AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Har vært sammen med kjæresten min i snart ett år og er veldig forelsket. Han er alltid opptatt av at jeg er presentabel mtp oppførsel og utseende, og har ikke sluppet en fis eller rapt sammen med han. Han har nå blitt kjent med sin nabo som er en dame på rundt 40 år, altså vår alder, og hun er på besøk ofte når jeg ikke er der. Han forteller meg at hun er så befriende og elsker bæsj og rape humor, og kan rape høyt etter at hun har tatt en slurk av Cola og le høyt av det, eller slippe en fjert og nesten le seg ihjel foran han. Jeg kan bare ikke forstå at han synes at dette er så bra humor, når han ikke har hverken rapt med vilje eller overhodet ikke sluppet en fjert sammen med meg. Han sier også at denne damen er så avslappet med tanke på utseendet, da hun kan komme opp til han rett fra fjelltur med fett hår og lukte svette og gamle skitne klær. Jeg begynner nesten å lure på om han er forgapt i henne. Er det normalt at voksne kvinner holder på sånn? Anonymkode: 8ed57...b3d 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Fullstendig uspiselig. Anonymkode: e0978...4c7
Anciol Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Æsj, er hun derre naboen litt svak mentalt eller siden hun oppfører seg slik?! Kan jo virker sånn, vanligvis oppfører ikke voksne folk seg slik. Hadde skjønt oppførselen om hun var en unge under 7 år! 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Han skal jo ikke ha sex med hun. Så da blir hun mer som en kompis. Det er mer avslappende. Anonymkode: c99b3...e94 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Jeg kunne fort vært henne 😆 hun er som meg. Anonymkode: 83cec...23e 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Altså, jeg hadde iallfall ikke orket å være i et forhold hvor man ikke kan slippe en rap etter et glass cola. Men å le seg i hjæl av egen promp er jo såpass døllt at det først og fremst hadde butta på felles humor. Anonymkode: 98149...3f6 11 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han skal jo ikke ha sex med hun. Så da blir hun mer som en kompis. Det er mer avslappende. Anonymkode: c99b3...e94 Jeg mistenker det ikke er så avslappende, for jeg er litt redd for at det kan utvikle seg til noe snusk bak min rygg. Har dårlig erfaring med utroskap i et forhold, så er litt på alerten kjenner jeg. Han snakker litt om henne og ler av henne, og synes også synd i henne pga ryggproblemer hun har. Jeg hinter ofte om at jeg har lyst å møte henne, men da sier han aldri ja, men bare smiler. Ts Anonymkode: 8ed57...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 Alt det ts nevner, er helt naturlige ting. Derimot er det ikke fullt så naturlig å gjøre det i andre menneskers nærvær. I hvert fall ikke med noen du ikke kjenner veldig godt. I et langvarig forhold, ville det vært rart om en ikke kunne slippe en fis eller en rap foran hverandre. Anonymkode: 5f405...bec 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kunne fort vært henne 😆 hun er som meg. Anonymkode: 83cec...23e Hvorfor er du sånn? Ts Anonymkode: 8ed57...b3d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er alltid opptatt av at jeg er presentabel mtp oppførsel og utseende, og har ikke sluppet en fis eller rapt sammen med han. Hva trives du med da? Anonymkode: a9d04...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva trives du med da? Anonymkode: a9d04...0b5 Jeg trives ikke med at kjæresten min raper eller slipper en fjert med vilje i ansiktet mitt, og foreløpig tør jeg ikke gjøre det. I et langvarig forhold er det jo naturlig at lyder kan komme ut, men ikke gjøre det med vilje. Synes sånn oppførsel er litt neandertal, men helt greit mellom venner som liker sånt. Lurer på hvilke hensikter hun har. Ts Anonymkode: 8ed57...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 Er det kanskje du som egentlig er mest opptatt av å være presentabel, TS? Eventuelt kan det være at han har et skille mellom hvordan han liker venner, og hvordan han liker kjærester. Altså at han synes sånn humor er kjempegøy blant venner, mens kjæresten skal være mer en perfekt dukke som opprettholder fasaden. Hvis han er veldig fasademenneske utad kan det jo tenkes at han synes det er befriende å kunne slippe seg mer løs sammen med henne. Virker nesten sånn, de fleste med et normalt forhold til kroppsfunksjoner synes jo ikke det er sååå gøy med promp og rap, men det er jo heller ikke krise å rape sammen med kjæresten. Anonymkode: 146a3...b40 3 4
Ænema Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 hjemme både raper og fiser jeg. kan tom le av det om den bråker. sue me. men hjemme hos andre not so much 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det kanskje du som egentlig er mest opptatt av å være presentabel, TS? Eventuelt kan det være at han har et skille mellom hvordan han liker venner, og hvordan han liker kjærester. Altså at han synes sånn humor er kjempegøy blant venner, mens kjæresten skal være mer en perfekt dukke som opprettholder fasaden. Hvis han er veldig fasademenneske utad kan det jo tenkes at han synes det er befriende å kunne slippe seg mer løs sammen med henne. Virker nesten sånn, de fleste med et normalt forhold til kroppsfunksjoner synes jo ikke det er sååå gøy med promp og rap, men det er jo heller ikke krise å rape sammen med kjæresten. Anonymkode: 146a3...b40 Nei han er overhodet ikke et fasademenneske og har aldri sagt at han liker hverken fis eller raping, og han har overhodet ikke den humoren med vennene sine som jeg har møtt. Ts Anonymkode: 8ed57...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #15 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er du sånn? Ts Anonymkode: 8ed57...b3d Fordi det er gøy. Anonymkode: 83cec...23e
Gjest Lykkedykker Skrevet 9. mai 2023 #16 Skrevet 9. mai 2023 I vårt hjem både fiser og raper vi støtt. Ikke ved matbordet da, og det er heller ikke slik at vi gjør det for humorens skyld, men må en rape/fise så må en.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi det er gøy. Anonymkode: 83cec...23e Dette! Anonymkode: f681d...512
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #18 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fordi det er gøy. Anonymkode: 83cec...23e Hvor gammel er du? Ts Anonymkode: 8ed57...b3d 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #19 Skrevet 9. mai 2023 Lykkedykker skrev (26 minutter siden): I vårt hjem både fiser og raper vi støtt. Ikke ved matbordet da, og det er heller ikke slik at vi gjør det for humorens skyld, men må en rape/fise så må en. Kommer det er fjert/rap uten at man styrer kan man ikke noe for det, men ellers synes jeg man kan gå ut hvis man kjenner det kommer Ts Anonymkode: 8ed57...b3d 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 9. mai 2023 #20 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kommer det er fjert/rap uten at man styrer kan man ikke noe for det, men ellers synes jeg man kan gå ut hvis man kjenner det kommer Ts Anonymkode: 8ed57...b3d Hvorfor? Er det så kleint i hjemmet ditt at du ikke kan slippe en fjert med vilje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå