Gå til innhold

Når sluttet dere å feire barnebursdager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var vel 9-10 da jeg sluttet. Har en 10-åring og tenker at i år er siste med klassen... 

Men blir selvsagt tilsvarende stor feiring med familie frem til ungene er... tja... 18? Aldri slutte? 

Men jeg har ikke bestemt noe helt fast enda. Det er så vanskelig. Føler vi MÅ GJØRE det de ANDRE foreldrene i klassen gjør. Hvordan det blir aner jeg jo ikke, men føler enkelte bare er så innmari glad i å strekke det ut, selvfølgelig. Barn liker gaver, jo flere jo bedre :P

Skal selvsagt spørre barnet mitt hva tankene er rundt dette her. Men jeg er liksom vant til å kutte ut etter hvert og bare ha med familie. Ja, det er mannen min også vant til. 

Anonymkode: aca21...3f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

10 år var siste her

Anonymkode: c950d...138

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår jente begynte å ville invitere bare venner, ikke hele klassen eller alle jentene i klassen når hun var ca 12 tror jeg. Vi satt ikke noe begrensninger på når hun måtte slutte med det, det kom litt av seg selv. 

Anonymkode: 03835...5cc

Skrevet

Vi hadde full fart med hele klassen ut barneskolen. Ved overgang til ungdomskolen ble det mer sånn at de inviterte en håndfull venner istedet, De siste par årene har et par nabokompisene blitt invitert med i familiebursdagene til tenåringene våre.
Vi har ingen planer om å slutte å invitere foreldre, onkler, tanter og søskenbarn.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med klassen ut barneskolen, fra ungsomsskolen har de fått velge noen venner de henger mest med og gått feks på bowling, kino eller lignende. 

Familieselskap har vi så sant det passer, både for voksne og barn :) 

Anonymkode: 6a2e4...f25

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde vi med alle guttene i klassen til og med 11 år for eldste og med nærmeste venner etter det.

Men med minstemann har jeg lyst å slutte med alle guttene i klassen etter den 9-års bursdagen som var nå pga dårlig miljø og en gjeng som bare laga kvalm og var negative. Det blei rett og slett ikke et kjekt besøk for bursdagsbarnet. Neste år skal han få invitere sine nærmeste venner og heller gjøre det litt spesielt.

I vår familie har vi familiebursdagsbesøk for nevøer og nieser helt til de flytter for seg selv. 

Anonymkode: 3e805...e16

AnonymBruker
Skrevet

Med klassen ut barneskolen 

familie etter 13 år, men kommer til å feire 18

Anonymkode: 800fc...d92

Skrevet

Jeg vet ikke hva du mener med slutte å feire barnebursdager, men mine har ikke sluttet å feire bursdagen sin med venner. Fra 1. -6./7. trinn feiret de med alle guttene/jentene og etter det feirer de med noen få venner. Han som går på ungdomsskolen feirer også bursdagen sin med venner.

AnonymBruker
Skrevet

Feiret 14års dag med klassevenninnene i fjor, blir det samme i år! 😄 

Anonymkode: 2aa98...465

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet barnebursdag med invitasjonsregler (alle i klassen/samme kjønn) da de var ferdige på barneskolen. 

Fra ungdomsskolen bestemte de selv hvordan og med hvem.

Anonymkode: 3b396...8d5

AnonymBruker
Skrevet

Feirer ut hele barneskolen. Når eldste fyller, som går på ungdomsskolen, så ber hun inn de nærmeste venninnene til litt feiring. 

Anonymkode: 9c60a...e9d

AnonymBruker
Skrevet

Aldri selvfølgelig🙂🇧🇻🎂💐❤️

Anonymkode: c0d8e...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...