AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #21 Skrevet 9. mai 2023 TOO-teamet. Alt gratis. Anonymkode: 7c116...44b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #22 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man må ta konsekvenser for dumme valg her i livet. Anonymkode: d99fe...5e1 Ja ikke sant 🙃 for en kommentar. Jeg har vært utsatt for vold i alle former - fysisk, psykisk, seksuell og materiell vold i mitt tidligere forhold og spør om noen har noen tips å komme med, og det er det du ønsket å bidra med? Gi meg skyldfølelse for noe jeg ikke har kunnet noe for? Som at ikke jeg har nok av det fra før.. Voldelig forhold er ikke så svart hvitt som å bare forlate vedkommende når sånt oppstår. Takk for innspill. Anonymkode: d4cd9...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #23 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Man må ta konsekvenser for dumme valg her i livet. Anonymkode: d99fe...5e1 Herregud, er det mulig å være så blottet for medmenneskelighet 🙄 Anonymkode: ad33b...5de
Flipit Skrevet 9. mai 2023 #24 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TOO-teamet. Alt gratis. Anonymkode: 7c116...44b Ville ikke hatt for høye håp på TOO-teamet. Jeg gikk selv ditt på grunn av enorm invalidiserende tannlegeskrekk. Altså såpass kraftig at jeg kunne ende opp med å hyperventilere å til og med besvime. Alt de gjorde var å gi meg en time med det de mente var eksponeringsterapi. Altså og gi meg en tannrens og etter det så mente de at jeg var frisk nok til å kunne kjøre på med behandlinger. Jeg ble kastet ut av opplegget fordi jeg måtte ha noe beroligende for å ha en sjanse til å fullføre, noe de mente var mot hensikten. De stiller også strenge krav til oppmøte, så om du ikke møter opp til en time eller to så blir du også kastet ut av programmet. Noe som ofte skjer hos dem med sterk tannlegeskrekk. Som jeg nevnte over så ville jeg begynt med å snakke med namsmannen. Det utleggstrekket du har er alt for høyt. Og etter det ville jeg ha fått et overslag å hørt med NAV om dette er noe de kan dekke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå