AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Er for ille? Burde det ha ringt noen varsellamper her? Jeg lider ikke, det virker ikke som mannen min gjør det heller. Har er i midten av 30 årene, har ett barn på snart 7 som har okkupert soverommet den siste tiden. Han redd for å sove på rommet sitt. Etter mye sykdom i vinter så har vi valgt å ha han i sengen så han føler seg tryggere og det går fint for oss. Men tilbake til «problemet». Jeg og mannen har veldig god tone oss i mellom, vi trener i lag, finner på ting i lag og har samme interesser. Så vi er mye sammen, bortsett fra når vi er på jobb da. Det har bare blitt sånn at vi nedprioriterer sex. Han sier jo at det hadde vært fint å begynne å være kjærester igjen, men han klager ikke ellers. Jeg jobber mye turnus så ofte er det bare far og sønn sammen. Men de dagene jeg er hjemme så har vi så masse å prate om, rydde og trene at vi blir slitne på kvelden og stuper i seng. Jeg har begynt å bekymre meg litt for hva som er vanlig i de fleste hjem? Hvor ofte er vanlig at folk har sex? Vi vil jo ikke ha sex bare for å ha sex, det må komme naturlig, men vi har ikke overskudd 😂 Er vi på grensen til skilsmisse eller? Vi snakker jo ofte at vi skal ha oss en kveld med vin osv. men det er ikke så enkelt å få til, og de dagene vi er alene så sovner vi på sofaen i 9 tiden fordi vi er stuptrøtt! Er vi normale eller? Anonymkode: b0ae4...767 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Dere er rett og slett venner som bor sammen. Ville vært bekymret for forholdet, ja. Dere må jo kommunisere sammen, snakke om sexlivet. Anonymkode: 476e3...d52 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Om det forblir sånn i flere år ville jeg blitt bekymret men sels måneder er jo ganske vanlig i perioder. Ofte er det en grunn til det da, graviditet, fødsel, sykdom , ny jobb eller andre belastninger. Anonymkode: 683bb...74c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 6 måneder er ikke vanlig! En periode hvor jeg var utbrent hadde vi typ sex 1 gang per måned og det vil jeg si er ganske krise i seg selv dersom en av partene har større drifter men kanskje ikke formidler det. Her må dere ta grep. Anonymkode: 89fd6...b89
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Dess lenger dere venter, dess vanskeligere er det å komme i gang igjen. Går an å vere kreativ selv om et barn okkuperer sengen, barnet legger seg vel tidligere enn dere? Anonymkode: 8546e...19b
Bumoa Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 (endret) Om ingen av dere har lyst om kvelden når dere har lagt dere på 6 mnd er vel varsellampene ganske så tydelig. Om du tenker du vil ha sex med partner er det vel bare å snakke om det og prioritere det. Kommer vel gjerne ikke alltid naturlig og det bør vel kunne gå an uten ost og vin først. Kanskje kjøpe noe leketøy dere kan teste sammen? Endret 8. mai 2023 av Bumoa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 Hopp i det og ha sex asap. Gjerne en kjappis, for å komme på sporet igjen. Ta ansvar og ta initiativ. På sofaen en kveld når barnet sover? Anonymkode: 4ee4b...52e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #8 Skrevet 8. mai 2023 Vil si at forholdet er i fare ja. Vi hadde det også slik for noen år siden. Det holdt på å ryke mellom oss. Vi hadde også andre utfordringer altså, men det blir en stor mangel på nærheten og intimitet når dere ikke tar tak. Det vil nok på sikt bli et stort problem vil jeg tro. Kan dere ikke ha sex en annen plass en sengen da? Anbefaler å ta tak før det er for sent. Anonymkode: 30910...4d5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 Vi knullet som kaniner i tolv år helt til jeg fant ut han hadde knullet en veninne, og da sa det stopp hos meg. Bor sammen kun for barnet og mens jeg leter etter ny bolig. Anonymkode: 25ded...efe
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi knullet som kaniner i tolv år helt til jeg fant ut han hadde knullet en veninne, og da sa det stopp hos meg. Bor sammen kun for barnet og mens jeg leter etter ny bolig. Anonymkode: 25ded...efe Jeg tror vi kan si at ikke alle par i midt/slutten av 30-40 år knuller som kaniner😅 flott at du gjorde det! Mange faktorer avgjør hvor mye sex man har tenker jeg.. Selv i et forhold der sex har betydd mye/ vært det store limet osv, så vil grafen for hvor ofte osv gå ned på et eller annet tidspunkt (for mange - uten at det trenger å bety skilsmisse..) . Tror ikke mine foreldre eller så mange i den aldersgruppen har veldig mye sex… heeelt sikkert finnes det noen, men vil tro at hyppighet og intensitet på sexlivet vil ha gått drastisk ned på et eller annet tidspunkt. Det er en tid for alt. Anonymkode: ed0b1...1c4
Snurpe Skrevet 8. mai 2023 #11 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror vi kan si at ikke alle par i midt/slutten av 30-40 år knuller som kaniner😅 flott at du gjorde det! Mange faktorer avgjør hvor mye sex man har tenker jeg.. Selv i et forhold der sex har betydd mye/ vært det store limet osv, så vil grafen for hvor ofte osv gå ned på et eller annet tidspunkt (for mange - uten at det trenger å bety skilsmisse..) . Tror ikke mine foreldre eller så mange i den aldersgruppen har veldig mye sex… heeelt sikkert finnes det noen, men vil tro at hyppighet og intensitet på sexlivet vil ha gått drastisk ned på et eller annet tidspunkt. Det er en tid for alt. Anonymkode: ed0b1...1c4 blir litt nysgjerrig her - hvor gammel er du selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå