Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal gjøre historien kort. Jeg er i ett forhold med en som vært skilt i noen mnd nå, har holdt på med han flere år ( at han var utro er en annen sak) 

han sier og vil at jeg skal være sammen med han, han sier hele tiden om det ikke blir meg så er det ikke noen andre han skal danne forhold med. Men han svarer ikke kun glad i deg vis jeg sier elsker deg, det har jeg sagt at det sårer meg, og det er veeeldig sjelden han sier elsker deg å tilbake. Jeg er ikke gått inn i offentlig forhold med han enda er nettopp sånne ting som gjør meg usikker. Vi har vært sammen i 4 år! Burde jeg bare la dette ligge og gå videre? 

Anonymkode: ef75f...fbe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JA det burde du absolutt

Anonymkode: ada35...524

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En som sårer deg så mye får du det aldri bra med. Ja gå videre 

Anonymkode: 43bb6...ad8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli overrasket om han er utro med deg, det var jo slik dere ble sammen...

Anonymkode: 776b3...2ea

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir såret fordi han kun sier "jeg er glad i deg" når du sier "jeg elsker deg"?

Derfor vurderer du å gjøre det slutt? 

Anonymkode: 17f16...64f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du blir såret fordi han kun sier "jeg er glad i deg" når du sier "jeg elsker deg"?

Ikke bare det, men det er jo sårende at han aldri sier elsker deg tilbake.

Skrevet

Hvordan skal du kunne stole på han når du blir usikker av dette? For all del, jeg forstår godt at du blir usikker. Men hva skjer når dere har vært sammen en stund og han ikke gir deg bekreftelse, vil du da frykte at han er utro? Du vet jo at han er kapabel til det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dette. Hva med forholdet for øvrig? Det er mange måter å uttrykke seg på, ikke bare verbalt. 

AnonymBruker
Skrevet
LiljaMarie skrev (1 time siden):

Hvordan skal du kunne stole på han når du blir usikker av dette? For all del, jeg forstår godt at du blir usikker. Men hva skjer når dere har vært sammen en stund og han ikke gir deg bekreftelse, vil du da frykte at han er utro? Du vet jo at han er kapabel til det. 

Men er det så vanskelig å elsker deg tilbake om man virkelig elsker en? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som ikke bruker "jeg elsker deg" pga at de synes det er unaturlig for dem. Selve ordene er litt film-klisjé. Samtidig så er følelsene de samme, bare at dere bruker forskjellige ord på det.

Han har nettopp gått ut av et forhold, så da er det naturlig at det tar litt tid før han offentliggjør et nytt forhold. Og er han for kjapp med å få ny kjæreste, så legger folk gjerne to og to sammen, og skjønner at han har vært utro.

Ut i fra det du sier, så synes jeg det hintes til at dere ikke skal bli sammen: han sier hele tiden om det ikke blir meg så er det ikke noen andre han skal danne forhold med.

Anonymkode: e22d1...e01

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du presse han til å si noe han kanskje føler seg ubekvem med å si? 
Utgjør det så stor forskjell at du tenker det er ok å diktere hva?

Anonymkode: d609a...5ed

Skrevet

Er du tolv år eller? Elske er så stort et ord at jeg knapt har sagt det til noen andre enn ungene mine.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men er det så vanskelig å elsker deg tilbake om man virkelig elsker en? 

Ja, det føles utrolig tvungent og kunstig for de som ikke er vant med å uttale seg på den måten. Jeg må har kraftig promille om jeg skal lire ut av meg sånne svulstigheter. Og det er kanskje ikke like sjarmerende. 

Gjest Lurven
Skrevet

Ikke alle som har like lett for å si de ordene vet du, ingen grunn til å slå opp for det

AnonymBruker
Skrevet

Karma er vel ute å lurer..

Anonymkode: 906db...258

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (6 timer siden):

Er du tolv år eller? Elske er så stort et ord at jeg knapt har sagt det til noen andre enn ungene mine.

Ville aldri vært kjæreste med noen som ikke elsket meg OG greide å uttrykke det. (Har prøvd, og det føltes ærlig talt helt jævlig.)

Anonymkode: 721f9...5cc

AnonymBruker
Skrevet
Lurven skrev (6 minutter siden):

Ikke alle som har like lett for å si de ordene vet du, ingen grunn til å slå opp for det

Jo.

Gjest Lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo.

Finnes jo andre måter enn ord å utrykke det på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...