AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 For ca 3 år siden ringte jeg 113 da kjæresten min var i ferd med å dø tilsynelatende. Jeg husker lite fra samtalen da jeg var i panikk, men er imponert over hvor rolig og flink hun som svarte telefonen var som fikk meg til å utføre førstehjelp frem til ambulansen kom og overtok. Han overlevde. Nå i ettertid tenker jeg innimellom på denne telefonsamtalen og er nysgjerrig på å høre den, for alle blir tatt opp gjør de ikke? Litt usikker på hvordan jeg går frem for å få tilgang til noe lydopptak eller logg og om jeg i det hele tatt har noe med det. Noen som har fått slike opptak før og som vet om man må ha en spesiell grunn for det? Anonymkode: 463a5...24f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 De blir nok ikke lagret i tre år. Anonymkode: edcdf...ead 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Tror ikke man får hentet ut det i norge (hvis det ikke skal være med i retten osv) Jeg kjenner ikke godt nok til det. Anonymkode: 49995...057
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Alle samtaler lagres, men å få de ut er nok verre. Du må ringe og høre med 113. Det er vel et nummer du kan ringe som ikke er 113. Anonymkode: a96db...010
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De blir nok ikke lagret i tre år. Anonymkode: edcdf...ead De blir nok lagret i et arkiv. Anonymkode: a96db...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå