Gjest P-sprøyte ? Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 Det sies mye negativt om p-sprøyte, derfor lurer jeg på om noen her inne har positive erfaringer å komme med ?
Gjest Gjest_Pusekatt_* Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har benyttet P-sprøyte i snart to år nå og har bare positive erfaringer med dette prevensjonsmiddelet. Mensen forsvant etter første sprøyte og jeg har ikke hatt noen småblødninger/menstrasjonsforstyrrelser etter at jeg begynte med p-sprøyten.
G.A. Skrevet 6. januar 2006 #3 Skrevet 6. januar 2006 Jeg har benyttet P-sprøyte i snart to år nå og har bare positive erfaringer med dette prevensjonsmiddelet. Mensen forsvant etter første sprøyte og jeg har ikke hatt noen småblødninger/menstrasjonsforstyrrelser etter at jeg begynte med p-sprøyten. ← Klart du bare har positive erfaringer til nå. Kom heller tilbake når du har sluttet på p-sprøyten og ønsker å bli gravid.. Jeg anbefalte også sprøyten til mange da jeg selv brukte den, men måtte trekke anbefalingene tilbake. Da det ble til for familieforøkelse ble det andre boller ja.. Mener den kun kan anbefales til de som ikke skal ha flere barn.. Dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Det sies mye negativt om p-sprøyte, derfor lurer jeg på om noen her inne har positive erfaringer å komme med ? ← Søk på Kropp og Helseforumet. Dette har vært oppe flere ganger før, så du finner nok både positive og negative erfaringer. For min egen del fikk jeg ikke p-sprøyte da jeg spurte legen om det. I flg ham ville han ikke gi det til sin verste fiende engang.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Som kvinne og legestudent må jeg bare få advare mot P-sprøyten. Jeg har hatt praksis på Kvinneklinikker og sett hva Sprøyten kan resultere i ved Gynekologisk avdeling. Flere Gynekologer har uttalt seg krast om P-sprøyten: èn overlege sa til meg over operasjonsbordet (mens hun fjernet en livmor grunnet P-sprøyte komplikasjoner) at det er rene hestesprøyten, og at det er en skandale at den tilbys unge friske kvinner i vår tid, med all den kunnskap man sitter inne med i dag om bivirkninger og farer.
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 Mener at jeg har lest noe om at p-sprøyten opprinnelig ble utviklet til bruk på mentalt tilbakestående mennesker til bruk i stedet for tvangssterilisering.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 P-sprøyten brukes for å kjemisk kastrere seksualforbrytere (menn).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå