AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Ut av min fjerde forhold og inn i dating markedet igjen, men ting stemmer ikke overens med hvordan det var før. Merker datene omhandler mest om sex og antall matcher har sunket betraktelig. Er vel kjent som ei som ikke skal gi mye før jeg går ut a forhold. Kanskje jeg burde ha bearbeidet siste forholdet jeg var i? I allefall har mistet litt motet, kommer ting til å gå bra? Anonymkode: a692a...9bd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Jada du er fortsatt ung Anonymkode: dd3f3...918 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Ja føler den. Er 43 år og nylig skilt, to barn her. Tinder fungerer ikke i det heletatt for meg og tror at jeg må fokusere mest på meg selv tror jeg. Anonymkode: 48fc8...2e7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja føler den. Er 43 år og nylig skilt, to barn her. Tinder fungerer ikke i det heletatt for meg og tror at jeg må fokusere mest på meg selv tror jeg. Anonymkode: 48fc8...2e7 Æsja meg! Anonymkode: b6373...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 Det var da voldsomt?. Kvinnen kunne selvfølgelig ha møtt fire motbydelige menn som ikke tilfredstilte henne. Det er jo mange rare ting menn foretar seg i forhold og, husk det?. Hvis du påtraff en dårlig mann, en mann som kanskje utnytter henne, skulle hun bare holdt seg med han bare fordi hun er "litt eldre". Tenk litt før du kommer med påstander om at hun har skylden fordi hun vil teste ut samliv med andre. Anonymkode: 8d2da...2fd 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 Så så, litt bitter eller? Anonymkode: 0496e...410 12
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #8 Skrevet 8. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 Kvinner har skylden fordi de velger å avbryte forhold ut ifra hva da....? vet du det kanskje?. Anonymkode: 94cc8...52b 4
Rosakatt Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 Slutt å overdriv 3
Rosakatt Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 Det høres ut som om det er litt sånn markedet er for flere i ulike aldre, mye ønsker om uforpliktet sex, fwb, situationship osv, men det er håp der ute 😊 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #11 Skrevet 8. mai 2023 Du trenger da bare 1 mann? Hva så om du ikke har tusenvis å velge mellom! Anonymkode: ad125...37d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #12 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 Brutal sannhet, men en sannhet. Kvinner som leter i den alderen der har det nok vanskeligere enn de yngre. Akkurat som at myten med personlighet ikke overskrider utseende når det gjelder menn. Vondt å høre? ja kanskje, men det er sånn ting fungerer. Menn trenger å være kjekke og kvinner trenger å forbli unge for å lykkes i løselig dating liv. Sorry to say! Anonymkode: 1e899...648 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #13 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nok en kvinne som tror hun ville være en evig party løvinne. Nei ting er ikke som før. Det er fakta og dersom vi sier at du som 36 åring står like sterkt som ei på 21 skrøner vi bare med deg. Du skulle nok arbeidet hardt for å kunne beholdt forholdet du var i ja, du er rett og slett for gammel til å selge deg selv som en potensiell partner, antar du er ute etter "kjekke menn" helt ned i slutten av 20 årene, Hah! det er drøm, du får ikke de på din egen alder engang. Gå tilbake til Xen din du om du var lur da. Anonymkode: b6373...cb3 Seriøst mann, du har ikke noe her å gjøre når du har så mye forakt mot kvinner. Det du skriver er ikke riktig klokt! Anonymkode: dd3f3...918 7 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #14 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger da bare 1 mann? Hva så om du ikke har tusenvis å velge mellom! Anonymkode: ad125...37d Ja ikke sant. Det er nok det jeg trodde om TS og. Frustrasjonen er nok om utvalget. Anonymkode: 1e899...648
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #15 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst mann, du har ikke noe her å gjøre når du har så mye forakt mot kvinner. Det du skriver er ikke riktig klokt! Anonymkode: dd3f3...918 Han skriver bare sannheten dessverre.. les svaret mitt i et av innleggene og fortell meg om det ikke stemmer? Anonymkode: 1e899...648 3
Rosakatt Skrevet 8. mai 2023 #16 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brutal sannhet, men en sannhet. Kvinner som leter i den alderen der har det nok vanskeligere enn de yngre. Akkurat som at myten med personlighet ikke overskrider utseende når det gjelder menn. Vondt å høre? ja kanskje, men det er sånn ting fungerer. Menn trenger å være kjekke og kvinner trenger å forbli unge for å lykkes i løselig dating liv. Sorry to say! Anonymkode: 1e899...648 Ja, men vanskeligere betyr ikke umulig Ikke vondt å høre, irriterende å måtte fekte unna skrøner hver dag så folk beholder selvtilitten og et realistisk syn på mulighetene sine i livet. Det gjelder også alt styret rundt menn og utsende. A little bit sorry to read Also, here are som glasses for you, they will help you to look around and see people giving zero fuck and living their life 👓 Din't want them to be that shape, but I guess now you are going to look cool...you're welcome 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #17 Skrevet 8. mai 2023 Jeg er kvinne på 40 og datet kun menn som ønsket forhold, da jeg var på Tinder. Hadde aldersinnstilling fra min egen alder og opp 12 år. Men jeg traff kjæresten "irl", han er veldig kjekk og 45 år. Er fortsatt flere menn som prøver seg selv om jeg er i forhold med han, så at du som 36-åring skal slite, det tror jeg ikke. Du må bare være realistisk. Gi menn som ikke alle andre dame sugler etter en sjanse Anonymkode: 2db69...584 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #18 Skrevet 9. mai 2023 Jeg er dame på 38 (født sent i 84). Dater en mann på 44 som jeg ble kjent med i bursdagsfeiringen til ei venninne. Vi har begge barn 50%. Det finnes muligheter! Anonymkode: 12bb4...be9
Flintis Skrevet 9. mai 2023 #19 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Akkurat som at myten med personlighet ikke overskrider utseende når det gjelder menn.... ..... Menn trenger å være kjekke og kvinner trenger å forbli unge for å lykkes i løselig dating liv. Sorry to say! Anonymkode: 1e899...648 Hva mener du egentlig?
ClausSaus Skrevet 9. mai 2023 #20 Skrevet 9. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det var da voldsomt?. Kvinnen kunne selvfølgelig ha møtt fire motbydelige menn som ikke tilfredstilte henne. Det er jo mange rare ting menn foretar seg i forhold og, husk det?. Hvis du påtraff en dårlig mann, en mann som kanskje utnytter henne, skulle hun bare holdt seg med han bare fordi hun er "litt eldre". Tenk litt før du kommer med påstander om at hun har skylden fordi hun vil teste ut samliv med andre. Anonymkode: 8d2da...2fd AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så så, litt bitter eller? Anonymkode: 0496e...410 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinner har skylden fordi de velger å avbryte forhold ut ifra hva da....? vet du det kanskje?. Anonymkode: 94cc8...52b AnonymBruker skrev (6 timer siden): Seriøst mann, du har ikke noe her å gjøre når du har så mye forakt mot kvinner. Det du skriver er ikke riktig klokt! Anonymkode: dd3f3...918 Kjære TS: Klart du ikke burde ha "bearbeidet siste forholdet du var i", som du selv foreslår. Det er da vel ikke noe problem at du er "kjent som ei som ikke skal gi mye før du går ut av forhold", som du selv skriver? Bare fordi dette er "fjerde forholdet" som ryker, som du selv opplyser om, så insinuerer da ikke dette på noen måte at problemet kanskje kan være deg? For du skjønner, du er på KG nå. Og her er alt galt som noen gang skjer menns skyld. Alltid. Det er klart at du ikke trenger å forandre på noe! Det er klart at kvinner ikke synker i markedsverdi bare fordi de blir eldre – herlighet, her i Fantasiland er det ikke engang noe som heter markedsverdi, og såkalt "forskning" er bare bitre incels rundt omkring på verdens universiteter som ikke kan holde kjeften sin! Så bare kjør på akkurat som før. At du nok en gang er singel er selvfølgelig bare mennenes skyld. Alle fire, faktisk. Det hadde ihvertfall ikke noe med deg å gjøre. … var jeg flink liten puddel nå? 🐶 Endret 9. mai 2023 av ClausSaus 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå