Diry72 Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Hvor drar man på sjekker hvis man har litt dårlig helse og er på vei mot uføretrygd og er mann over 50? Ser ikke for meg at Tinder er stedet for meg.. Er grava neste 1
Crazydoglady Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Tviler på at det finnes ett spesielt sted for sånt. Men håp er det vell så lenge du er enn allright fyr og finner noen som du klaffer med 😊 med trygd står du jo ikke på bar bakke uansett og har jo noe å bidra med, selv om det kanskje ikke er til å bli rik av. Men samtidig så blir det jo ikke nødvendigvis verre enn hva en del har utbetalt i fullt arbeid, så.. Jeg ser ikke problemet iallefall, selv om noen kanskje gjør det. Men sånn er det, folk er forskjellige og man må bare finne de man klaffer med. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Danskebåten og Titanofestivalen kanskje? Anonymkode: 7e9de...8ea
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (13 minutter siden): Hvor drar man på sjekker hvis man har litt dårlig helse og er på vei mot uføretrygd og er mann over 50? Ser ikke for meg at Tinder er stedet for meg.. Er grava neste Drar og sjekker damer? Tror det første du må gjøre er å legge fra deg 80-tallet Bli med i en hobbyklubb, kanskje det er noen herlige damer der. Anonymkode: ddd02...b86 3
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Danskebåten og Titanofestivalen kanskje? Anonymkode: 7e9de...8ea Aldri vært min greie.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Hvis det beste du har å tilby en date er din dårlige helse vil jeg tro at du stiller nokså langt bak i køen hos de fleste kvinner. Har du noen positive interesser og egenskaper kan du fokusere mest på det. Anonymkode: 96abe...bd3 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (51 minutter siden): Hvor drar man på sjekker hvis man har litt dårlig helse og er på vei mot uføretrygd og er mann over 50? Ser ikke for meg at Tinder er stedet for meg.. Er grava neste Vær litt mer positiv så hjelper nok det mye. Anonymkode: fa3cc...c3d 4 3
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2023 (endret) Positiv etter 3 år med operasjoner, bedriten helseutfordringer og overgangsalder. Jobbet og ødela helsen etter jobbing på lager. Før det 6 år som arbeidsledig. Nå er det ingenting som betyr noe. Endret 8. mai 2023 av Diry72 Ekstra info 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (Akkurat nå): Positiv etter 3 år med operasjoner, bedriten helseutfordringer og overgangsalder. Jobbet og ødela helsen etter jobbing på lager. Hvordan ødela du helsa? Leit å høre Anonymkode: ddd02...b86
Crazydoglady Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (5 minutter siden): Positiv etter 3 år med operasjoner, bedriten helseutfordringer og overgangsalder. Jobbet og ødela helsen etter jobbing på lager. Før det 6 år som arbeidsledig. Nå er det ingenting som betyr noe. Skjønner at det er kjipt, men skal man prøve å leve med noen så må man nesten heale seg selv først. Noe annet er 1. Dårlig gjort ovenfor evt nytt partner og 2. Kommer til å ødelegge forholdet før eller siden. Om man i det hele tatt finner noen. Og dermed også ett langt større problem enn det faktum at man er uføretrygdet og sliter med noen helseutfordringer. 4 4
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan ødela du helsa? Leit å høre Anonymkode: ddd02...b86 Fikk dropp fot etter å ha blitt taklet i fotball. Gikk med det over 15 år. Begynte å jobbe på lager uten at jeg viste at jeg hadde droppfot. Har mest gått utover den ene siden , og degenerative skiver i korsryggen. Hofteprotese og sannsynligvis protese i den andre hvis jeg lever så lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #13 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (7 minutter siden): Positiv etter 3 år med operasjoner, bedriten helseutfordringer og overgangsalder. Jobbet og ødela helsen etter jobbing på lager. Før det 6 år som arbeidsledig. Nå er det ingenting som betyr noe. Da er det tida for å bruke noen år hos psykolog, ikke på å sjekke damer. En dame kan ikke fikse livet ditt og ingen dame fortjener en deprimert og negativ mann som drar henne ned. Snur du livssynet ditt og er mer positiv er jeg sikker på det kommer frem flere gode egenskaper for et forhold også. Anonymkode: 87c74...2a0 4 5
Gjest ti10 Skrevet 8. mai 2023 #14 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (8 minutter siden): Positiv etter 3 år med operasjoner, bedriten helseutfordringer og overgangsalder. Jobbet og ødela helsen etter jobbing på lager. Før det 6 år som arbeidsledig. Nå er det ingenting som betyr noe. Det er veldig synd, selvfølgelig er det det, men ville du blitt tiltrukket av en kvinne som markedsførte seg sånn som det der?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #15 Skrevet 8. mai 2023 13 minutter siden, Diry72 said: overgangsalder Menn har jo ikke overgangsalder Anonymkode: 7e9de...8ea 1
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2023 Tro meg, hadde jeg ikke vært sterk psykisk så hadde man avsluttet livet etter 6 som arbeidsledig. Som en kamerat av meg gjorde. PRøv 3 år med opptrening. Ga delvis opp i fjor, mistet motivasjon til det meste, men er ikke alene, har barn , så står på for dem.. 2
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #17 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn har jo ikke overgangsalder Anonymkode: 7e9de...8ea Alle har overgangsalder, sånn, nå har du lært noe i dag også 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #18 Skrevet 8. mai 2023 Diry72 skrev (2 minutter siden): Tro meg, hadde jeg ikke vært sterk psykisk så hadde man avsluttet livet etter 6 som arbeidsledig. Som en kamerat av meg gjorde. PRøv 3 år med opptrening. Ga delvis opp i fjor, mistet motivasjon til det meste, men er ikke alene, har barn , så står på for dem.. Du kan ikke ha dame i denne tilstanden du er i. En dame er ikke en reddende engel som skal ta vare på deg og fikse problemene dine. Du må også være en god partner for en dame og det viktigste da er å være blid og positiv. Folk er gjennom de jævligste ting men det er opp til tankegangen din om du velger å fokusere på alt det negative eller å fokusere på det positive. Selv i et liv som ufør med funksjonsnedsettelser fins det mange positive ting i løpet av en dag. Smøre på brødskiva, se ut av vinduet på den flotte himmelen, sitte på en benk i naturen, kose seg med selvlaget mat, klare å stå opp, klare å lære nye ting fra en bok etc Fokuser på det positive for å få bedre livskvalitet Anonymkode: 87c74...2a0 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #19 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vær litt mer positiv så hjelper nok det mye. Anonymkode: fa3cc...c3d Men han prøver ikke å sjekke oss, han er ærlig om det negative aspektet av livet sitt, å trenger råd til sted Anonymkode: 014c1...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #20 Skrevet 8. mai 2023 Røykeplassen utafor DPS? Anonymkode: 60766...30a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå