Flintis Skrevet 9. mai 2023 #21 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ut av min fjerde forhold og inn i dating markedet igjen, men ting stemmer ikke overens med hvordan det var før. Merker datene omhandler mest om sex og antall matcher har sunket betraktelig. Er vel kjent som ei som ikke skal gi mye før jeg går ut a forhold. Kanskje jeg burde ha bearbeidet siste forholdet jeg var i? I allefall har mistet litt motet, kommer ting til å gå bra? Anonymkode: a692a...9bd Slik jeg ser det må du definere hva som er bra. Så hva som er et bra forhold, også om dette kan kombineres. Herunder også din egeninnsats i forholdet. Du bør også vurdere om du skal ha barn uavhengig av mann eller ikke. Så kan du finne ut hva du egentlig søker. 1
Flintis Skrevet 9. mai 2023 #22 Skrevet 9. mai 2023 ClausSaus skrev (14 minutter siden): Kjære TS: Klart du ikke burde ha "bearbeidet siste forholdet du var i", som du selv foreslår. Det er da vel ikke noe problem at du er "kjent som ei som ikke skal gi mye før du går ut av forhold", som du selv skriver? Bare fordi dette er "fjerde forholdet" som ryker, som du selv opplyser om, så insinuerer da ikke dette på noen måte at problemet kanskje kan være deg? For du skjønner, du er på KG nå. Og her er alt galt som noen gang skjer menns skyld. Alltid. Det er klart at du ikke trenger å forandre på noe! Det er klart at kvinner ikke synker i markedsverdi bare fordi de blir eldre – herlighet, her i Fantasiland er det ikke engang noe som heter markedsverdi, og såkalt "forskning" er bare bitre incels rundt omkring på verdens universiteter som ikke kan holde kjeften sin! Så bare kjør på akkurat som før. At du nok en gang er singel er selvfølgelig bare mennenes skyld. Alle fire, faktisk. Det hadde ihvertfall ikke noe med deg å gjøre. … var jeg flink liten puddel nå? 🐶 Dette kalles vel satire?
ClausSaus Skrevet 9. mai 2023 #23 Skrevet 9. mai 2023 Flintis skrev (Akkurat nå): Dette kalles vel satire? Ja, jeg lurer vel på om ikke…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #24 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Brutal sannhet, men en sannhet. Kvinner som leter i den alderen der har det nok vanskeligere enn de yngre. Akkurat som at myten med personlighet ikke overskrider utseende når det gjelder menn. Vondt å høre? ja kanskje, men det er sånn ting fungerer. Menn trenger å være kjekke og kvinner trenger å forbli unge for å lykkes i løselig dating liv. Sorry to say! Anonymkode: 1e899...648 Det er rent empirisk bare helt feil. De færreste menn er spesieit kjekke, og kvinner som regel ikke unge, i tillegg til at de yngste damene ikke er interessert I så mye eldre menn. For å forrykke regnestykket enda mer, sitter mange kvinner bedre i det økonomisk, materielt og akademisk, noe som gjør at de vil styre unna en del menn som ikke har styr på livet, og de vil også styre unna menn som ikke anerkjenner og støtter opp om kvinners utdannig status. Kvinner bør dog være kritiske i forhold til menn, sånn at de unngår å rote seg borti de mest håpløse tilfellene. Sjekke holdninger, økonomi/rus/psyke og forholdshistorikk før man tar date nr to. Anonymkode: 0e5c5...237 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #25 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er rent empirisk bare helt feil. De færreste menn er spesieit kjekke, og kvinner som regel ikke unge, i tillegg til at de yngste damene ikke er interessert I så mye eldre menn. For å forrykke regnestykket enda mer, sitter mange kvinner bedre i det økonomisk, materielt og akademisk, noe som gjør at de vil styre unna en del menn som ikke har styr på livet, og de vil også styre unna menn som ikke anerkjenner og støtter opp om kvinners utdannig status. Kvinner bør dog være kritiske i forhold til menn, sånn at de unngår å rote seg borti de mest håpløse tilfellene. Sjekke holdninger, økonomi/rus/psyke og forholdshistorikk før man tar date nr to. Anonymkode: 0e5c5...237 Nettopp. Hvis alle menn bare ble sammen med unge kvinner, ville det forutsette at 80 prosent av kvinner er evig unge. Statistikken viser at menn flest er sammen med ca. jevnaldrende kvinner (2-3 års aldersforskjell). Det er også vanlig å ha hatt flere enn en partner/kjæreste når man er 36. Så når enkelte menn i denne tråden fremstiller TS som babylonsk hore fordi hun har hatt fire forhold i en alder av 36, ser det utrolig latterlig ut. Særlig når et par av disse mennene har skrevet flere ganger i andre tråder at de selv har vært i flere forhold. Altså, greit for dem å ha hatt flere forhold, men ikke for damene. Damene skal være jomfruelige før ekteskapet, og gift med samme mann hele livet, visst. Anonymkode: 49368...628 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #26 Skrevet 9. mai 2023 Tråden sklir som vanlig ut i fjas og kjønnskrig. TS, selvsagt har du en sjanse nå. Det krisemaksimørene delvis er inne på, er at det er en vanskelig alder, da mange i alderen 30-40 enten allerede er i forhold, eller så er de single fordi de ikke vil ha noe forhold, eller single fordi "ingen" vil ha dem. Mange har det også å bli stadig mer kresne med tida, og nærmest kreve en mann som er en slags "best of" av egenskapene til alle tidligere partnere. Forventer du det, kommer du til å bli skuffet. Men er du åpen, er det på ingen måte sjanseløst. Anonymkode: 770a1...a4a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #27 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ut av min fjerde forhold og inn i dating markedet igjen, men ting stemmer ikke overens med hvordan det var før. Merker datene omhandler mest om sex og antall matcher har sunket betraktelig. Er vel kjent som ei som ikke skal gi mye før jeg går ut a forhold. Kanskje jeg burde ha bearbeidet siste forholdet jeg var i? I allefall har mistet litt motet, kommer ting til å gå bra? Anonymkode: a692a...9bd Egentlig en generell kommentar til hele tråden og mange tilsvarende tråder av typen "Jeg er en mann/kvinne på x år, er det håp for meg?" Jeg sliter litt med å få tak i tilnærmingen til at det skal være så veldig enten/eller. Jeg er såpass naiv at jeg velger å tro at det er noen der ute for de aller fleste. Man må tilpasse målgruppen til passende alder og sitt eget attraktivitetsnivå. At det blir få matcher for ts? Hmm, det burde jo ikke det for en kvinne uansett, menn sveiper jo til høyre på alt og sorterer etterpå sies det. Så kommer det an på hvem man selv sveiper til høyre? De aller kjekkeste karene som er jevngamle med ts kan kanskje fremdeles velge blant de peneste damene under 30? Anonymkode: b2aa9...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #28 Skrevet 9. mai 2023 Med din innstilling til hvordan man tar vare på forhold så er du den typiske godt voksen dame som kommer du til å ende opp som evig singel i 40 årene som får barn i sin ensomhet på egenhånd om du fortsatt har egg som er brukbare i den alderen.. Anonymkode: b6f20...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #29 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er dame på 38 (født sent i 84). Dater en mann på 44 som jeg ble kjent med i bursdagsfeiringen til ei venninne. Vi har begge barn 50%. Det finnes muligheter! Anonymkode: 12bb4...be9 Meg igjen. Jeg vet ikke hvordan det er andre steder i landet, men jeg bor på et tettsted på Romerike, og i mitt nærmiljø får både menn og kvinner seg kjæreste fort etter samlivsbrudd/ skilsmisse. En av damene jeg kjenner var 47 år da hun fikk seg ny samboer. Er dette typisk på landet? 🤔 Anonymkode: 12bb4...be9 1
Trolltunge Skrevet 9. mai 2023 #30 Skrevet 9. mai 2023 Om du er kjent for å være en som går ut av forhold over mindre utfordringer tror jeg det er på tide at du går litt i deg selv og jobber med det. Varige forhold krever stayer- evner, raushet og kompromisser. Har du ikke dette i deg vil nok fremtiden også bestå av nye forhold, nye brudd og jakt på ny partner. Enklere blir dette heller ikke med årene. 2
Gjest damefraoslo Skrevet 9. mai 2023 #31 Skrevet 9. mai 2023 Ikke for å kuppe tråden din TS, men hvis det er noen trøst, så har nok ikke jeg bedre muligheter enn deg på datingmarkedet, til tross for tidligere langt ekteskap. Jeg er to år eldre enn deg, vært i et forhold som varte i 12 år, skilt for to år siden og savner nå en kjæreste. Så vidt begynt å date i fjor, kun møtt noe få menn fra Tinder på café. Ikke blitt noe mer. Jeg er av den seriøse typen, så uforpliktende sex er helt utelukket for min del. Skal se meg etter noen i jobbsammenheng eller gjennom venner. Akkurat nå har jeg datingpause, da jeg synes Tinder har vært litt kjipt. Føltes ikke rett for meg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #32 Skrevet 9. mai 2023 Forstår ikke disse trådene og svarene. Er bare 2 år yngre enn ts og jeg kan virkelig velge og vrake i menn i alle aldersgrupper. Får mye blikk, komplimenter og oppmerksomhet uten at jeg gjør meg tilgjengelig for det. Av kjekke menn også. Syns det er noe hatsk og ekkelt med de mennene som alltid skal dukke opp og dra ned verdien og selvfølelsen til damer i 30-årne, fordi det behovet kommer fra et sted og hva kommer det fra? Føler det er sterk bitterhet fordi de trodde de automatisk skulle bli vinnerne etter 30 og at damer skulle bli usynlige som de har trøstet seg med hele ungdommen, så blir de voksne og ser det ikke stemmer så de river ned sårbare kvinner på nett som ts som allerede tror hun ikke er god nok og får en slags syk glede av det. Jeg blåser i hva menn forteller seg selv, menn over 30 er like ulike som damer over 30, mange var mye hottere som ung og andre tar vare på seg selv fysisk og har fine indre kvaliteter å by på som gjør de mer attraktive. Ikke la deg rive ned, ts. Men ikke gå inn i et forhold før du har lært deg å jobbe for det etter forelskelsen er gått over og tør å vær selvstendig også, du må ikke ha en mann med en gang Anonymkode: 91924...f73 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #33 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ut av min fjerde forhold og inn i dating markedet igjen, men ting stemmer ikke overens med hvordan det var før. Merker datene omhandler mest om sex og antall matcher har sunket betraktelig. Er vel kjent som ei som ikke skal gi mye før jeg går ut a forhold. Kanskje jeg burde ha bearbeidet siste forholdet jeg var i? I allefall har mistet litt motet, kommer ting til å gå bra? Anonymkode: a692a...9bd 4 forhold og 36 år. Kjent for at det ikke er mye som skal til før du går ut av forholdet.. Det hadde aldri vært aktuelt for meg å innlede noe forhold med en slik kvinne hvis jeg var på din alder og jeg ville nok ha anbefalt alle andre om å holde seg unna. Anonymkode: 5e51c...260 1
Gjest damefraoslo Skrevet 9. mai 2023 #35 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forstår ikke disse trådene og svarene. Er bare 2 år yngre enn ts og jeg kan virkelig velge og vrake i menn i alle aldersgrupper. Får mye blikk, komplimenter og oppmerksomhet uten at jeg gjør meg tilgjengelig for det. Av kjekke menn også. Syns det er noe hatsk og ekkelt med de mennene som alltid skal dukke opp og dra ned verdien og selvfølelsen til damer i 30-årne, fordi det behovet kommer fra et sted og hva kommer det fra? Føler det er sterk bitterhet fordi de trodde de automatisk skulle bli vinnerne etter 30 og at damer skulle bli usynlige som de har trøstet seg med hele ungdommen, så blir de voksne og ser det ikke stemmer så de river ned sårbare kvinner på nett som ts som allerede tror hun ikke er god nok og får en slags syk glede av det. Jeg blåser i hva menn forteller seg selv, menn over 30 er like ulike som damer over 30, mange var mye hottere som ung og andre tar vare på seg selv fysisk og har fine indre kvaliteter å by på som gjør de mer attraktive. Ikke la deg rive ned, ts. Men ikke gå inn i et forhold før du har lært deg å jobbe for det etter forelskelsen er gått over og tør å vær selvstendig også, du må ikke ha en mann med en gang Anonymkode: 91924...f73 Jeg føler at mange av disse svarene du refererer til fra enkelte menn, har gått inn på meg i datingprosessen. Nå er jeg 4 år eldre enn deg jeg siterer, om jeg forstod det rett. Mulig jeg har levd litt mer isolert enn deg pga. mye jobb og to barn 50%. Men jeg opplever ikke å bli sjekket opp på butikken/ på jobb, selv om folk i nettverket snakker positivt om meg og sier jeg er fin og flott både innvendig og utvendig. Er i kvinnedominert yrke. Er aldri på byen heller. Men skal ikke gi opp. Ønsker meg oppriktig en bra kjæreste, en mann som er bra. Så TS, for all del tenk positivt om deg selv, og ikke gi opp.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #36 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 4 forhold og 36 år. Kjent for at det ikke er mye som skal til før du går ut av forholdet.. Det hadde aldri vært aktuelt for meg å innlede noe forhold med en slik kvinne hvis jeg var på din alder og jeg ville nok ha anbefalt alle andre om å holde seg unna. Anonymkode: 5e51c...260 Du må ha en kvinne som finner seg i dritt og ett dårlig forhold? Hva med å bare være en mann det er fint å være kjæresten til, så slipper man at dama stikker? Anonymkode: 3c0dd...b44 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #37 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ut av min fjerde forhold og inn i dating markedet igjen, men ting stemmer ikke overens med hvordan det var før. Merker datene omhandler mest om sex og antall matcher har sunket betraktelig. Er vel kjent som ei som ikke skal gi mye før jeg går ut a forhold. Kanskje jeg burde ha bearbeidet siste forholdet jeg var i? I allefall har mistet litt motet, kommer ting til å gå bra? Anonymkode: a692a...9bd Hvis det ikke går bra er det i hvert fall ikke alderen som er problemet. Venninnen min på 47 fikk 300 matcher på et par timer da hun ble singel og laget seg tinderprofil for litt siden. Anonymkode: 1a611...8e2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #38 Skrevet 9. mai 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er bare 2 år yngre enn ts og jeg kan virkelig velge og vrake i menn i alle aldersgrupper. Får mye blikk, komplimenter og oppmerksomhet uten at jeg gjør meg tilgjengelig for det. Av kjekke menn også. Syns det er noe hatsk og ekkelt med de mennene som alltid skal dukke opp og dra ned verdien og selvfølelsen til damer i 30-årne, fordi det behovet kommer fra et sted og hva kommer det fra? Føler det er sterk bitterhet fordi de trodde de automatisk skulle bli vinnerne etter 30 og at damer skulle bli usynlige som de har trøstet seg med hele ungdommen, så blir de voksne og ser det ikke stemmer Er det noe jeg har lært av KG så er det at alle kvinner i alle aldre velger og vraker i menn. Og blir sjekka opp på gata og i butikken hele tida, av de høyeste og kjekkeste mennene. Som vil ha forhold og ikke bare sex. Det er plagsomt, og kun de aller, aller kjekkeste blir vurdert. Og menn flest har ingen sjans. Og alle som måte påstå noe annet er en såkalt "bitter incel" som folk på KG er så besatt av. Anonymkode: ad125...37d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #39 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noe jeg har lært av KG så er det at alle kvinner i alle aldre velger og vraker i menn. Og blir sjekka opp på gata og i butikken hele tida, av de høyeste og kjekkeste mennene. Som vil ha forhold og ikke bare sex. Det er plagsomt, og kun de aller, aller kjekkeste blir vurdert. Og menn flest har ingen sjans. Og alle som måte påstå noe annet er en såkalt "bitter incel" som folk på KG er så besatt av. Anonymkode: ad125...37d Sikkert ikke alle kvinner, men de som er noenlunde pene, intelligente og hyggelige uten for mye bagasje, så… Anonymkode: 1a611...8e2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #40 Skrevet 9. mai 2023 15 minutter siden, damefraoslo said: Jeg føler at mange av disse svarene du refererer til fra enkelte menn, har gått inn på meg i datingprosessen. Nå er jeg 4 år eldre enn deg jeg siterer, om jeg forstod det rett. Mulig jeg har levd litt mer isolert enn deg pga. mye jobb og to barn 50%. Men jeg opplever ikke å bli sjekket opp på butikken/ på jobb, selv om folk i nettverket snakker positivt om meg og sier jeg er fin og flott både innvendig og utvendig. Er i kvinnedominert yrke. Er aldri på byen heller. Men skal ikke gi opp. Ønsker meg oppriktig en bra kjæreste, en mann som er bra. Så TS, for all del tenk positivt om deg selv, og ikke gi opp. De gikk innpå meg på da jeg var 30 og nysingel også, ble ganske sjokkert over hvordan jeg hadde latt meg hjernevaske til å tro jeg var ferdig som en ønsket kvinne og så finne ut at jeg faktisk fikk mer oppmerksomhet enn da jeg var 22. Det er det de mennene vil, de elsker den makten de føler når dere ikke føler verdi. Ganske sikker på at hadde du sett dem så hadde du ikke skjønt hvorfor du hørte på det, det er nemlig ikke kjekkaser og menn med en god utstråling som skriver sånt. Det er ikke menn du hadde ønsket i livet ditt Anonymkode: 91924...f73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå