AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har vært i avstandsforhold med en gutt i to år. jeg kan snakke om følelsene mine, vi FaceTimer hver dag, og vi er bestevenner. I løpet av disse to årene har vi hatt et problem. Vi har forskjellig syn på venn av motsatt kjønn. Det startet med en venninne av han som jeg ikke følte meg trygg med. Hun er utrolig pen og smart, og han sa han ville invitere henne hjem for å se film(han bodde alene), og jeg satte ned foten fordi jeg var ukomfortabel. jeg tok han også i å skrive med henne på insta. Så tok han en øl med henne senere og jeg satt hjemme og gråt. etter dette kuttet han kontakten. Dette var ikke mitt forslag. Senere tok jeg han i å holde streak med en jente på snapchat i 100 dager. jeg spurte "hvem er denne jenten da?", og han ble kjempesint. Så hadde vi en periode etter det med problemer. Jeg hadde et svakt øyeblikk der jeg såg på dem han fulgte på insta. Da såg jeg at han hadde liket 6 bilder etter hverandre av en jente med natur i bakgrunnen, et av de var i trening-BH. Jeg spurte om dette var en ny venninne? Når han sa dette var en tilfeldig (pen) jente i nærområdet(som han aldri hadde møtt) som hadde lagt han til, ble jeg så lei meg. Jeg gikk i kjelleren. Jeg sa vi måtte gjøre det slutt fordi han var creepy og fordi jeg syns det var flaut å ha en kjæreste som holdt på sånn. Etter to år der han ikke forstod følte jeg meg endelig forstått. Han prøvde ikke lengre å snakke imot meg. han sa han skulle skjerpe seg. Kan jeg stole på dette? Jeg vet han aldri vil være fysisk utro, men jeg er redd han liker oppmerksomheten. Dette er så synd fordi alt annet i forholdet er bra, og han snakker mye om fremtiden. At han vil ha barn med meg osv.. Men jeg vet ikke om eller når han gjør noe annet. vanskelig å finne seg menn for tiden, så jeg er redd for at jeg ikke finner noen andre som liker å bruke så mye tid på meg som han. Anonymkode: 5fb23...84a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Skrevet 9. mai 2023 Jeg er kvinne og har menn som venner. Også nettvenner. Jeg kunne aldri ha vært utro eller flørtet med dem. Det er kun vennskapelig, og de kunne liksågodt ha vært kvinner. Jeg trykker også liker på bilder av både mannlige og kvinnelige venners bilder og innlegg. Jeg ville ikke vært i et forhold hvor mine vennskap ble sett på som noe stygt, og hvor kjærsten min så på meg som en umoralsk person som hadde hoppet til sengs med andre om jeg ikke ble holdt i tøyler av kjæresten med forbud mot å være venner med menn. Om du kan stole på at kjæresten nå godtar dine krav? Det er umulig å vite. Enten lar han deg kontrollere han, eller så lyger han. Anonymkode: 9d84b...778 1
Andro Skrevet 9. mai 2023 #3 Skrevet 9. mai 2023 Det virker som at du har store problemer, og vil dempe din egen usikkerhet ved å kontrollere kjæresten din. Dette er virkelig ikke et sunt tegn. Vennskap er ikke utroskap, hverken på nett eller ansikt til ansikt. Du har ingen rett til å ødelegge andres vennskap fordi du er sjalu. Jeg håper at han våkner opp og trekker seg ut av forholdet med deg. Dette ender ikke bra. 1
Virrevirrevapp Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Jeg er imot å kontrollere kjærester eller forlate folk fordi de har venner av mottatt kjønn. Men når han legger til tilfeldige pene jenter i nabolaget som han aldri har møtt, og trekker på skuldrene av det, virker han ikke særlig seriøs med deg, rett og slett. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Skrevet 9. mai 2023 Tipper han allerede har vært fysisk utro. Det dere har er mer et useriøst nettforhold høres det ut som.. Tok to år for han å begynne respektere deg? Nei da respekterer han deg ikke plutselig, da bare later han som det for å slippe kjeftingen når han oppfører seg dårlig Anonymkode: 7ecc2...a54 3 1
densatt Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Magefølelsen din stemmer i dette tilfellet. Han er mer interessert i disse andre jentene. Han fortjener ikke en jente som deg. Finn deg noe bedre. 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå