AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Hvordan kan jeg på best mulig måte møte hunden i dette? Hvordan kan jeg f.eks. få ham pass? Han kan gå på to bein, og forstår absolutt alt jeg sier til ham. Da jeg viste bilde av Jonas Gahr Støre og Erna Solberg, var det tydelig hvem av dem han foretrakk. Han har altså politiske meninger. Vi kjøpte en sånn dings der hundene kan trykke med poten for å snakke, ja og nei og sånn, og har kommet videre med kommunikasjonen der. Jeg vil tippe han IQ-messig ligger på nivå med en umoden 16-åring. Er det noen som helst måte jeg kan få ham et personnummer på? Anonymkode: 16e8f...dc4 1
Gjest Warrior Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Tviler på det du. Hunden må nok bare godta at han er en hund
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Trodde skoleferien var over nå? Anonymkode: a41cd...543 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan kan jeg på best mulig måte møte hunden i dette? Hvordan kan jeg f.eks. få ham pass? Han kan gå på to bein, og forstår absolutt alt jeg sier til ham. Da jeg viste bilde av Jonas Gahr Støre og Erna Solberg, var det tydelig hvem av dem han foretrakk. Han har altså politiske meninger. Vi kjøpte en sånn dings der hundene kan trykke med poten for å snakke, ja og nei og sånn, og har kommet videre med kommunikasjonen der. Jeg vil tippe han IQ-messig ligger på nivå med en umoden 16-åring. Er det noen som helst måte jeg kan få ham et personnummer på? Anonymkode: 16e8f...dc4 Om han forstår hva du sier, kan du bare be han nikke ja eller nei. Hvorfor får du han til å bruke knapper som en alminnelig hund for å kommunisere? Pass kan du enkelt fikse Anonymkode: 8326e...5d8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Trodde skoleferien var over nå? Anonymkode: a41cd...543 Hunden er ikke gammel nok til å begynne der enda. Anonymkode: 6c6f4...153
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hunden er ikke gammel nok til å begynne der enda. Anonymkode: 6c6f4...153 😅 good1 Anonymkode: 16e8f...dc4 1
Snok1 Skrevet 10. mai 2023 #7 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 10.49): Da jeg viste bilde av Jonas Gahr Støre og Erna Solberg, var det tydelig hvem av dem han foretrakk. Han har altså politiske meninger. Gamle Hansens Polly ble valgt inn på Stortinget: 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #8 Skrevet 10. mai 2023 Kan du ikke spør personen da, så kan han forklare selv hvordan han vil bli møtt? Folk må jo kunne kommunisere behovene sine. Anonymkode: 54fb3...62f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke spør personen da, så kan han forklare selv hvordan han vil bli møtt? Folk må jo kunne kommunisere behovene sine. Anonymkode: 54fb3...62f Tja de fleste som er født som mennesker klarer jo ikke det Anonymkode: b3477...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå