AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg ser det i huset overalt, bitte små kryp/insekt? som bare står der. Jeg vet at bilde jeg legger ved ikke er det beste men håper noen klarer å dyre hva det er? Hva det heter? Og hvordan får jeg de vekk? Anonymkode: aa42d...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mai 2023 #2 Del Skrevet 8. mai 2023 Litt dårlig bilde, så jeg er usikker. Men fleskeklanner kanskje? Har du husdyr som katt og hund som du fôrer med naturlig, tørket snacks (tørket kjøtt etc) og har hundemat som tørrfôr stående, eller kattemat? Disse krypene trives i slike steder. De lever av det. Det kan også ligne en såkalt pelsbille. "Pelsbillen (Attagenus pellio) tilhører familien klannere, Dermestidae. Liksom mange andre arter i denne familien har pelsbillen spesialisert seg på å leve av tørket dyremateriale som døde insekter, skinn, pels og ulltekstiler. Dette leveviset har gjort den til skadedyr i produkter av denne type bl.a. på lagre og i bolighus." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå