AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 møtte en fyr for en mnd siden i påsken, og møtte og snakket med han i to dager der. tenkte ikke akkurat at det skulle bli noe mer, så ble med til han og vi hadde sex. Når vi våknet dagen etterpå hadde vi faktisk ganske hyggelig, og etter jeg dro hjem var han rask på å sende snap og virket interessert i å bli kjent. Jeg begynte jo såklart å falle litt for denne fyren, men det dabbet egentlig fort av fordi jeg er dårlig på å holde igang samtaler på snap fordi jeg syns det kan bli litt kleint. Men vi har snakket litt hver dag helt siden det og jeg trodde egentlig at han hadde en liten interesse for meg, selv om han aldri tok initiativ til å møtes noe. Nå i helgen var vi ute på samme sted tilfeldigvis og når jeg fant ut av det ba jeg han om å møte meg. Endte opp meg at han gikk rett forbi meg og dro hjem. Med en gang han kommer hjem, sender han melding og sier jeg kan komme dit. Full og dum som jeg er gjør jeg det, og dagen etterpå hadde jeg bare en skikkelig dårlig følelse og var så fyllesyk at jeg ikke var veldig pratsom. Har egentlig bare tørrsnappet siden det, uten å si noenting om hva som egentlig skjedde. Føler det bare er utrolig kleint. Så vet ikke helt om jeg skal si noe på det eller la det ligge og heller glemme han. Har jo ødelagt ting helt, selvom han åpenbart ikke var så interessert som jeg trodde. Anonymkode: 767b1...d15
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Bare drit i det. Livet går videre Anonymkode: 2b0aa...6e4 2 1
Svartfugl Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): møtte en fyr for en mnd siden i påsken, og møtte og snakket med han i to dager der. tenkte ikke akkurat at det skulle bli noe mer, så ble med til han og vi hadde sex. Når vi våknet dagen etterpå hadde vi faktisk ganske hyggelig, og etter jeg dro hjem var han rask på å sende snap og virket interessert i å bli kjent. Jeg begynte jo såklart å falle litt for denne fyren, men det dabbet egentlig fort av fordi jeg er dårlig på å holde igang samtaler på snap fordi jeg syns det kan bli litt kleint. Men vi har snakket litt hver dag helt siden det og jeg trodde egentlig at han hadde en liten interesse for meg, selv om han aldri tok initiativ til å møtes noe. Nå i helgen var vi ute på samme sted tilfeldigvis og når jeg fant ut av det ba jeg han om å møte meg. Endte opp meg at han gikk rett forbi meg og dro hjem. Med en gang han kommer hjem, sender han melding og sier jeg kan komme dit. Full og dum som jeg er gjør jeg det, og dagen etterpå hadde jeg bare en skikkelig dårlig følelse og var så fyllesyk at jeg ikke var veldig pratsom. Har egentlig bare tørrsnappet siden det, uten å si noenting om hva som egentlig skjedde. Føler det bare er utrolig kleint. Så vet ikke helt om jeg skal si noe på det eller la det ligge og heller glemme han. Har jo ødelagt ting helt, selvom han åpenbart ikke var så interessert som jeg trodde. Anonymkode: 767b1...d15 Jeg forstår ikke helt hva du har ødelagt og hvordan? Enten så er han interessert eller så er han det ikke. Jeg synes det virker som han kun er interessert i en seksuell relasjon gjennom det du forteller. Du kan ikke "ødelegge" det på noen måte. Uansett så høres han ut som en veldig kjip fyr. Det er rett og slett frekt å ignorere en person du har rn slags rekasjon med totalt, for så å ve dem komme hjem når man er "ti på to-kåt" som vi kalte det da jeg var yngre. Du fortjener noen som er interessert i deg, og som ikke ignorerer deg på et utested fordi han er for feig til å si at han ikke ønsker noe seriøst. 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Det er ikke slik at man kan «ødelegge» ting. Enten er folk din type folk. Eller så er de det ikke. Ideen om at man kan «ødelegge» en relasjon ve då være seg selv stammer fra voldelige, giftige forhold der den ene personen øktivt søker å endre og justere den andre personen sin adferd. Å «gå glipp av» et forhold der partner ikke aksepterer deg med dine feil og mangler er en seier, ikke et tap. Anonymkode: a2279...f65 2 3
Antiviruset Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): møtte en fyr for en mnd siden i påsken, og møtte og snakket med han i to dager der. tenkte ikke akkurat at det skulle bli noe mer, så ble med til han og vi hadde sex. Når vi våknet dagen etterpå hadde vi faktisk ganske hyggelig, og etter jeg dro hjem var han rask på å sende snap og virket interessert i å bli kjent. Jeg begynte jo såklart å falle litt for denne fyren, men det dabbet egentlig fort av fordi jeg er dårlig på å holde igang samtaler på snap fordi jeg syns det kan bli litt kleint. Men vi har snakket litt hver dag helt siden det og jeg trodde egentlig at han hadde en liten interesse for meg, selv om han aldri tok initiativ til å møtes noe. Nå i helgen var vi ute på samme sted tilfeldigvis og når jeg fant ut av det ba jeg han om å møte meg. Endte opp meg at han gikk rett forbi meg og dro hjem. Med en gang han kommer hjem, sender han melding og sier jeg kan komme dit. Full og dum som jeg er gjør jeg det, og dagen etterpå hadde jeg bare en skikkelig dårlig følelse og var så fyllesyk at jeg ikke var veldig pratsom. Har egentlig bare tørrsnappet siden det, uten å si noenting om hva som egentlig skjedde. Føler det bare er utrolig kleint. Så vet ikke helt om jeg skal si noe på det eller la det ligge og heller glemme han. Har jo ødelagt ting helt, selvom han åpenbart ikke var så interessert som jeg trodde. Anonymkode: 767b1...d15 Hvorfor ! Hvorfor må dere ha sex med en gang dere treffer noe av interesse ? Gi det litt tid, og aldri gi mer en du får. Så hvorfor snakke sammen på "snap" hele tiden i stedet for å treffes fysisk og finne på ting sammen og prate! Så når man treffes på byen dritings er det i alle fall ikke anledningen til å rette opp i eventuelle "problemer". Og problemer så tidlig i en relasjon betyr en ting! Dere passer ikke sammen! Det kommer aldri til å gå, fordi dere to ikke kan kommunisere interessen dere har for hverandre i det hele tatt, verken du eller han. Om den da eksisterer fra hans side ut over sex. Så bare dropp det og finn noen du er på "frekvens" med. 5
Safiye Skrevet 9. mai 2023 #6 Skrevet 9. mai 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg -Safiye, mod 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #7 Skrevet 9. mai 2023 Hvor gammel er han TS?😊han virker veldig useriøs Anonymkode: a7dea...7e3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 Du har ikke ødelagt noe, ts, han er respektløs mot deg - og derfor burde du bare droppe kontakt med ham. Å ignorere deg på et offentlig sted, for så å sende deg melding om at du kan komme til ham for sex... han behandler deg som om du var hans private h..e. Du fortjener ikke å bli behandlet slik. Og du bør ikke ønske eller tillate å bli behandlet slik. Dropp kontakten med ham! Noe langt bedre venter deg i en ordentlig, annen mann Anonymkode: 34135...47c 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #9 Skrevet 10. mai 2023 Antiviruset skrev (På 8.5.2023 den 20.59): Hvorfor ! Hvorfor må dere ha sex med en gang dere treffer noe av interesse ? Gi det litt tid, og aldri gi mer en du får. Så hvorfor snakke sammen på "snap" hele tiden i stedet for å treffes fysisk og finne på ting sammen og prate! Så når man treffes på byen dritings er det i alle fall ikke anledningen til å rette opp i eventuelle "problemer". Og problemer så tidlig i en relasjon betyr en ting! Dere passer ikke sammen! Det kommer aldri til å gå, fordi dere to ikke kan kommunisere interessen dere har for hverandre i det hele tatt, verken du eller han. Om den da eksisterer fra hans side ut over sex. Så bare dropp det og finn noen du er på "frekvens" med. Helt enig der. Folk har sex med en gang. Lurere å vente litt og se hvor interessert de er først syns jeg da. Viser de interesse for å møtes og holde kontakten gående så er jo det ett godt tegn. Men stusser over enkelte mannfolk da, spesielt to jeg har på snapchat. Den ene skriver bare hei hei hvordan går det ? 2 ganger i uka ca. Og når jeg føler at det er vanskelig å føre en samtale på tekst så er det døfødt så har nå bare svart med det samme og ikke noe mer. Så er det en til. Han sender selfier hver dag. Kjekk kar og jeg har sagt jeg syns han var en kjekk kar, men det virker ikke som det trigger noe mer interesse så da har ikke jeg gjort noe mer ut av det. Tenker at er en mann interessert så vil han prøve på å snakke om ting, føre en samtale på normalt nivå, men det evner de jo ikke da så da. Så tenker hva er agendaen til slike folk ? Er det kun for å få bekreftelse. Få bekreftelser på bilder ? Men ikke interessert i å finne ut noe mer om hvor relasjonen kan gå? Han og veldig vanskelig å føre en samtale med. Har prøvd flere ganger men det butter bare i mot hele veien så nå har jeg gitt opp. Svarer bare med ca like mye som de sender. Har prøvd å sende meldinger først og men får lite respons så da har jeg gitt opp. Da får de jo bare holde på med den bekreftelses gamet sitt da. Han duden du snakker om ts. han er nok bare ute etter sex ellers hadde han nok vært glad for å se deg på utestedet du var på. Hvis han bare gikk rett forbi hadde jeg tatt det som dårlig tegn og så etterpå be deg hjem oppi senga.. nei han der har du nok bedre uten ts. Anonymkode: 64b52...98c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #10 Skrevet 10. mai 2023 DU ødela? Hadde en jeg datet og hadde hatt sex med ignorert meg og gått rett forbi hadde jeg tenkt at han hadde ødelagt alt, hadde blokkert han og aldri snakket med han igjen. Kom på at jeg opplevde dette en gang for flere år siden, traff han ute og han var ute med en annen dame, han bare ignorerte meg fullstendig som om jeg ikke var der og koste seg med denne damen. Og sendte meg melding dagen etter om middag. Snakket aldri med han igjen for å si det slik. Anonymkode: bf101...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #11 Skrevet 10. mai 2023 Du har ikke ldelagt noe, han er kun interessert i sex. Du hører nok noe igjen neste gang han er kåt. Hadde han vært interessant i noe mer hadde han ikke bare gått forbi deg, da hadde han i det minste sakt hei og stoppet litt. Anonymkode: 672fb...426 1
exictence Skrevet 10. mai 2023 #12 Skrevet 10. mai 2023 Hvorfor mener du at du har ødelagt noe? Gikk han rett forbi deg? Så han deg ikke da, kanskje? Har du spurt ham? Om så er tilfelle at han så deg og ignorerte deg, er han en stor dust og ego, og du har det bedre uten ham, vær sikker.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #13 Skrevet 10. mai 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: e3f79...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå