AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Ser når jeg leser igjennom at dette ble rotete. Beklager det, i hodet mitt er det kaos for tiden, noe dette preges av. Kort intro, vi er begge i 40 årene og har vært sammen i snart 20 år, vi har to barn i tenårene. Vi er nok litt for forskjellige på mye som i tidlige år skapte en del konflikter, men som vi har klart å holde i sjakk lenge. Han er blant annet ikke god på å vise at han er glad i meg med kos, klem, kyss, intimitet ol. Han har mange unnskyldninger for at han ikke gjør dette. Og det er kanskje unnskyldningene som irriterer meg. Jeg er langt ned på prioriteringslisten, bestandig. Sexlivet har vært dårlig i årevis. I mange år var dette et vanskelig tema. Jeg prøvde å ikke ta det opp for mye, selv om jeg stadig ble avvist når jeg prøvde å gi kyss, kos eller sex. Det er fryktelig sårende å bli avvist gang på gang av mannen som sier han elsker meg. Jeg har tvilt på at han faktisk elsker meg og heller at det bare er komfortabelt og kjent å være sammen med meg. Han benekter det og jeg har valgt å tro på han. De siste månedene så har jeg kjent mer og mer på at jeg ikke savner nærheten, kosen eller sexen. Det skremmer meg. Når jeg tenker etter så ønsker jeg egentlig ikke nærheten fra han, jeg føler det blir falskt. I hvert fall fra meg, men kanskje også fra oss begge. Forsvinner følelsene mine for han? Har jeg virkelig kommet dit jeg aldri trodde jeg skulle komme? Er det mulig å fikse det? Jeg tok en samtale med han om dette, eller light versjonen. Jeg sa at jeg trengte tid på å tenke ut hva jeg ønsket fremover. Jeg ønsker derfor ikke å kose/kysse nå. Han ble skremt og sa (igjen) at han skulle skjerpe seg. Jeg tenkte ok, vi ser hva som skjer. Kanskje er det positivt at han tar litt initiativ. Det holdt i akkurat tre dager så var det unnskyldninger igjen. Jeg følte også da at det bare var rart når vi var intime. Klarte også å tvinge frem en slags lyst så vi hadde sex. Men sitter igjen med følelsen at det ønsker jeg ikke på veldig lenge. Det er egentlig en veldig skremmende tanke, for han har vært min kjæreste, mann og venn i så lang tid. Jeg ønsker bare at vi begge er forelsket igjen og at vi kan ha det bra. Anonymkode: 34a4d...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå