AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Her i heimen har jeg stusset over en nyinnflyttet ung gutt i blokka her. Vil tippe at han er rundt 25 år. Han har vel bodd her typ noen måneder nå og jeg mistenker at noe er litt "off". Denne gutten sitter faktisk hjemme hele dagen. Beveger seg knapt ut av døra. De gangene jeg har sett han gå ut, så er det i pysjen sin. Han sitter foran en datamaskin med hodetelefoner på hele tiden. Virker ikke som døgnets tider gjelder for han overhode. Derfor har jeg blitt mer og mer mistenksom på at noe foregår der. En ung gutt på den alderen burde vel ha venner, være ute og kose seg? Har luftet dette for noen andre i blokka her også, men de bruker å være litt tafatte. Uansett, man begynner jo å lure. Virker som de andre her ikke bryr seg om hva som skjer rundt. Anonymkode: c0cf0...021
Steinriverton Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Kanskje han er psykisk syk, uansett så har du ingenting med det. 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Kanskje Asperger. Vi liker ofte å holde oss hjemme og har ofte ikke så mye behov for å sosialisere. Fint om dere kan respektere ham, og ikke snakke stygt om ham🧡 Anonymkode: 13209...57d 4 2 1
Carrot Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Kanskje han har hjemmekontor og jobber mye? Jeg har dager jeg sitter i pysj med headset og jobber fra 7 til 21 uten at jeg er spesielt sær av den grunn.. 🤔 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Noen unge streamer hjemmefra. Mulig han spiller tvspill hele dagen foran publikum på nett som jobb. Anonymkode: 4a227...70d 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Utrolig dårlig gjort å gå rundt å sladre og prate om han. Det er ikke noe lettere for han å gå ut av døra når han opplever at alle ser på han som en raring Anonymkode: 84553...d98 7
Bålkaffe Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 La han være i fred. Du hadde ikke likt å bli sladra om av de andre naboene du heller. 2
RockyRose Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 Korleis veit du han sit framfor dataen heile dagen? Kanskje han jobbar med heimekontor, med aksjer, livestreaming av spel... Reknar med han må ha ei viss inntekt av å bu der aleine? Uansett - så har han sikkert nokre nærare enn deg som kan ta seg av bekymringa. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 Begynner jo å lure litt på hvordan du vet hva han driver med inne i sin egen leilighet. Anonymkode: 94d86...a18 3 1
Anciol Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 La han holde på med sitt , for alt du vet så kan han være en E-sporter, youtuber eller streamer:) og tjener penger på den måten! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 Hvorfor trenger du egentlig å bry deg om det da? Det er helt klart en eventuell årsak til at han ikke er i jobb/ skole. Gjelder mange det. Selv om du bryr deg, får du ikke gjort noe med det, det må ev være familien og de nærmeste. Kan hende han har det greit som han har det, ikke alle liker å være super sosiale selv om de er unge, vi alle er forskjellige vetdu. Anonymkode: 9be9d...7fb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 Den eneste måten du kan vite om han sitter inne hele dagen er jo om du selv sitter inne hele dagen. Anonymkode: 60094...b52 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Skrevet 9. mai 2023 Har du hørt om hjemmekontor før eller? Newsflash, de aller aller fleste jobber fra PC for tiden. Skjønner det er vanskelig å forstå. Dersom han er ufør eller syk eller noe, hva hjelper det om du sitter å sladrer om han? Tror du NOEN har noengang løst andres "problemer" med å drive å stikke nesa si i andres liv? Tror du det finnes en eneste nabo som har redda en ukjent nabo fra dyp depresjon med å drive å sladre om de? Ta deg sammen da, få deg en hobby eller noe. Anonymkode: eaa60...a41 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #15 Skrevet 9. mai 2023 Utrolig mye informasjon du har om det som foregår innen husets fire vegger... Driver du alltid å overvåker folk på denne måten? Du er tydeligvis mye hjemme for å vite dette... Pass på deg selv! Anonymkode: 253ca...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #16 Skrevet 9. mai 2023 Dette er jo bare trolling…. Anonymkode: 6acc5...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Skrevet 9. mai 2023 Kanskje han sitter på KG 😄 Anonymkode: bdc23...589 1 1
Gjest Jon Are Skrevet 9. mai 2023 #18 Skrevet 9. mai 2023 Ikke noe spesielt i det hele tatt. Vi har jo en hel generasjon rå psykiske problemer som gamer om natta og sover om dagen. Personlig hadde jeg ikke reagert.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #19 Skrevet 9. mai 2023 Det er jo fint at du tenker over om han lever eller ikke, ja du kan til og med be han på nabokaffe i hagen eller noe. Det kan jo hende han er ensom, har blitt mye mobbet, har psykisk sykdom, er deprimert om dagen osv. (jeg lå i senga et halvt år en gang...!) Det er hyggelig at du bryr deg, flere skulle brydd seg litt, men jeg tror du bør være var med å dra det for langt. Vær heller blid, hyggelig og oppmerksom. Hver og en bør jo ha rett til å leve slik de vil. Anonymkode: 4ee7b...56b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #20 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her i heimen har jeg stusset over en nyinnflyttet ung gutt i blokka her. Vil tippe at han er rundt 25 år. Han har vel bodd her typ noen måneder nå og jeg mistenker at noe er litt "off". Denne gutten sitter faktisk hjemme hele dagen. Beveger seg knapt ut av døra. De gangene jeg har sett han gå ut, så er det i pysjen sin. Han sitter foran en datamaskin med hodetelefoner på hele tiden. Virker ikke som døgnets tider gjelder for han overhode. Derfor har jeg blitt mer og mer mistenksom på at noe foregår der. En ung gutt på den alderen burde vel ha venner, være ute og kose seg? Har luftet dette for noen andre i blokka her også, men de bruker å være litt tafatte. Uansett, man begynner jo å lure. Virker som de andre her ikke bryr seg om hva som skjer rundt. Anonymkode: c0cf0...021 Merkelig, han burde skaffe seg gardiner da så folk ikke sniktitter på han, ser du på han når han masturberer også eller er det kun når han er på PCen du titter på han? Men, on topic ja, asperger eller annen psykisk lidelse er trolig grunnen, lite en får gjort med det , kanskje du vil være vennen hans så kan du jo spørre han, men trolig takker han nei Anonymkode: 8f2dd...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå