Gå til innhold

Sykepleier

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jula er like om hjørnet, så jeg tenkte jeg skulle oppfylle et av ønskene til typen. Han vil nemlig at jeg skal få meg en frekk sykepleieruniform og "pleie" han. :sjarmor:

Men, trenger noen tips til setninger, handlinger osv som virkelig får han til å bli kåt :wink:

Tips mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen tips til deg....jeg er bare vernepleier og vi har ingen uniform vi dessverre..... :hoho:

Det nærmeste uniform vi kommer er vel "lilla skjerf og fotformsko"....tror ikke d er så voldsomt "opphissende"........ :wink::)

Fra spøk til alvor.....jeg personlig kunne ikke brukt slikt rollespill i sexlivet mitt (d er bare ikke meg..) ....men hvis d er noe som både du og mannen tenner på så hvorfor ikke..... :wink::)

Har ikke mannen din noen ønsker da om hva han vil du skal si og gjøre......siden han tydeligvis fantaserer om dette så har han sikkert et "bilde" av hvordan han vil ha d...??? Lykke til med "julegaven"... :)

Gjest Sykepleiern
Skrevet

- Ta tempen hans (i rumpa)

- Legge en våt klut i pannen hans, stryke han i ansiktet og snakke omsorgsfult til han.

- Vaske han over hele kroppen, ta deg god tid p*kken hans, beføl den, suge den, ri ham osv.

- Sette på han bleie og skifte på han (du får prøver på Tena bleier på apoteket). Høres sikkert sprøtt ut, men kanskje dette er noe han ikke vil/ikke tørr fortelle deg at han tenner på.

- Gi han mat og drikke

- Vise frem pupper, rumpe og lår mens du steller han, ordner puta hans eller skifter på sengen.

Gjest klitorisjenta
Skrevet

hahaha én ting jeg alltid har lurt på... da jeg lå på sykehuset etter en operasjon i magen min, ble jeg vasket av sykepleierne hver morgen. men hvis jeg hadde vært mann da? de fleste menn har jo morrabrød! og hva gjør sykepleieren da? hos meg vasket de meg selv i skrittet selv om jeg utmerket godt kunne gjort det selv! vasker disse sykepleierne også menn som har morrabrød eller hm hm hehe

Skrevet

Herregud hva tror du.....de runker dem vel...!!! :hoho:

Regner med at de fleste sykepleierne har såpass kunnskap i kroppens oppbygning og funksjoner at de vet at dette er et naturlig fenomen.... :wink:

Og når de har sett synet 517 ganger så er det vel ikke så "oppsiktsvekkende".... :wink:

(regner med at innlegget ikke var så alvorlig ment....)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjenner en stygg sak fra noen måneder tilbake, fra et sykehus i en by i Norge, der en voksen kvinnelig sykepleier har blitt fersket mens hun runket en gutt på 15 år.

Så "kosejente" bør være litt forsiktig med å harselere.

Skrevet

Et lite "knips" så er morrabrødet blitt flatbrød. Enkelt og greit, hvertfall for sykepleierne.

:(

Skrevet

Tror ikke det hadde blitt så populært hvis sykepleierne hadde gått rundt og "knipset" ned alle "morrabrødene" de kom over.... :wink::)

Gjest Fredrik
Skrevet

Hmm...disse "knipsene" kan da umulig være så behagelige?

Uffamei :)

Likte alternativ 1 bedre jeg :wink:

Men jeg kan godt kjenne meg igjen i sykepleier-fantasien. Høres spennende ut. Hmmm...

Noen erfaringer der ute som noe vil dele kanskje?

-Fredrik den Frekke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...