AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Er det ok å bruke jeans på stranda? Jeg skal ikke bade, men flere av de jeg er skal det. Liker ikke skjørt eller shorts så tidlig på året. Ser det veldig dumt ut med jeans? Anonymkode: 826d9...0c2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Hvis det er midt på dagen så er det kanskje litt rart, da ville jeg heller valgt en tynnere stoffbukse, løs linbukse eller et maxiskjørt? men om det er på kvelden og folk er der f eks for å drikke eller grille og ikke bare bade så er det innafor. Anonymkode: c1414...59c 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Selvfølgelig er det ok. Anonymkode: 75300...679 3
Phoenix Heart Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Ja, det er helt greit å bruke jeans på stranda. 1
Million Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Er det i Norge så er det jo kaldt om kveldene og dagene ennå, ikke særlig shorts-vær synes jeg. 12 grader viser termometeret ute på balkongen her i Oslo nå, klokka åtte om kvelden. Det er buksevær for meg! 1
Piggsopp Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Nei, det er ikke ok. Sannsynligvis vil noen melde deg til strandpolitiet of du får bot om du ikke umiddelbart skifter til badebukse.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 32 minutter siden, Million said: Er det i Norge så er det jo kaldt om kveldene og dagene ennå, ikke særlig shorts-vær synes jeg. 12 grader viser termometeret ute på balkongen her i Oslo nå, klokka åtte om kvelden. Det er buksevær for meg! Ja er i Norge. Er meldt så strålende vær her til helge. Ble bedt med på stranda, men er for kaldt for meg å bade uansett hvor bra vær det er nå, samme synes jeg med skjørt og shorts. Og beina mine er så hvite Anonymkode: 826d9...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå