AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg er ikke så interessert i sminke, så ganske grønn på dette. Er det noen som har tips til en foundation til moden hud? Helst ikke superdekkende. Jeg har tittet litt på IT-cosmeticks CC-cream, er det noen som har erfaring med denne? Har sensitiv kombinasjonshud i tillegg til litt linjer. Redd jeg vil få masse ackneutbrudd om den blir for fet og dekkende. Takker for tips! Anonymkode: b5df4...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. mai 2023 #2 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke så interessert i sminke, så ganske grønn på dette. Er det noen som har tips til en foundation til moden hud? Helst ikke superdekkende. Jeg har tittet litt på IT-cosmeticks CC-cream, er det noen som har erfaring med denne? Har sensitiv kombinasjonshud i tillegg til litt linjer. Redd jeg vil få masse ackneutbrudd om den blir for fet og dekkende. Takker for tips! Anonymkode: b5df4...1be Hei! Jeg er 42 år,og har linjer. Jeg elsker mary kay cc cream,makeup mekka bb cream og DIOR foundation. DIOR er IKKE heldekkende, men kan bygges opp til full dekk, om man ønsker det. Det er min absolutt favoritt-foundation. Vinterstid blander jeg den inn i fuktighetskremen,for å få en lettere dekk/følelse på min bleke vinterhud. Skulle ønske den hadde solfaktor i seg, selv om jeg bruker solfaktor under sminke. Alle disse passer perfekt til MIN hud, gir masse fukt&glød,jevner ut hudtonen,dekker over sprengte blodkar,rødheter,urenheter/kviser og lar huden puste. Sitter hele dagen. får aldri utbrudd av disse. Endret 8. mai 2023 av flusa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Del Skrevet 8. mai 2023 flusa skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg er 42 år,og har linjer. Jeg elsker mary kay cc cream,makeup mekka bb cream og DIOR foundation. DIOR er IKKE heldekkende, men kan bygges opp til full dekk, om man ønsker det. Det er min absolutt favoritt-foundation. Vinterstid blander jeg den inn i fuktighetskremen,for å få en lettere dekk/følelse på min bleke vinterhud. Skulle ønske den hadde solfaktor i seg, selv om jeg bruker solfaktor under sminke. Alle disse passer perfekt til MIN hud, gir masse fukt&glød,jevner ut hudtonen,dekker over sprengte blodkar,rødheter,urenheter/kviser og lar huden puste. Sitter hele dagen. får aldri utbrudd av disse. Takk for tips!😊Hvordan er huden din ellers, da? Er den normal/fet/tørr? Eller sensitiv? Anonymkode: b5df4...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Del Skrevet 8. mai 2023 Spør om å få en prøve på Estee Lauder Futurist Hydra Rescue foundation på Kicks parfymeri. Aldeles nydelig på min modne, litt tørre hudtype. Anonymkode: 13f6d...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Del Skrevet 8. mai 2023 It CC cream var grusom på meg. Er 35+ og kombinasjonshud. Den fremhevet porer og så svett og blank ut som bare rakkern! Så det var skuffende... Den lukter i tillegg veldig sterkt så jeg fikk kviser begge gangene jeg prøvde den før jeg kastet tuben. Anbefaler den ikke for sensitiv eller fet hud. Dior nude, Dior glow, Idun nordic veil, Mac face and body Fluid og shiseido flawless funker bedre til min hud. Men shiseido mistenker jeg kan gi kviser etter flere dager på rad bruk pga den også har ganske sterk lukt. Bruker fortsatt matt pudder på nesen og pannen hvor jeg lett blir fet oppå disse foundationene men blir mindre fet uten noe foundation så jeg prøver å gå mest uten. Gå på kicks og be om prøver, så får du med små beholdere med ca 2-3 gangers bruk så du kan se hvem som passer din hud. Anonymkode: 5ce59...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Del Skrevet 8. mai 2023 Linda Johansen er jeg veldig fornøyd med. Anonymkode: b066a...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Del Skrevet 8. mai 2023 Lava art Anonymkode: 767dd...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #8 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg synes Lumene cc cream er bra! Er 40 og har kombinasjonshud. Må bruke litt pudder over da for blir ofte blank. Ellers liker jeg Estee Lauder double wear, hvis jeg vil ha noe veldig holdbart. Men tror nok ikke den passer for tørrere hudtyper. Anonymkode: c9205...619 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Del Skrevet 8. mai 2023 Sensai flawless satin foundation har jeg brukt i alle år. Den er helt nydelig. Jeg har litt rynker, store porer, tørr hud på kinn, på siden av nesen og haken, samt litt oljete i t-sonen. Den er dyr, men drøy. Bruker to flasker i året, og bruker bra med sminke alle ukedager. Anonymkode: 8684e...dfa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. mai 2023 #10 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Takk for tips!😊Hvordan er huden din ellers, da? Er den normal/fet/tørr? Eller sensitiv? Anonymkode: b5df4...1be Jeg har fet hud. Ikke spesielt sensitiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. mai 2023 #11 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Lava art Anonymkode: 767dd...a1f Er ikke det bare tull da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Del Skrevet 9. mai 2023 Lumene cc krem! Jeg har også likt it godt, men foretrekker Lumene! Anonymkode: e0172...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 https://www.vita.no/makeup/hud/cc-cream/jan-thomas-studio-cosmetics-cc-cream-glow-to-dull-skin-40-ml Jeg har begynt å bruke denne. Synes den dekker helt passe, uten at det føles ut som ei «maske» som er tatt på. Såpass lett konsistens at den ikke blir liggende å fremheve rynker/linjer. Anonymkode: 3542c...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå