Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et tips til en OK støvsuger til under tusenlappen? Bor i Oslo, dersom det skulle spille noen rolle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sjekke Elkjøp eller Expert.

Skrevet
Du kan jo sjekke Elkjøp eller Expert.

Jeg tenkte om noen hadde erfaringer, da :-)

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med billige støvsugere! De har kort ledning, trekker ikke inn ledningen, suger dårlig og er klumpete å håndtere.

Nå har jeg en fra Electrolux 1600W som jeg er veldig godt fornøyd med. Tror den kostet ca 1300.

Nå kan jeg naturligvis ha vært uheldig, husker dessverre ikke hvilket merke den billige var. Men jeg tror du blir mer fornøyd hvis du spanderer noen få hundrelapper mer.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har dårlig erfaring med billige støvsugere! De har kort ledning, trekker ikke inn ledningen, suger dårlig og er klumpete å håndtere.

Nå har jeg en fra Electrolux 1600W som jeg er veldig godt fornøyd med. Tror den kostet ca 1300.

Nå kan jeg naturligvis ha vært uheldig, husker dessverre ikke hvilket merke den billige var. Men jeg tror du blir mer fornøyd hvis du spanderer noen få hundrelapper mer.

Jeg har hatt min, en Siemens, i ti år. Først nå vurderer jeg å bytte den, men da bare fordi jeg veldig lyst på en som er litt mindre og er uten pose. Har hund, og må bytte pose ofte.

Skrevet

Siden jeg ikke har bil eller tilgang til sjåfør, ble det til at jeg trasket til nærmeste butikk (Expert) og der hadde de en som vanligvis kostet 599. Denne var da, viste det seg, nedsatt til 299 (men det fant jeg ikke ut før jeg var i kassen). Det ble denne. Den er fra LG og virker helt grei. Casa del Lealaus er uansett så lite at det maks tar 5 minutter å feie over hele stedet.

Føler at jeg ikke trenger noe dyrt og fancy så lenge jeg fortsatt ikke har annet enn en studentleilighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...