Gå til innhold

Ble kastet ut av Kiwibutikk?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg var og handlet på kiwibutikken i nærområdet hvor jeg bor. Har tidligere vært i konflikt med flere av de ansette. Kan virke som de har en vendetta mot meg, kun fordi jeg sier i fra hvis jeg blir behandlet dårlig eller gjort urett. men i dag skjedde det mest utrolige og sjokkerende; jeg ble kastet ut!! ble rett og slett bedt om å gå. Det ETTER at jeg hadde betalt flere hundre kroner til den møkkasjappa! Her er casen; jeg vet fra tidligere at flere av de udugelige ansatte i denne forretningen gjør feil i kassen, dette er noe jeg har avslørt mang en gang. Situasjonen i dag oppstod da jeg skulle betale. denne valpen i kassen spør "pose?" jeg sier "nei". Han ser dumt på meg og sier "hva?". Da kjenner jeg blodet bruse og jeg sier "en gang til… NEI!!" denne tosken ser dumt på meg, og jeg betaler. jeg har da for fanden med meg flere bærenett for moroskyld. MEN jeg får en mistanke om at valpen forsøker å lure meg, og ber om kvittering. OI OI tosken har slått inn pose allikevel ja!! han prøvde faktisk å lure meg. Dette medfører selvfølgelig at jeg blir rasende. det er jo rett og slett svindel!! Jeg forsøker å få idioten i kassen til å kontakte sin overordnede umiddelbart, og jeg varsler andre i butikken. etter dette ble jeg altså bedt om å gå ut. de kastet meg rett og slett ut! Har aldri opplevd noe så ydmykende. er dette lovlig? Noen som kan fortelle meg om en dagligvareforretning kan oppføre seg på denne måten?

Anonymkode: 832e1...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig? Og da tenker jeg ikke på de ansatte men deg!!!🤣 Lage så mye bråk pga en pose??😅

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen.... 

Anonymkode: b2e70...892

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Du høres ut som en drittkunde.

• Liker 16
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det lov å kaste ut folk som ikke oppfører seg.

Anonymkode: 860e0...8fb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Syns Kiwi gjorde det rette her! 👏👏 Du virker helt gal og oppførselen din får andre personer til å reagere.  

Anonymkode: 6f451...1e2

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Den både kan og bør oppføre seg slik.

AnonymBruker
Skrevet

Karen?

Anonymkode: 647e3...094

• Liker 7
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av at ts er et psykiatrisk tilfelle, hvorfor mener dere det er greit at Kiwi stjeler og svindler kunden? 

Anonymkode: 40da5...d22

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Kiwi får poeng fra meg ihvertfall. Flere bedrifter skulle satt strek for vanskelige kunder.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Får prøve en annen Kiwi da. Min Kiwi har verdens mest tålmodige ansatte som hver dag må deale med rusa folk som ikke finner penger, roter og styrer rundt, kommer på de skal pante noen flasker osv, osv. Alt de gjør er å ringe på en til ansatt som kan ta køen som hoper seg opp, men aldri sett dem kaste ut rusmisbrukere selv om de gjør mye ut av seg og er nokså intenst tilstede i hele området der jeg bor.

Anonymkode: 73341...e44

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Kiwi får poeng fra meg ihvertfall. Flere bedrifter skulle satt strek for vanskelige kunder.

Poeng for å stjele fra kunden?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får prøve en annen Kiwi da. Min Kiwi har verdens mest tålmodige ansatte som hver dag må deale med rusa folk som ikke finner penger, roter og styrer rundt, kommer på de skal pante noen flasker osv, osv. Alt de gjør er å ringe på en til ansatt som kan ta køen som hoper seg opp, men aldri sett dem kaste ut rusmisbrukere selv om de gjør mye ut av seg og er nokså intenst tilstede i hele området der jeg bor.

Anonymkode: 73341...e44

Men er det greit å stjele fra kunden?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uavhengig av at ts er et psykiatrisk tilfelle, hvorfor mener dere det er greit at Kiwi stjeler og svindler kunden? 

Vi skal nok annerkjenne at mange som ikke har norsk som morsmål har tatt mange av de norske jobbene "vi" ikke vil ha, som å jobbe i kassa på kiwi. De møter mange folk, det er lange dager, og å ikke helt få med seg hva som sies til en hver tid virker menneskelig naturlig. Om en ikke har fått med seg hva som ble sagt, kunden har handlet mye som gjør det naturlig å anta at kunden vil ha pose, så ville jeg ha gitt en pose. 

Til syvende og sist handler om to kroner. Vet at mange ikke har god råd, men to kroner er ikke noe å klikke over.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men er det greit å stjele fra kunden?

Poenget er at en normal respons er å si, hei det ser ut som du slo inn posen. Og så får du sikkert dei 3 kronene av han.

Alle kan gjøre feil men det betyr ikke at en kan oppføre seg idiotisk mot dei.

Anonymkode: e3709...0fb

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg var og handlet på kiwibutikken i nærområdet hvor jeg bor. Har tidligere vært i konflikt med flere av de ansette. Kan virke som de har en vendetta mot meg, kun fordi jeg sier i fra hvis jeg blir behandlet dårlig eller gjort urett. men i dag skjedde det mest utrolige og sjokkerende; jeg ble kastet ut!! ble rett og slett bedt om å gå. Det ETTER at jeg hadde betalt flere hundre kroner til den møkkasjappa! Her er casen; jeg vet fra tidligere at flere av de udugelige ansatte i denne forretningen gjør feil i kassen, dette er noe jeg har avslørt mang en gang. Situasjonen i dag oppstod da jeg skulle betale. denne valpen i kassen spør "pose?" jeg sier "nei". Han ser dumt på meg og sier "hva?". Da kjenner jeg blodet bruse og jeg sier "en gang til… NEI!!" denne tosken ser dumt på meg, og jeg betaler. jeg har da for fanden med meg flere bærenett for moroskyld. MEN jeg får en mistanke om at valpen forsøker å lure meg, og ber om kvittering. OI OI tosken har slått inn pose allikevel ja!! han prøvde faktisk å lure meg. Dette medfører selvfølgelig at jeg blir rasende. det er jo rett og slett svindel!! Jeg forsøker å få idioten i kassen til å kontakte sin overordnede umiddelbart, og jeg varsler andre i butikken. etter dette ble jeg altså bedt om å gå ut. de kastet meg rett og slett ut! Har aldri opplevd noe så ydmykende. er dette lovlig? Noen som kan fortelle meg om en dagligvareforretning kan oppføre seg på denne måten?

Anonymkode: 832e1...23c

Så klart har en butikk lov til å kaste ut bråkete plagsomme kunder

Anonymkode: e122b...03b

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...