AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Holder på å bli et monster...griner daglig og mannen går meg fullstendig på nærvene. Jeg misliker han ikke.. Jeg HATER han faktisk! Så får jeg dårlig samvittighet etter jeg har satt i sving en krangel.. For han er jo egentlig snill. Men han skjønner virkelig ingenting innimellom føler jeg. Hvor lenge varer dette? Jeg er jo egentlig ikke slik, så regner jo med det er hormonene som herjer. Men dette tar livet av forholdet snart. Anonymkode: bd4de...ea0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Mja. Søvnmangelen spilte nok også inn. Jeg er i alle fall ikke meg selv når jeg ikke har fått i nærheten av nok søvn. Anonymkode: c56a1...eb1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Var hormonell i et par uker. Men følte meg ikke «normal» igjen før babyen var 4-5 mnd. Anonymkode: 7bc68...5e0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 2 mnd, jeg var et vrak. Men her spilte nok fødselsdepresjonen med påfølgende angst inn også. Jeg gråt for hver minste ting. Begynner å føle meg som meg selv igjen nå, babyen er 5 mnd. Aldri slitt med søvnmangel med henne, så kan ikke skylde på det. Hun har fra dag en sovet i hvertfall 3-4 timer i strekk om natta, kun oppe for flaske og sovnet igjen. Å nå er hun oppe maks en gang, å da rundt kl 4-5. Anonymkode: 710af...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå