Gå til innhold

Soppinfeksjon etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ha siste året fått soppinfeksjon hver gang jeg har hatt sex med mannen min. Dette gjør jo grusomt vondt en ukes tid, og det er drepen på sexlivet. 

Vi har 2 små barn nå, så hverdagen går i ett. Jeg hadde aldri dette problemet før jeg fikk minsten. Hadde aldri hatt en eneste soppinfeksjon før det faktisk.

Er det noen her som har opplevd det samme, og kan fortelle litt om hva dere gjorde for å få det bedre? Å avstå ifra denne nærheten med partner er jo ikke ønskelig i det hele tatt, men føles så lite verdt det når dette skjer hver gang.

Anonymkode: a629e...ab1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forsøk Viavag. Det hjelper med å gjenopprette bakteriefloraen der nede.

Anonymkode: 00001...783

AnonymBruker
Skrevet

Følger denne! Hadde sopp én gang før jeg fikk barn og etter barnet kom har jeg hatt sopp etter hver eneste mens og etter sex. 😅

Anonymkode: 01971...83e

AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege å få behandling dere tar i sammen. Dere må begge bli kvitt sopp infeksjonen ellers vil dere fortsette å smitte hverandre.

Jeg fikk selv mye sopp infeksjon i begynnelsen av forholde til min samboer.

Legen sa at ikke alle menn merker dem ha soppinfeksjon, så de smitter på nytt heletiden. Så vi fikk medisin vi skulle ta begge samtidig også vente noen dager før vr intime igjen. Ikke hatt det siden, mange år siden nå. 

Anonymkode: d958d...3a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...