AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Pleier dere å gjør det? eller holder dere venner og kjæreste fra hverandre og henger med venninne og kjæreste sammen om det er feks fest? ærlig trives jeg og kjæresten best alene, jeg henger med venninner også så klart men uten kjæresten tilstedet da. Er ikke interessert i trio vennskap uansett om kjæreste/venninne har sagt i fra at bare å invitere/ ta med på cafe og restaurant og turer osv at venninna mi kunne bare være med oss til egon da hun ville henge samme dag men skulle henge med kjæresten, men føler det blir kleint, han har møtt alle mine venner så klart. Men vil jo ikke inkludere venninne mine i planer med meg og kjæresten utenom fest og bursdag. Liker ikke tanken på at en venninne skal ha sitt eget vennskap med kjæresten min når vis de har møtt an via meg. jeg var på vorsj engang der ene hadde lagt bursdags gruppe på snapchat og kjæresten min møtte bare denne bekjent kvinnen en gang i bursdagsfesten og plutselig når han åpna snap så jeg denne bekjent kvinnen på venne lista hans. Synes det bare var merkelig🙈 Anonymkode: dfddc...1b0
Andro Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Høres rett og slett veldig barnslig ut å sortere ting på denne måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå