Ginen Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg vurderer å kjøpe et par R&R-jeans på internett. Det står at buksa er i litt stretch. Er disse buksene fine på, eller må man helst være radmager? Føler meg ikke akkurat kraftig eller noe, men er redd jeg kan få "ridebukselår" i disse buksene. På internettet reklameres det for at disse er for "den slanke figur"... Vil jo gjerne være fin også.... Noen som har erfaring med disse buksene?Jeg bruker (i Only.str) 36/34, og noen ganger 29-30/34 i "vanlig" jeans. Målte ca. livvidde=90 cm. Vurderer å kjøpe i str. 31. Vet ikke om det har noe å bety, men Lee-buksene kler meg overhodet ikke, ser bare rar ut. Hvis R&R ligner på Lee i fasongen, vennligst gi beskjed Endret 6. januar 2006 av Ginen
orakel Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 De ulike modellene er forskjellige i størrelsene. Generelt så er de store i størrelsen og du må nok kjøpe en størrelse mindre enn det du vanligvis bruker. Jeg har modellen Eddie , den sitter veldig fint. Man skal kjøpe størrelse slik at man såvidt klarer å få den igjen. Jo trangere, jo slankere blir man Forsøkte også Scorpio men den var mindre i størrelsen. Jeg bruker 40 i vanlige bukser (har ikke så mye erfaring med tommer). Trodde jeg måtte ha ihvertfall 31 i R&R, men endte opp med 29 i Eddie. Ser nå at jeg skulle ha valgt 28 for buksen har videt seg mye ut i livet (jeg er smal i livet men har litt rumpe og lår). Hvis du kjøper fake så kan jo størrelsene være ganske annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå