AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Har sett meg ut en sovesofa fra ikea til en helt grei pris og med 10 års garanti. Planen er å ha den stående i stua og trekke den ut når man skal se film osv og brukes når jeg får overnattingsgjester. Er det noen som har eller har hatt sovesofa fra IKEA og som har vært fornøyde? Det står mellom den fra IKEA og en fra Jysk.🤷♀️ Anonymkode: f25be...202
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Vi har en fra ikea som er grei. Den står i kjellerstua og har tidligere stått på gjesterom. Drar ut en del under og så blir den en dobbelseng. Er happy med den så lenge den monteres rett 😊 litt hard for å sove en hel natt på, men hvis du skal ha den i stua så funker den bra vil jeg tro. Vi kjøpte FRIHETEN fra ikea. Har hatt den i kanskje 7 år nå. Fremdeles fin. Anonymkode: 64acf...1a5 1
Ut_på_tur Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Vi har sovesofa fra IKEA som daybed i tv-stua. Drar den enkelt ut slik at alle kan ligge godt og se på tv. Tror den heter Friheten.
Alice123 Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har sovet en del på HOLMSLUND og det har vært en veldig behagelig seng og sofa.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Har hatt Holmsund siden 2017, og er veldig fornøyd har byttet trekk, pga katter, men ellers har sofaen holdt seg veldig fin, og er ikke nedsittet. Anonymkode: 84ed0...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå