo gå an å få håret tråere enn bare å bruke noe styling i det? Andre folk har jo tykt og trått hår. Anonymkode: c742e...c23 Så har man forskjellige hårtyper også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Del Skrevet 9. mai 2023 Hvor ofte vasker du det da? Mitt er glatt og umulig når det er nyvasket. Anonymkode: 79482...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 Hva er tråere???? Anonymkode: 4f624...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Del Skrevet 15. mai 2023 Mitt hår blir aldri tråere, uansett hva jeg bruker. Jeg striper, bruker produkter som bare glir ut fordi det er så glatt, får litt volum av å føne som klapper sammen etter 5 min. Det må jo finnes noe man kan gjøre med det når ingen produkter funker? Piller eller noe? Anonymkode: c742e...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #15 Del Skrevet 23. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 23.20): Hvor ofte vasker du det da? Mitt er glatt og umulig når det er nyvasket. Anonymkode: 79482...18d Ser ingen forskjell om jeg har vaska det eller ikke. Blir ikke "tråere" av det. Anonymkode: c742e...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #16 Del Skrevet 23. mai 2023 Folk har jo forskjellige hårtyper, da… Om du ikke vil bruke styling-produkter, må du nesten bare akseptere håret ditt som det er. Anonymkode: ca0ee...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå