Gjest Varg-Menja Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 Finnes det noen gode norske forum hvor det er litt liv og røre også etter midnatt? Jeg er litt døgnvill i forhold til resten av befolkningen, men synes det blir litt kjedelig å sitte aleine på internett etter at alle har gått å lagt seg... Så er det noen som har noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 Har du prøvd chatten på Dagbladet? Var litt liv og røre der før iallefall.
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #3 Skrevet 6. januar 2006 Finnes det noen gode norske forum hvor det er litt liv og røre også etter midnatt? Jeg er litt døgnvill i forhold til resten av befolkningen, men synes det blir litt kjedelig å sitte aleine på internett etter at alle har gått å lagt seg... Så er det noen som har noen tips? ← Jeg sliter med det samme. Det er sååå kjedelig! psst, har du ingen folk på messenger listen din? Jeg har heldigvis 2-3 natteranglere som underholder meg i natten
Gjest Varg-Menja Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 psst, har du ingen folk på messenger listen din? Jeg har heldigvis 2-3 natteranglere som underholder meg i natten ← Jeg har noen få, men de feiger jo ut i 2-tida jo...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Hehe.. Jeg sliter med det samme.. Kjedelig å sitte på KG midt på natta, skjer jo ingenting jo
skrue Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Det enkleste er vel å finne et forum i USA. Endret: Ehh, jah. Det gjaldt altså norske. Må lese litt bedre. Endret 6. januar 2006 av skrue
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg har noen få, men de feiger jo ut i 2-tida jo... ← Og jeg som sutrer når mine stikker i 05 tiden. Urk! Endret 6. januar 2006 av Miss_alexandria
Nita Skrevet 7. januar 2006 #8 Skrevet 7. januar 2006 Er tydeligvis flere natteravner her på KG......vi får drive aktiv motivering så blir vi fler
Gjest Varg-Menja Skrevet 8. januar 2006 #9 Skrevet 8. januar 2006 Ja, hvis vi rotter oss sammen skulle det jo bli litt aktivitet...
Nita Skrevet 8. januar 2006 #10 Skrevet 8. januar 2006 Synd vi ikke kan vekke "trøttingene" her inne når det passer oss, da skulle det blitt liv her
Mini_me Skrevet 8. januar 2006 #12 Skrevet 8. januar 2006 på ordleker kunne det jo vært litt flere natteravner....
Nita Skrevet 8. januar 2006 #14 Skrevet 8. januar 2006 på ordleker kunne det jo vært litt flere natteravner.... ← :klø: hva mener du med ordleker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå