Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...Lukter kanskje litt "Incel" av dette, men det føler jeg egentlig ikke at jeg er...

Jeg er en mann på 44, har en datter på 13 fra et tidligere forhold. Hun har sine egne interesser, som jeg følger opp.

Har en jobb som betaler bra (type 900 000 kroner i året). Er godt etablert med egen villa et sted på Østlandet, og er egentlig ganske godt fornøyd med livet generelt. Jeg kan skrive og formulerer meg godt, fungerer godt i hverdagen, men ønsker meg en kjæreste. Jeg har inntrykk av at de fleste (eller alle?) damer/jenter er på utkikk etter såkalte "Bad Boys?"...Jeg lever ikke opp til det i det hele tatt..

Har selv en interesse for bil, ikke noe ekstremt, men er også en ivrig hobbykokk. (De menneskene jeg jobber med er veldig glade i maten jeg lager)..Timene i døgnet er ikke tilstrekkelige til at jeg kan "dra på puben" for å finne den "rette...

Det er ikke noe umiddelbart stress, men jeg ser jo at den dagen hun jeg er far til flytter ut, så blir jeg nok ganske ensom...😗

...Selv er jeg 1,84 og veier 85 kilo....BMI budre således være i orden....Ikke at det er noe krav....

Tips til å møte kjæreste?

Anonymkode: 5cbba...ff8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er hvertfall helt på bærtur om du tror kvinner liker "bad boys". 

Det høres ut som om du er en trivelig kar. Oppsøk arenaer hvor du finner likesinnede. Frivillige aktiviteter, speed-dating, etc. Regner med at du også har fri en og annen helg i blant, og at du kanskje får til en øl i måneden på pub f.eks? 

Husk at å være hyggelig, velformulert og snill er et minimumskrav for partner, så det er viktig å bidra med noe annet enn bare dette. Gjelder selvfølgelig for begge kjønn. 

Lykke til! ❤️ 

Anonymkode: e5e84...105

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har tid til å dra ut og sosialisere for å møte en potensiell dame, hvordan mener du at du skal ha tid til forhold?

Anonymkode: 080fc...ede

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

...Lukter kanskje litt "Incel" av dette, men det føler jeg egentlig ikke at jeg er...

Jeg er en mann på 44, har en datter på 13 fra et tidligere forhold. Hun har sine egne interesser, som jeg følger opp.

Har en jobb som betaler bra (type 900 000 kroner i året). Er godt etablert med egen villa et sted på Østlandet, og er egentlig ganske godt fornøyd med livet generelt. Jeg kan skrive og formulerer meg godt, fungerer godt i hverdagen, men ønsker meg en kjæreste. Jeg har inntrykk av at de fleste (eller alle?) damer/jenter er på utkikk etter såkalte "Bad Boys?"...Jeg lever ikke opp til det i det hele tatt..

Har selv en interesse for bil, ikke noe ekstremt, men er også en ivrig hobbykokk. (De menneskene jeg jobber med er veldig glade i maten jeg lager)..Timene i døgnet er ikke tilstrekkelige til at jeg kan "dra på puben" for å finne den "rette...

Det er ikke noe umiddelbart stress, men jeg ser jo at den dagen hun jeg er far til flytter ut, så blir jeg nok ganske ensom...😗

...Selv er jeg 1,84 og veier 85 kilo....BMI budre således være i orden....Ikke at det er noe krav....

Tips til å møte kjæreste?

Beggars can't be choosers, så du kan i allefall ikke være superkresen. Ikke det at jeg har fått inntrykk av det av å lese innlegget ditt, men som et generelt råd mener jeg det. Å være kresen er forbeholdt de som ønsker eller tåler å være alene. 

Ellers, har du prøvd deg på nett? Tinder, sukker osv? Jeg tror dessverre at mange er ganske trøtte av datingapper, og kanskje spesielt voksne kvinner i din aldersgruppe, men jeg vet ikke av andre arenaer å møte folk på. 

Du er glad i å lage mat? Hva med å melde deg på matlagingskurs? Der kan jeg lett se for meg at det dukker opp en del kvinner. Og da er det bare å snakke med folk. 

Har du vurdert å søke utenfor landekresene? Jeg tror fullt og helt på at man kan være nokså usynlig her hjemme og likevel oppfattes som en helt grei partneremne i andre land. Hadde jeg vært ung og ute etter å stifte familie nå hadde jeg definitivt søkt utenlands. Nordmenn er innadvendte, usosiale, og selvopptatte folk. Det er vanskelig å bryte sosiale barrierer fordi det er så mye av det her. 

Anonymkode: cd8b1...f92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du å spandere mye på din kjæreste, dyre gaver og luksusferier, klær, smykker, vesker etc? 

Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor inntekten din skulle være viktig å få frem. Mener ikke å gå i strupen på deg, men observerer ofte at det er menn som reklamerer med høy inntekt som også klager over at kvinnene de får er "golddiggers" men har man god råd bør det være helt naturlig å gi gaver og spandere og hvis ikke man ønsker det så er ikke inntekt en relevant opplysning for dating i det hele tatt. 

At du liker å lage mat og god på det er en ekstra stjerne i boka 

Kvinner er ikke ute etter badboys, og personlig syns jeg det er en fordel at du ikke henger på puben heller, men når du sier at du har et så opptatt liv at du ikke har tid til å dra dit for å sjekke damer, hvordan skal du få tid til å ha en kjæreste? 

Er det en elskerinne og venninne du kan møte i blandt du ønsker eller en kjæreste, samboer og livspartner? 

Anonymkode: 5ae12...1c3

• Liker 1
Skrevet

Ta en tur på biltreff og snakk med folk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ønsker du å spandere mye på din kjæreste, dyre gaver og luksusferier, klær, smykker, vesker etc? 

Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor inntekten din skulle være viktig å få frem. Mener ikke å gå i strupen på deg, men observerer ofte at det er menn som reklamerer med høy inntekt som også klager over at kvinnene de får er "golddiggers" men har man god råd bør det være helt naturlig å gi gaver og spandere og hvis ikke man ønsker det så er ikke inntekt en relevant opplysning for dating i det hele tatt. 

Kvinner er ikke ute etter badboys, og personlig syns jeg det er en fordel at du ikke henger på puben heller, men når du sier at du har et så opptatt liv at du ikke har tid til å dra dit for å sjekke damer, hvordan skal du få tid til å ha en kjæreste? 

Er det en elskerinne og venninne du kan møte i blandt du ønsker eller en kjæreste, samboer og livspartner? 

Tusen takk for korreks.

TS her.

Jeg bare la ut om min egen livssituasjon. Ikke noe forsøk på skryt eller annet. Tusen takk for tips. Her kom det mange ting på kort id . Jeg skal virkelig prøve å oppsøke klubber for likesinnede 😃

Tusen takk

AnonymBruker
Skrevet
Krist1an skrev (1 minutt siden):

Ta en tur på biltreff og snakk med folk.

Takk for tips...Jeg har sannsynligvis brukt altfor mye tid i garasjen alene 😑

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Takk for tips...Jeg har sannsynligvis brukt altfor mye tid i garasjen alene 😑

TS, i hvilken aldersgruppe søker du kjæreste? 

Anonymkode: 779cc...b0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for korreks.

TS her.

Jeg bare la ut om min egen livssituasjon. Ikke noe forsøk på skryt eller annet. Tusen takk for tips. Her kom det mange ting på kort id . Jeg skal virkelig prøve å oppsøke klubber for likesinnede 😃

Tusen takk

Lykke til 😊 kjærligheten kommer når man minst venter men må legge litt til rette for det også 😊 dette fikser du! Du virker trivelig 👍

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en superbra mann! Tror mange i aldersgruppa di vil være interessert. At du følger opp datteren din godt er kjempebra, et godt tegn :) En som er omsorgsfull og ikke bare er vant til å tenke på seg selv!

Du skriver ikke så mye om hva som er «problemet». Støtter det andre skriver om å komme seg litt mer ut. Avhengig av hvor du bor og hvem du er er kanskje ikke puben alltid det beste stedet.

Så spørs det rett og slett hvor flink du er til å komme i kontakt med folk generelt og ha en avslappa, hyggelig tone. Kanskje du har det i boks? Hvis ikke, er det bare å hoppe i det og trene. Tror du er en drøm for mange! Lykke til.

Anonymkode: ce343...52b

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Tinder eller annen nettdating du (har barn på samme alder og forstår godt mangel på tid til å være sosial "ute", og at det likevel ikke betyr at man ikke har tid til en kjæreste). Vær tydelig i profilen at du ser etter noe varig (hvis det er det du gjør), finn noen gode bilder av deg selv, framhev gjerne at du er glad i å lage mat, ton ned bilinteressen (nevn det heller når dere begynner å bli mer kjent), så når du flest mulig kvinner. Med mindre det er viktig for deg at hun er bilinteressert da. Men tenker du forstår at det er et mindretall av kvinner og at du da begrenser utvalget. På den andre siden kan du da virkelig møte en sjelefrende også. Men drar single kvinner på biltreff?🤔 Tviler litt på det.

Vær realistisk i forhold til alder og livssituasjon, tenkt på hva du ønsker (ønsker du ny runde med barn? Eller ei med barn på alder med ditt slik at dere kan leve et voksent liv sammen?) Oppfatter deg ellers som såpass oppegående at du vet at du ikke skal starte med sex-fiksert samtale når du får kontakt med noen. Finn ut om dere har noe til felles, og gå for å møtes ganske raskt. Menn som er omsorgsfulle fedre vil tiltrekke kvinner uansett om de vil ha flere barn eller ikke. Jeg tror du har veldig gode sjanser til å finne en kjæreste ganske raskt.

Anonymkode: 958db...a88

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Inntekten handler ikke om at han har lyst til å bruke penger på en dame, men at damer vil ha menn med mye penger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste negative her er vel at han har en datter på 13 år. Det er en vanskelig alder for de fleste. Og ikke lett å komme og være bonusmor for en jente i den alderen. Jeg ville aldri orket det hvertfall, men er jo mange som påstår at de får det til.

Anonymkode: 85883...580

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Lykke til 😊 kjærligheten kommer når man minst venter men må legge litt til rette for det også 😊 dette fikser du! Du virker trivelig 👍

Hvordan legger man til rette for det da? Dame 30+ som også søker kjæreste.. 

Anonymkode: 779cc...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...