Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stadig en uro inni meg om at han spiller et dobbel spill med meg, han vil ikke vise telefonen sin til meg og har slått av varsler. Han sier ofte at han elsker meg, og viser det samtidig som kan kan kjefte på meg, og la meg få følelsen av å ikke være verdt noe . Det er noe alders forskjell på oss, som også trigger min usikkerhet. Han har vanskelige for å snakke om følelser, og blir ofte bare latter fra han når jeg forsøker å snakke seriøst. Jeg er elsker han over alt men klarer ikke stole på han. Vi er over 30 begge to. Han har for øvrig aldri hatt kjæreste før, bare one night stands.. Hva tror dere?? Er dette mannen å satse på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drittsekker finnes overalt og har ingenting med opprinnelsen hans å gjøre

Anonymkode: 01ed3...223

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sweetcherry skrev (1 time siden):

Jeg har stadig en uro inni meg om at han spiller et dobbel spill med meg, han vil ikke vise telefonen sin til meg og har slått av varsler. Han sier ofte at han elsker meg, og viser det samtidig som kan kan kjefte på meg, og la meg få følelsen av å ikke være verdt noe . Det er noe alders forskjell på oss, som også trigger min usikkerhet. Han har vanskelige for å snakke om følelser, og blir ofte bare latter fra han når jeg forsøker å snakke seriøst. Jeg er elsker han over alt men klarer ikke stole på han. Vi er over 30 begge to. Han har for øvrig aldri hatt kjæreste før, bare one night stands.. Hva tror dere?? Er dette mannen å satse på?

En mann som ler av deg når du prøver å ta opp seriøse ting, er barnslig.

En mann som kjefter på deg så mye at du føler du ikke er verdt noe, er destruktiv. 

Utfra det du forteller, må han skjerpe seg kraftig hvis det skal være vits.

Anonymkode: 48e24...9bb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker å bli kjeftet på, så er jo dette forholdet perfekt for deg 👍👍👍

Anonymkode: e2780...708

• Liker 1
Skrevet

Er jo ikke sånn at jeg liker disse mindre sjarmerende sidene men tenker kanskje at han må lære seg hvordan et forhold skal fungere, og dritter jo i opprinnelsen men at man har ulik kultur i sekkene kan også kanskje spille en rolle på hvordan man snakker om følelser ol..... han sier at han aldri har snakket om dypt om sine indre følelser,  derfor er det en undring... noen som har erfaring?? 

AnonymBruker
Skrevet

Kvitt deg med han. Utlendinger er ingenting å være sammen med. De har dårlig kvinnesyn i sin religion. Han kjefter på deg! Hva faen? Han er en idiot

Anonymkode: bd87c...324

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min pakistanske eks hadde aldri noen problemer med å artikulere sine følelser eller sette ord på ting. Kan ikke huske at han hevet stemmen til meg en eneste gang, eller sa noe som fikk meg til å stille spørsmål ved min egen verdi.
Jeg synes ikke at din relasjon høres sunn ut.

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som en player 

Skrevet

Det er ofte så brutalt som dette:

Du er nok bare en han skal ligge med fram til familien henter noen fra hjemlandet han må gifte seg med.

Beklager. Jeg kan ta feil, men de aller fleste tilfeller jeg har sett er slik jeg beskriver. 

I tillegg høres han uavhengig av opprinnelse ikke ut som noe å samle på.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja lurer selv på om det er liv laget... elsker jo fyren... så sykt usikker 

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo sikkert vokst opp med kjefting og vet ikke om annet (dette gjelder norske også). Litt sent å gi han ny barneoppdragelse.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er mannen å satse på, dessverre.

Respekt, kommunikasjon og tillit er viktig i ett forhold, høres ikke ut som det er nok av det i deres.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ehm nei.

Usikker på hva hans pakistanske bakgrunn har for relevans her, men: fyren er rasshøl. 

Anonymkode: eaa22...9a6

• Liker 3
Skrevet

tenker jo at det er kanskje min selvtillit så har fått en knekk men vet jo innerst inne at det ikke vil gå... men sååå jævlig vanskelig å gå:(

kjærlighet er også vondt

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Sweetcherry skrev (44 minutter siden):

tenker jo at det er kanskje min selvtillit så har fått en knekk men vet jo innerst inne at det ikke vil gå... men sååå jævlig vanskelig å gå:(

kjærlighet er også vondt

Kjærlighet gjør ikke vondt. Drittsekker gjør vondt

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis man skal ha en fremtid så må man kunne støtte hverandre og få frem det beste i hverandre. En tanke. En dag dere er på middag med foreldrene, så prøv gjerne å snakk litt med moren, hun kan kanskje sitte med noen tips

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vent, forlanger du å gå gjennom telefonen hans?

Anonymkode: d79ba...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du ? Mange av mennene fra utlandet utnytter eldre kvinner økonomisk. Kjenner flere med muslimsk bakgrunn. Mennene er alltid interessert i den eldre dama om hun har penger. Dessuten er mange av de mennene som ankommer Norge gifte fra før i hjemlandet selv om de sier de er single, og de dater deg og har sex med deg.

Anonymkode: 7cbe9...b1c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor slutt å være så naiv. Måten de mennene lever på med å late som de er single, er for å forsørge egen familie og evt små barn i hjemlandet. Klart det ikke kan bli varige forhold av slikt. Har kjennskap til dette da jeg har muslimske venner som forteller om det. En norsk som var gift med tyrkisk mann er nå skilt fordi han ikke ville ha henne lengre. Han har tatt ut skillsmisse og giftet seg med en mye yngre jente fra hjemlandet. 

Anonymkode: 7cbe9...b1c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vent, forlanger du å gå gjennom telefonen hans?

Anonymkode: d79ba...6b2

Jeg spurte om jeg kunne se på den men da bare lo ham og sa nei..  det er privat... han har tidligere forlangt å gå igjennom min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...