Gå til innhold

Datingmuligheter når man ikke har så mye å avse et par år og må opptre litt anonymt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å se hva dere hadde av lure tanker om denne situasjonen:
Har to barn med kona, og vi er begge enige om å prioritere dem foran stort sett alt. Vi er enige om å bo sammen i enda et par år, for barnas skyld, men vi er ikke kjærester. Vi har ikke tenkt til å gå ut med dette til noen. Samtidig merker jeg behovet for et nærere forhold til en dame, og skulle jeg finne noen, er det OK for kona så lenge det ikke går ut over barna.

Jeg tenker det kan være noen der ute det ville ha passet for, og som er i en noenlunde tilsvarende situasjon. Problemet er å finne dem, når ting ikke skal være helt åpent. Hvordan skal det gå til? Det finnes jo dating-apper, men det gir vel nesten mer "oppdagelsesrisiko" fra folk vi kjenner enn sjanse for å nå den rette. Har skjønt det finnes "utroskapsapper", men det er virkelig ikke noe som frister. Hva kan være en mulig arene for noe sånt? Skjønner jo at dette er noe som vil ta tid, men det hadde vært OK å komme i gang, på et vis.

Anonymkode: a2e98...aac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan betale for en funksjon på Tinder som skjuler profilen din for alle utenom de du selv har likt der. Det betyr at nabodama, barn til unger i klassen til barna eller andre ikke kan se at du er der. Med mindre du liker noen av de da hehe :)

Anonymkode: efb96...28f

• Liker 1
Skrevet

Tror dine beste sjanser, både med tanke på situasjonen din, for husfredens skyld og av hensyn til barna, at du prøver å gå ut for å treffe kvinner. På den gode, gamle måten. Hvorvidt dette gir deg gode sjanser kan diskuteres, men det er det jeg tenker blir best gitt situasjonen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg. Jeg fant meg en fantastisk elsker på www.victoriamilan.no. Han hadde jeg i en del år til jeg fikk meg kjæreste. 

Han og kona har åpent forhold og møter andre både hver for seg og sammen. 

Jeg ble faktisk kontaktet av kona hans på www.nakenprat.no med forespørsel om trekant. Det vittige var at hun ikke ante at det var mannens elskerinne hun kontaktet. ☺️ 

Men de to stedene har i hvert fall jeg gode erfaringer med. 

Anonymkode: 51f28...fe0

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne har jeg god erfaring med Nakentid, men ser for meg at det er noe vanskeligere for menn. Men umulig er det ikke 😊

Anonymkode: 318d8...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Slike ting er så uendelig mye mer vanskelig for menn. Da må du i såfall ha et veldig bra utseende

Anonymkode: bc3d8...55a

AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt kan du betale for en funksjon på Tinder som gjør at det kun de du selv har liket som kan se profilen din. I tillegg som mann kan du bare ta å aldersfiltrere noen år yngre så du slipper å møte på folk i samme omgangskrets, da omgangskretsen pleier å være i samme alder som en selv. 

Anonymkode: 2a169...72d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du kan betale for en funksjon på Tinder som skjuler profilen din for alle utenom de du selv har likt der. Det betyr at nabodama, barn til unger i klassen til barna eller andre ikke kan se at du er der. Med mindre du liker noen av de da hehe :)

Anonymkode: efb96...28f

Takk! Det er er godt og nyttig tips! Det gir jo litt mindre spredning og færre treff, men her er det vel også viktig å være tålmodig, uansett. Det sørger vel også for brukbar sikkerhet og diskresjon. Om noen skulle se det og kontakte kona eller meg, er det for så vidt greit, men faren er jo om de snakker med andre om det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Som nevnt kan du betale for en funksjon på Tinder som gjør at det kun de du selv har liket som kan se profilen din. I tillegg som mann kan du bare ta å aldersfiltrere noen år yngre så du slipper å møte på folk i samme omgangskrets, da omgangskretsen pleier å være i samme alder som en selv. 

Anonymkode: 2a169...72d

Ja, den funksjonen i Tinder virker nyttig (selv om man når færre da, så prioriterer jeg jo sikkerheten først). Litt usikker på om det å filtrere bort alle på samme alder omtrent blir litt i overkant. Det er vel mest de som er «målgruppen» min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg. Jeg fant meg en fantastisk elsker på www.victoriamilan.no. Han hadde jeg i en del år til jeg fikk meg kjæreste. 

Han og kona har åpent forhold og møter andre både hver for seg og sammen. 

Jeg ble faktisk kontaktet av kona hans på www.nakenprat.no med forespørsel om trekant. Det vittige var at hun ikke ante at det var mannens elskerinne hun kontaktet. ☺️ 

Men de to stedene har i hvert fall jeg gode erfaringer med. 

Anonymkode: 51f28...fe0

Takker så mye for tips, selv om det ikke er helt det jeg ser etter. Ikke at jeg har noen moralske innvendinger, eller at jeg ikke har noen kroppslige drifter, men jeg kjenner vel på at behovet mitt ikke helt dekkes av sånne type forhold. I tillegg er jo det «markedet» et helt annet for menn enn for kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne har jeg god erfaring med Nakentid, men ser for meg at det er noe vanskeligere for menn. Men umulig er det ikke 😊

Anonymkode: 318d8...6ff

Ja, det er vel mer for de topp 10 % i attraktivitet i mer ytre ting. Jeg regner meg vel mer som et sted mellom topp 30 % og topp 70 %, avhengig av dagsformen. 😆Tenker at både min «markedsverdi» og mine behov trekker mer i retning av et mer «romantisk» forhold. 

AnonymBruker
Skrevet

Slike ting er så uendelig mye mer vanskelig for menn. Da må du i såfall ha et veldig bra utseende

Anonymkode: bc3d8...55a

I hvert fall om det bare skal dreie seg om en elsker/elskerinne. Jeg tenker vel at det finnes en hel del kvinner som er i en situasjon der de ikke har så mye tid de kan bruke på et forhold, da kanskje særlig fordi de har hovedomsorgen for barn (noe de statistisk sett klart oftere har enn menn). Jeg tror problemet primært er å nå akkurat dem. Kanskje er de ikke aktive på markedet, en gang, men jeg tror jo at de finnes. 

AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (9 timer siden):

Tror dine beste sjanser, både med tanke på situasjonen din, for husfredens skyld og av hensyn til barna, at du prøver å gå ut for å treffe kvinner. På den gode, gamle måten. Hvorvidt dette gir deg gode sjanser kan diskuteres, men det er det jeg tenker blir best gitt situasjonen.

Strengt tatt var jeg dårlig til å navigere på «kjøttmarkedet» før jeg ble gift, men nå tror jeg virkelig jeg hadde vært håpløs. 😆

Jeg tror vel heller ikke jeg ville ha oppnådd helt det jeg trenger på den måten, heller. Det blir jo fort mest tilfeldige treff, eventuelt noen som vil gå inn mer intensivt enn det jeg har anledning til nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Problemet blir vel ikke egentlig å finne noen, men at vedkommende skal akseptere å ikke møte noen i din krets, ikke kunne leie offentlig etc, på ubestemt tid. Tror tålmodigheten fort blir brukt opp selv for ei dame som blir fristet av et sånt scenarie.

Anonymkode: ac6e2...cf7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Problemet blir vel ikke egentlig å finne noen, men at vedkommende skal akseptere å ikke møte noen i din krets, ikke kunne leie offentlig etc, på ubestemt tid. Tror tålmodigheten fort blir brukt opp selv for ei dame som blir fristet av et sånt scenarie.

Anonymkode: ac6e2...cf7

Ja, ser den. Tenker samtidig det finnes steder vi kunne leie offentlig, og jeg har venner hun ikke trenger være hemmelig for. Ikke nok til at det ikke er problematisk, men ikke fullt så helsvart. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er villig til å ofre noen år til å bo sammen «for barnas skyld» da for du være der for barnas skyld da. Du får sette sexlivet ditt på vent. Eller du får drive med sextreff med par som søker bull/gangbang/cockold osv, da får du iallefall tømt deg ved siden av runkingen din. Hvem faen tror du er villig til å gi deg et forhold på ubestemt tid, med sex og kjærestefordeler i all hemmelighet? Hvorfor tror du at du fortjener å få i pose og sekk? Hold deg til kone/samboer uten å være kjærester «for barnas skyld» makan til tøffelhelt!

Anonymkode: ebe4f...48d

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror nok det er mulig å finne noen, f. eks på Tinder dersom du er helt åpen og ærlig om dine hensikter. Men det kan jo fort oppstå følelser, fra den ene eller den andre parten, og det kan jo eventuelt føre til komplikasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet
Signora skrev (8 minutter siden):

Tror nok det er mulig å finne noen, f. eks på Tinder dersom du er helt åpen og ærlig om dine hensikter. Men det kan jo fort oppstå følelser, fra den ene eller den andre parten, og det kan jo eventuelt føre til komplikasjoner. 

Ja, ser at det er fryktelig mye som kan bli vanskelig her. Viktig med åpenhet om hva som er rammene, hensunsfullhet overfor henne og alle andre som er berørt og å vite at selv om situasjonen krever tålmodighet, kan det være at planer må legges om litt etter hvert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ser at det er fryktelig mye som kan bli vanskelig her. Viktig med åpenhet om hva som er rammene, hensunsfullhet overfor henne og alle andre som er berørt og å vite at selv om situasjonen krever tålmodighet, kan det være at planer må legges om litt etter hvert. 

Fryktelig mye som kan bli vanskelig ja… hva er rammene? 
møtes når JEG kan «pga barna», Du må være hemmelig «pga barna», jeg skal til syden i to uker «med barna», vi må ta bruddet sakte mht «barna», så vi må vente i to år «pga barna», to år er gått… vi må vente til etter sommerferien «pga barna», høsten er kommet….. vi må vente til etter juleferien «pga barna», utpå vinteren… vi må vente til etter påskeferien «pga barna» osv osv osv… i det uendelige… skaffe deg hellet er liv du, mens du har potensen i behold.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fryktelig mye som kan bli vanskelig ja… hva er rammene? 
møtes når JEG kan «pga barna», Du må være hemmelig «pga barna», jeg skal til syden i to uker «med barna», vi må ta bruddet sakte mht «barna», så vi må vente i to år «pga barna», to år er gått… vi må vente til etter sommerferien «pga barna», høsten er kommet….. vi må vente til etter juleferien «pga barna», utpå vinteren… vi må vente til etter påskeferien «pga barna» osv osv osv… i det uendelige… skaffe deg hellet er liv du, mens du har potensen i behold.

Ja, har nok tenkt på det meste av disse innvendingene, og kanskje innebærer det at mine behov må utsettes et par år. Før jeg kommer til den konklusjonen vil jeg bare ha tenkt gjennom hva som er mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...