AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Når har dere sex? Her legger 16 åringen seg likt med oss ofte, og selv om vi har soverom I 2. etg så er vi redd at han skal høre oss. 13 åringen legger seg også seint i helgene. Hvordan løser dere dette? Er jo vanskelig å være musestille 🙈 Anonymkode: c104a...963
flusa Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Når vi vil🙈 Ofte på,dagtid/kvelden, i stua,kjøkkenet,badet..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 "Barna" har rom i kjelleren, og vi på loftet. Legger oss ofte lenge før dem. Og om morran er de i koma, da kunne vil holdt på hvor som helst.. Anonymkode: 523c9...ba6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Med tenåringer så er det lettest å få litt voksenliv på morgenen. Anonymkode: 1433a...146 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Når har dere sex? Her legger 16 åringen seg likt med oss ofte, og selv om vi har soverom I 2. etg så er vi redd at han skal høre oss. 13 åringen legger seg også seint i helgene. Hvordan løser dere dette? Er jo vanskelig å være musestille 🙈 Anonymkode: c104a...963 Vi velger tidspunkt hvor de er ute, dvs som regel på ettermiddag/kveld. De overnatter også en del, dermed har vi muligheter da. Et triks jeg har som unnskyldning for å gå på soverommet midt på dagen er å si at vi skal brette klær/skifte på senga, rydde soverommet. Så låser vi døra 😬 Anonymkode: 20756...fbc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Jeg er singel og alene med tenåringer så jeg slipper å tenke på det. Datteren min hadde myrdet meg om jeg fikk meg kjæreste😂 Anonymkode: e8e6b...e20 1
-Missi- Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 Tja musestille på soverommet om natta eller når tenåringen ikke er hjemme 🤭jeg har 50/50 så har barnefri men tør jo ikke da heller siden han når som helst kan låse seg inn🤭en gang låste han seg inn her når jeg hadde en frokost date. Ja faktisk en date som kom etter sin nattevakt for å spise frokost med meg. Men altså når tenåringen låste seg inn å så vi satt og spiste frokost tenkte han jo sitt😂selv om det faktisk var helt uskyldig 😂 Synes det er vanskelig 🤔jeg og x er naboer og jeg dater kun i barnefri uker men sønnen låser seg jo inn når som helst. Har egentlig aldri privatliv 🤔 Ellers er jeg enig i det at gull tiden med tenåringer er på morningen. Jeg står ofte opp 7 i helger for å ha disse gylne timene alene ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Når har dere sex? Her legger 16 åringen seg likt med oss ofte, og selv om vi har soverom I 2. etg så er vi redd at han skal høre oss. 13 åringen legger seg også seint i helgene. Hvordan løser dere dette? Er jo vanskelig å være musestille 🙈 Anonymkode: c104a...963 Hvorfor er dere redd for at han hører dere? Anonymkode: 8d325...318
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 Andro skrev (6 timer siden): I skoletida... Er dere ikke på jobb da? Anonymkode: 29708...427
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Skrevet 9. mai 2023 Vi gjør det når vi vil. Tenåringene er som regel på rommene sine der de oftest har på musikk eller tv. Vi har også tv på rommet så vi skrur på den og låser døra og er så stille vi greier. Aldri fått noen klager. Og vi har barn som sier i fra om alt 😅 Anonymkode: 839bb...69d
Andro Skrevet 9. mai 2023 #12 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dere ikke på jobb da? Jo, men... vi jobber delvis hjemmefra og delvis i turnus.
Arkana Skrevet 9. mai 2023 #13 Skrevet 9. mai 2023 Hvis det skal være mulig å opprettholde et aktivt sexliv også med større barn kan man ikke være for opptatt av om de hører dere. De fleste tenåringer bruker vel dessuten headset store deler av sin våkne tid og er uansett opptatt med helt andre ting enn å høre etter hva dere driver med. Så bare ha sex når dere vil og bruk gjerne andre rom enn soverommet, men om jeg tolker innlegget ditt riktig så ligger deres soverom i en annen etasje enn tenåringens og da ville jeg ikke tenkt over lyd i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå