AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Del Skrevet 8. mai 2023 Sønnen vår fyller ett år i sommer og vi har fått spørsmål fra familie om hva vi ønsker oss i gave. Vi vil jo gjerne at det han får er noe som kan vare en god stund og ikke noe han blir lei etter et par måneder. Vi har tenkt på feks Brio-tog, men ser at det ikke er anbefalt før de er 2-3 år og han får vel neppe glede av det som ettåring uansett. Det gjelder flere av lekene jeg har tenkt på, de passer først når han nærmer seg 2. Tips til leker som har vært populære hos dine barn fra rundt ett år og gjerne i flere år framover? Anonymkode: 3bdf1...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Del Skrevet 8. mai 2023 Gå vogn, disse, ball Anonymkode: 6b220...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Del Skrevet 8. mai 2023 Gåvogn, duplo, kjøretøy, ball, sandkasseleker, dissestativ eller bare disse, sykkel, bamser, trillebår og andre hageredskaper for barn. Anonymkode: e2a67...42b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Del Skrevet 8. mai 2023 Scoot and ride Anonymkode: e3078...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karilue Skrevet 8. mai 2023 #5 Del Skrevet 8. mai 2023 Vi ønska oss ting til bhgstart som jeg synes var veldig greit😅 ellers fikk han blant anna disse, leker til sandkasse, en ball, trehjulsykkel fra smoby med en slags plastkant rundt sete som gjør at vi kan bruke den nå allerede, duplo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Del Skrevet 8. mai 2023 Duplo, lekemat/kjøkkenting, klaffebøker, enkle puslespill Anonymkode: fcea9...efb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Del Skrevet 9. mai 2023 Lekeservise/kjøkkenting. Ball, store små plast myke 😄 Puslespill tre. Fargestifter og tegneblokk. Bøtte, spade osv. Barnehagesekk. Matboks. Drikkeflaske. Tallerkener og bestikk til barn. Stableleker av forskjellige slag. Xylofon og tromme. Kosedyr. Dukke. Anonymkode: 83f5a...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Del Skrevet 9. mai 2023 Lekekjøkken var populært hos oss Anonymkode: 86c17...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Del Skrevet 9. mai 2023 Syns denne er fin. Kan få på navn 👍 1,5 åringen våres syns gåvogn er sikkelig morsomt og han har lekt med det siden har lærte å gå ved 10mnd. Anonymkode: 56295...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Del Skrevet 9. mai 2023 Ts her. Tusen takk for alle tips! Nå kan jeg sende ut litt ønsker til familien 😊 Anonymkode: 3bdf1...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #11 Del Skrevet 10. mai 2023 Bøker, tøfler, smykke, armbånd, sandaler, treleker (feks stabletårn), gyngehest, gåbil, tallerken, bestikk. Anonymkode: c6131...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #12 Del Skrevet 10. mai 2023 Barnehagesekk, bøker, duplo, tegne/hobbysaker, matboks/drikkeflaske, uteleker som ball og sandkasseutstyr er ting som vi syntes var kjekt. Det vi har vært mindre begeistret for her i heimen har vært: plastleker, kosedyr og store leker som gåvogn, hoppeku, gyngehest osv. 🙈 Barnet mister fort interessen, og tingene tar mye plass. Til 2-årsdagen lærte vi å si ifra om at vi ikke ønsket større leker. Anonymkode: ce2c9...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10. mai 2023 #13 Del Skrevet 10. mai 2023 Stableklosser i fine farger, gjerne av tre. Putt-figuren-i-riktig hull leke, sånn eske med stjerne, runding, firkant og trekant åpning, og så skal barnet putte riktig figur i riktig formet hull. Puslespill av tre med store og enkle brikker. Puslespill var veldig populært hos min sønn på den alderen. Den Lær-å-gå vognen fra Brio var rene "dødsfella" for min ettåring i alle fall. Han gikk og skjøv på den og som ustødig ettåring lente han seg jo derfor naturligvis til håndtaket, med det resultat at vogna tippet bakover med et smell og han falt rett på trynet i gulvet. Da han fikk blodig verandaleppe nummer 3 eller noe sånn, fjernet jeg hele vogna og satte den på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #14 Del Skrevet 10. mai 2023 9 minutter siden, Million said: Stableklosser i fine farger, gjerne av tre. Putt-figuren-i-riktig hull leke, sånn eske med stjerne, runding, firkant og trekant åpning, og så skal barnet putte riktig figur i riktig formet hull. Puslespill av tre med store og enkle brikker. Puslespill var veldig populært hos min sønn på den alderen. Den Lær-å-gå vognen fra Brio var rene "dødsfella" for min ettåring i alle fall. Han gikk og skjøv på den og som ustødig ettåring lente han seg jo derfor naturligvis til håndtaket, med det resultat at vogna tippet bakover med et smell og han falt rett på trynet i gulvet. Da han fikk blodig verandaleppe nummer 3 eller noe sånn, fjernet jeg hele vogna og satte den på loftet. tips til andre: legg noe litt tungt i gåvogna så blir den mer stødig og velter ikke:) Anonymkode: 83f5a...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå