AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Før kunne en lese nyheter på tv 2, og ikke for å glemme var de raske med å komme ut med nyheter. De var mer saklige, men nå.... nå legger de ut masse drit. Ikke bare er det mye provoserende overskrifter, de spiller på sex, de legger ut haugevis med influenser/kjendis "nyheter"., slåssevideoer, bilder av nesten traumatiserende ting. Håper ingen ungdom leser dette, det er ikke alt en bør se. Skjønner ikke hvorfor alt dette trenger å nås ut med en nyhetskanal. De er nesten på samme nivå som dagbladet. Andre som har sett denne utviklingen? Anonymkode: 34688...04d 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Tja, ja jeg har lagt merke til det. Mye tabloid. Reagerer dog mest på Tv2play og jeg tror Tv2 satser mye på streaming og reality. De har jo nettopp kuttet Tv2 Hjelper deg ratio fordel for noe annet, da kjente jeg at jeg ble litt trist faktisk. De har mye dritt-tv jeg ikke følger med på og for å være ærlig så er det lite jeg gidder å se på. Kun gode journalistiske dokumentarer tar jeg bryet til, og der feiler de dypt - for de satser mest på reality-underholdning. Anonymkode: 09a42...29c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 den nettsiden har jeg faktisk ikke vært innom på mange måneder nå. bar søppel om hva slags reality-shows som går på deres egen TV-kanal. Fotball eller Gud vet hva slags "kjendiser" som klarer å lire av seg ett eller annet piss for å få oppmerksomhet. Anonymkode: d6447...aa7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå