Gå til innhold

Hvor lang tid tar det for en narssist og ville h deg tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer rett og slett på en typen min er det. Så vurderer og sende han hjem og se hvor lang tid det tar før han sier unnskyld for noe som såret meg i dag. 

Forholdet er ekstremt enveiskjørt der det bare er en som kan forandre seg tydeligvis, og det MÅ være meg. 

Så til dere som har vært sammen med sånne folk som later til å ikke bry seg om noe, hvor lang tid tok det før han visste at han brydde seg når du bare ga faen? 

Anonymkode: b748a...d2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En narsissist bryr seg jo ikke ordentlig, hvis han vil ha deg tilbake og lover bot og bedring, så er det ikke ikke ikke noe som varer. Han vil aldri forandre seg.  Det vil gå galt gang på gang, med mindre du legger deg flat og blir liggende. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar 9 av 10 som blir beskyldt for å være narsissist ikke er det og at denne ubalansen i forholdet går begge veier.

Du bekrefter det på mange måter også siden du nå spør om råd til hvordan du skal spille et spill med typen din. 

– En myte at kvinner ikke mishandler menn | ABC Nyheter 

Krisesenter-sjef: – Jeg vil heller kalle meg humanist enn feminist | ABC Nyheter 

Til og med sjefen for krisesenteret mener likestillingen har tatt et steg tilbake siden vi ikke lenger har respekt for det andre kjønn. 

Så kan du jo selv vurdere ts om det er med rett å gi slike merkelapper om typen din, og samtidig drive et spill med han. 

Anonymkode: f90d8...c03

• Liker 2
Skrevet

En narsissist bryr seg ikke. Det er et rent skuespill når de sier at de er glad i deg, eller ber om en unnskyldning for å få nytt tak på deg. De vil få deg til å være utrygg på dem så lenge du har kontakt, og det endres aldri.

En psykolog jeg hørte på i går hadde en god sammenligning. De er det eneste mennesket i verden i egne øyne, og alle andre er rekvisitter, som en leke. Når de er lei av leken kaster de den fra seg. Helt til en annen tar den opp... 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg antar 9 av 10 som blir beskyldt for å være narsissist ikke er det og at denne ubalansen i forholdet går begge veier.

Du bekrefter det på mange måter også siden du nå spør om råd til hvordan du skal spille et spill med typen din. 

– En myte at kvinner ikke mishandler menn | ABC Nyheter 

Krisesenter-sjef: – Jeg vil heller kalle meg humanist enn feminist | ABC Nyheter 

Til og med sjefen for krisesenteret mener likestillingen har tatt et steg tilbake siden vi ikke lenger har respekt for det andre kjønn. 

Så kan du jo selv vurdere ts om det er med rett å gi slike merkelapper om typen din, og samtidig drive et spill med han. 

Anonymkode: f90d8...c03

Jeg vil spille spillet så jeg kanskje får noen dager med litt underlig kjærlighet igjen. Absolutt alt han gjorde i starten er nå borte, og jeg vil bare kjenne på den gode følelsen en gang til.. 

Jeg har mistet meg selv så mye nå, både følelsemessig og hele personligheten. Det finnes ikke sjangs i havet lengre at jeg er problemet da jeg ikke finnes og ytre noe jeg syntes er ubehagelig av han uten konsekvenser. Han sier jeg også alltid har gjort det han gjør som jeg ikke liker, enda jeg flere ganger ikke husker alt mulig sånt.. så jeg føler jeg lever i en annen realitet enn han.. Og jeg vet ikke lengre om jeg er gal eller ikke.. men uansett.. 

Jeg vil bare føle de gode følelsene en siste gang, jeg elsker han så høyt. Og bare vil ha den følelsene av at han elsker meg en gang til.. skjønner at det er evig dumt av meg, men jeg tror uansett jeg ikke klarer dra fra han permanent… :( 

AnonymBruker
Skrevet

^

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke noe å vente på. Du får aldri den følelsen med han igjen, fordi den var ikke ekte. Det er spillet de driver med i starten av forholdet for å hekte deg fast. Han vil aldri oppføre seg sånn igjen, for nå er du hekta så det er ikke nødvendig. Dessuten er det ikke sånn at alle narsissister kommer tilbake igjen. Mange blir bare borte og du hører aldri fra dem igjen. Les om det som heter forkasting (engelsk discard). Når han ikke har bruk for deg lenger så "kaster" han deg. Det er sånn narsissister fungerer.  Du må løsrive deg fra han, hvis ikke vil han ødelegge deg fullstendig. 

Anonymkode: 4934e...68c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil spille spillet så jeg kanskje får noen dager med litt underlig kjærlighet igjen. Absolutt alt han gjorde i starten er nå borte, og jeg vil bare kjenne på den gode følelsen en gang til.. 

Jeg har mistet meg selv så mye nå, både følelsemessig og hele personligheten. Det finnes ikke sjangs i havet lengre at jeg er problemet da jeg ikke finnes og ytre noe jeg syntes er ubehagelig av han uten konsekvenser. Han sier jeg også alltid har gjort det han gjør som jeg ikke liker, enda jeg flere ganger ikke husker alt mulig sånt.. så jeg føler jeg lever i en annen realitet enn han.. Og jeg vet ikke lengre om jeg er gal eller ikke.. men uansett.. 

Play stupid games, win silly prizes...Gå før han gjør deg helt gal 

Anonymkode: f3b7b...7d2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vil bare føle de gode følelsene en siste gang, jeg elsker han så høyt. Og bare vil ha den følelsene av at han elsker meg en gang til.. skjønner at det er evig dumt av meg, men jeg tror uansett jeg ikke klarer dra fra han permanent… :( 

Er du sikker på at du elsker ham? Du aksepterer ikke ham for den han er og du ønsker å endre ham. Hvis du lengter etter den han var i starten, så lengter du etter noe som ikke finnes. Du lengter etter den fantasien du skapte om hvem han er. Den han egentlig er, er den han er nå. 

Du er like mye problemet som ham. Du er voksen og må ta ansvar for egne valg. Du manipulerer ved å ikke tørre å være helt deg selv. Du forsøker å manipulere ved å sende ham bort for å få den reaksjonen du ønsker.  Du er kontrollerende når du gjør deg selv mindre, forsøker å endre ham og få ham til å bli den han han var i starten. 

Finn deg en som vil ha deg!! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så til dere som har vært sammen med sånne folk som later til å ikke bry seg om noe, hvor lang tid tok det før han visste at han brydde seg når du bare ga faen? 

En narsissist bryr seg ikke om deg. De bruker deg fordi det gagner dem, enten med sosial status, sex, bosted eller annet. De kan ikke elske. Det som skjer når man blir kald og gjør det slutt med en narsissist er at de mister makten over deg og følelsene dine, og det eneste de faktisk bryr seg om er å ha sadistisk makt over deg og dermed vil de manipulere på alle måtene de kan for å få tilbake den makten. En av manipulasjonsteknikkene er at de later som at de bryr seg og elsker deg og unnskylder seg og lover at de skal endre seg. Dette er et kalkulert skuespill selvom de står der på sine knær med tårer i øynene og en rosebukett. Det er ikke tegn på at han faktisk bryr seg om deg. 

Anonymkode: e7c5e...adf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Narsissister er et helsikke å bli kvitt. Blir de dumpet, så stalker de deg resten av livet. Men kanskje du har funnet løsningen? Narsissister sier nemlig aldri unnskyld. Hvis du jager han på dør og sier at han kan komme tilbake når han er klar til å unnskylde seg, så er du kanskje kvitt han for godt, så du kan bli sammen med noen som er frisk i hodet?

Anonymkode: c6dd3...a0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ikke. Det blir som å tro at Trump eller Sophie Elise vil forandre seg. Det er fysisk umulig.

Anonymkode: 43942...489

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer rett og slett på en typen min er det. Så vurderer og sende han hjem og se hvor lang tid det tar før han sier unnskyld for noe som såret meg i dag. 

Forholdet er ekstremt enveiskjørt der det bare er en som kan forandre seg tydeligvis, og det MÅ være meg. 

En narsisisst elsker ikke andre enn seg selv . Så det er et motbakkeprosjekt du gir deg ut på her . 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

tok han ca 1 år, men da ville han bare ha sex. Vi hadde hatt et skikkelig vanskelig brudd og han hadde vært en kjølig tufs. Jeg sier nei og så foreslår han at jeg får føle meg smigret da, siden han spurte. Syntes det var dritflaut og kleint, og det overrasket meg at han spurte, siden han fint kan få seg sex andre steder. Hvorfor skal han bruke moren til ungen sin for å tømme seg fordi han er kåt når han kan bare dra å date noen? Blir helt kvalm, men han syntes nå jeg var fin da.

Jeg støttet han emosjonelt så godt jeg kunne ila bruddet og fikk Nada tilbake. Bare emosjonell mishandling og kjeft og latterliggjøring. Vi hadde aldri bra sex heller, så vet ikke hva i alle dager han tenkte...🤢

Anonymkode: be3ee...d7c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Narsissister er et helsikke å bli kvitt. Blir de dumpet, så stalker de deg resten av livet. Men kanskje du har funnet løsningen? Narsissister sier nemlig aldri unnskyld. Hvis du jager han på dør og sier at han kan komme tilbake når han er klar til å unnskylde seg, så er du kanskje kvitt han for godt, så du kan bli sammen med noen som er frisk i hodet?

Anonymkode: c6dd3...a0f

Åjoda det gjør de. Narsissister er eksperter på å oppføre seg dritt og si unnskyld. Ofte på så filmromantisk måte at mange går fem på skuespillet dems. Shakespeare brev, dikt, roser, smykker, krokodilletårer, "se meg dypt inn i øynene, du ser at jeg mener det! Jeg sverger jeg elsker bare deg og kan ikke leve uten deg. Du kan ikke gjøre dette mot meg vær så snill gi meg en ny sjanse". 

Men det er bare skuespill og manipulasjon 

Anonymkode: e7c5e...adf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men HVIS han er narsissist så kan han ikke elske, det vet du sikkert.

Anonymkode: 7e0ec...b83

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var først når jeg ga faen å snudde ryggen til han at jeg ble kvitt han. Han brydde seg ikke om meg, og han så ingen verdi i å prøve vinne meg tilbake. Han nøt at jeg prøvde trygle om å få komme tilbake, han nøt at jeg hadde det vondt, og så gikk han videre til neste offer. For det var det som gjorde mest "skade" på meg.

Anonymkode: f20eb...70b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...