Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tjener du på en nattevakt? Jeg har 4 års ansiennitet men første gang jeg jobber på natt, og har fått ansiennitet på et annet felt før jeg har gått tilbake til helsefag. Så lurer på hva jeg vil tjene som helsefagarbeider på en nattevakt med 4 års ansiennitet. 

Anonymkode: 7ea91...89a

Skrevet

Vet ikke hfa-lønn, men de timene du får nattillegg for, dvs  21-06 i kommunen, får du 70kr ekstra for, samt 70kr ekstra for hver helgetime 

AnonymBruker
Skrevet
Topsi skrev (5 timer siden):

Vet ikke hfa-lønn, men de timene du får nattillegg for, dvs  21-06 i kommunen, får du 70kr ekstra for, samt 70kr ekstra for hver helgetime 

I kommunen jeg jobber i er det ikke noe som heter natt-tillegg, det er kveldstillegg på natt. 

Skrevet

Kveldstillegg fra 17-21, og nattillegg fra 21-06…dette ble vel forhandlet frem ifjor i KS området iallefall. 

Hva du tjener er ikke godt å si, men blir jo da timelønn + nattillegg. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I kommunen jeg jobber i er det ikke noe som heter natt-tillegg, det er kveldstillegg på natt. 

Nå er det ulikt mellom kveld og natt,  kveld er 56 tror jeg, natt er 70. Tidigere var det likt. Ble endret ved nyttår etter forhandlinger ifjor

Endret av Topsi
AnonymBruker
Skrevet
Topsi skrev (12 timer siden):

Nå er det ulikt mellom kveld og natt,  kveld er 56 tror jeg, natt er 70. Tidigere var det likt. Ble endret ved nyttår etter forhandlinger ifjor

Ikke der jeg jobber 

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke eget nattevaktstillegg her jeg bor, får kveldstillegg. Tidligere var det på 56 kroner, men det økte nettop til 70. 

Anonymkode: e4646...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...