AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Nei viljen var eneste som hjalp Anonymkode: 828fe...2b4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Jeg brukte plaster i 2 uker. Det fungerte for meg. Anonymkode: d8463...50c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Har et familiemedlem som brukte champix (?) og tyggis og klarte å slutte. Jeg klarte å slutte ved hjelp av vaping. Testet først den munnsprayen, den var helt grusom. Hikke delux! Anonymkode: 0d4ac...ecb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Jeg samla sneiper i et syltetøyglass. Når jeg ble røyksjuk, åpna jeg lokket, stakk nesen nedi og tok et dypt sniff. Røyksuget ga seg øyeblikkelig. Det var det som hjalp meg å bli røykfri. Anonymkode: d5fed...51a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Brukte viljen fremfor plaster. Fungerte veldig bra. I tillegg syns jeg de som var nyrøyket luktet helt forferdelig, og det ble min største motivasjon. For tro meg, røyker du, så lukter du vondt. Anonymkode: 969f3...187
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Jeg har en onkel som trappet fra sigaretter til nikotintyggis over flere år. Han er nå helt røykfri. Anonymkode: 96ea7...116
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 Det som funker best er nok å trappe ned med el-sigg. Anonymkode: 62eac...205 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 For meg hjalp det mye! Brukte tyggis i 2-3 uker. Men det viktigste var at jeg var veldig klar for å slutte når jeg gjorde det. De tre første gangene jeg skulle være sosial i sammenhenger hvor jeg vanligvis ville røyket en god del, så hadde jeg plaster også. Jeg hadde trappet ned mye på forhånd, men jeg ble alltid noe helt enormt røyksugen når jeg kom hjem fra jobb, så de første ukene tok jeg en tyggis i bilen på vei hjem. Men, tyggis demper noe av røyksuget, og det er fortsatt din egen viljestyrke som gjør jobben. Anonymkode: 544df...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå