Gå til innhold

36 år gammel kvinne her, har jeg sjans nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du må ha en kvinne som finner seg i dritt og ett dårlig forhold?

Hva med å bare være en mann det er fint å være kjæresten til, så slipper man at dama stikker?

Anonymkode: 3c0dd...b44

Hvorfor går damer helt av hektene når menn har preferanser? 

Anonymkode: 5e51c...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ClausSaus skrev (14 timer siden):

… var jeg flink liten puddel nå? 🐶

BISSEVOVVEN HA GODBIT?? 😄😄

Du får bare en lille Trulte, litt slem? JAaaaa, litt sleeem  🥰😄😄

*Løfter Trulte opp, som den lille prinsen han er, for han liker ikke gå selv når det er søle på bakken*

Endret av Rosakatt
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er vanskeligere å finne noen jo eldre man blir, uansett kjønn. Det handler delvis om at "de beste er tatt" og delvis om at både menn og kvinner blir særere og mer kresne med åra.

Det betyr selvfølgelig ikke at det ikke er håp. Det er fullt mulig å finne noen i alle aldre. Men når du selv skriver at du er en som lett går ut av forhold, kan det være lurt å bruke litt tid på å reflektere over dette før du kaster deg inn i et nytt forhold. Det er ikke sånn at gresset alltid er grønnere på den andre sida, og at det alltid finnes noen bedre rundt neste sving. Ofte er det verd å jobbe for det man har.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noe jeg har lært av KG så er det at alle kvinner i alle aldre velger og vraker i menn. Og blir sjekka opp på gata og i butikken hele tida, av de høyeste og kjekkeste mennene. Som vil ha forhold og ikke bare sex. Det er plagsomt, og kun de aller, aller kjekkeste blir vurdert.

Og menn flest har ingen sjans. Og alle som måte påstå noe annet er en såkalt "bitter incel" som folk på KG er så besatt av.

Anonymkode: ad125...37d

Har aldri sagt menn ikke har sjans? De som ikke har sjans er de med personligheten til mennene her inne. De som sjekker opp meg og får sjans er sjarmerende og livsglade, man merker de har et sunt forhold til sex, forhold og kvinner. 

Anonymkode: 91924...f73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor går damer helt av hektene når menn har preferanser? 

Anonymkode: 5e51c...260

Jeg regner med at mannen som kommenterte, ikke har vært gift med samme dame siden han var 18. 

Anonymkode: 49368...628

Skrevet
Rosakatt skrev (41 minutter siden):

BISSEVOVVEN HA GODBIT?? 😄😄

Du får bare en lille Trulte, litt slem? JAaaaa, litt sleeem  🥰😄😄

*Løfter Trulte opp, som den lille prinsen han er, for han liker ikke gå selv når det er søle på bakken*

Bare litt slem?

Begynner visst å bli gammel.

Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Bare litt slem?

Begynner visst å bli gammel.

😂 Vi har hatt våre runder Trulte, du demonstrerer makt og tygger sund de søteste sokkene mine når jeg er ærlig, sånn kan det ikke fortsette. Da er du bare litt slem ja, voffse voffs 🐶 

Skrevet
Rosakatt skrev (48 minutter siden):

😂 Vi har hatt våre runder Trulte, du demonstrerer makt og tygger sund de søteste sokkene mine når jeg er ærlig, sånn kan det ikke fortsette. Da er du bare litt slem ja, voffse voffs 🐶 

Bare prøv å stoppe meg.

b59a5a670a36be3174b174b384c5f078--cutest

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 23.02):

Ut av min fjerde forhold og inn i dating markedet igjen, men ting stemmer ikke overens med hvordan det var før. Merker datene omhandler mest om sex og antall matcher har sunket betraktelig. Er vel kjent som ei som ikke skal gi mye før jeg går ut a forhold. Kanskje jeg burde ha bearbeidet siste forholdet jeg var i?

I allefall har mistet litt motet, kommer ting til å gå bra?

Anonymkode: a692a...9bd

Selvfølgelig er det fullt mulig for deg også.

Jeg tipper du kan lære noe av alle 4 forholdene når du ser etter en ny partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...